A Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezete szerint még a tűréshatáron belül vannak a 3-as vonalon futó felújított metrószerelvény hibajelenségei.
Gulyás Attila, az érdekképviselet elnöke azt mondta, a 15 ezer kilométeres tartampróba alatt nem jelentkeztek ezek a hibák.
Mint mondta, a problémák szoftveres okokra vezethetőek vissza, és ezeket könnyebb orvosolni, mintha a motorral, hajtással lenne mechanikai probléma.
A helyzet akkor válik súlyossá, ha a hibajelenségek heteken belül nem szűnnek meg, és a forgalomba álló második szerelvénnyel is problémák lesznek.
Egyelőre azonban korai kijelenteni, hogy a felújított orosz szerelvény műszakilag rossz lenne
- mondta.
A Metrovagonmas által gyártott, majd felújított első szerelvény hétfőn állt először forgalomba, majd kedden, szerdán és csütörtökön is ki kellett vonni a forgalomból különböző hibák miatt, pénteken pedig ok nélküli befékezés miatt kellett segédvonattal kihúzni az alagútból.
(MTI)
- a kerekek megvannak,
- az ülések se estek le a sinek közé,
- az ajtókat nem kézzel kell behúzni,
- vannak üvegezett ablakok,
- nem ugrik le a sinről,
- két kör után még nem vagy tengeribeteg,