Tavaly még "csak" 25 milliárd forintot különített el a kormány reklámköltésekre, idén viszont a csillagos ég szabhat határt a beszerzéseknek – írja a 24.hu.
A lap az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) honlapján közzétett dokumentumban szúrt ki egy nagyösszegű reklámköltést.
AZ ÁKK 1,44 milliárdos keretszerződést írt alá a Mindshare Médiaügynökség Kft.-vel
“állampapírok értékesítésének támogatása érdekében biztosított belföldi kommunikációs szolgáltatások nyújtására” idén október 24. és 2017. augusztus 10. között.
Egy érdekes összevetés, hogy mire is elég ez az 1,44 milliárd forint:
- A KSH 2015-ös adatai szerint a háztartások egy főre eső havi fogyasztási kiadása 74 608 forint, tehát ennyi pénzből 19 600 fő havi, háztartási kiadásait lehetne fedezni. Ez nagyjából Dombóvár lakosságát jelenti.
- A Magyar Nemzet szerint 1,4 milliárd forintba kerülhet az a luxusjacht, amin Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester, nagyvállakozó, az Echo TV friss tulajdonosa hajókázott az Adrián.
A 2015-ös, 25 milliárdos pályázatig leginkább a balos érdekkörhöz sorolták a vállakozást, egy Magyar Idők cikk szerint a Mindshare 2006-ban 186 millióért szerződött a Belügyminisztériummal PR-anyagok megjelentetésére. A Figyelő pedig arról írt, hogy 2009-ben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséggel kötöttek előnyös szerződést.
2014-ben, a kormányváltás után viszont már a BKK-val szerződött közlekedésszervezés és közlekedésfejlesztési munkálatokra 242 millió forint értékben.
A Mindshare tavaly, a Szijjártó Péter barátjaként emlegetett Trinity vezette konzorcium és a Rogán Antal szomszédjaként elhíresült Csetényi Csaba-féle Network 360 Reklámügynökség Kft- által vezetett konzorcium mellett elnyerte a lehetőséget, hogy induljon az állami reklámpályázatokon.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Melyik tűnik valószinűbbnek?
Új hozzászólás