A Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezete szerint még a tűréshatáron belül vannak a 3-as vonalon futó felújított metrószerelvény hibajelenségei.

Gulyás Attila, az érdekképviselet elnöke azt mondta, a 15 ezer kilométeres tartampróba alatt nem jelentkeztek ezek a hibák.

Mint mondta, a problémák szoftveres okokra vezethetőek vissza, és ezeket könnyebb orvosolni, mintha a motorral, hajtással lenne mechanikai probléma.

Tűréshatáron belül vannak a felújított 3-as metró hibái

A helyzet akkor válik súlyossá, ha a hibajelenségek heteken belül nem szűnnek meg, és a forgalomba álló második szerelvénnyel is problémák lesznek.

Egyelőre azonban korai kijelenteni, hogy a felújított orosz szerelvény műszakilag rossz lenne

- mondta.

A Metrovagonmas által gyártott, majd felújított első szerelvény hétfőn állt először forgalomba, majd kedden, szerdán és csütörtökön is ki kellett vonni a forgalomból különböző hibák miatt, pénteken pedig ok nélküli befékezés miatt kellett segédvonattal kihúzni az alagútból.

(MTI)

21 hozzászólásarrow_drop_down_circle

quadrocopter
Tűréshatárok:

- a kerekek megvannak,
- az ülések se estek le a sinek közé,
- az ajtókat nem kézzel kell behúzni,
- vannak üvegezett ablakok,
- nem ugrik le a sinről,
- két kör után még nem vagy tengeribeteg,
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
namihami
A hibái talán igen. Az érte fizetett pénz megy túl minden határon.
Eladott Ország
Ez a "három majom" szimbólum az egész világon ismert, szobrok milliói készültek vele kapcsolatban. Maga a mondás ("nem látok, nem hallok, nem beszélek").
human
Mint a kormány korrupciója. Az is tűrés határon belül van.
simmering73
Hétfőn állt forgalomba, kedd, szerda, csütörtök nem működött. Tényleg korai kijelenteni, hogy műszakilag rossz lenne. Mint a fidesz hét éves ámokfutása.
quadrocopter
Tűréshatárok:

- a kerekek megvannak,
- az ülések se estek le a sinek közé,
- az ajtókat nem kézzel kell behúzni,
- vannak üvegezett ablakok,
- nem ugrik le a sinről,
- két kör után még nem vagy tengeribeteg,
RonaGyuri
Valami bűzlik, nem is kicsit

A derék BKK egyre nagyobbat ég az új-felújított-elavult orosz M3-as szerelvényekkel

Hogy ennyi gond van az már magában is lerettente, főleg úgy hogy köztudottan hónapokig tesztelték. Komolyan felmerül a kompetencia kérdései. megfelelő teszteket végezte*e, megfelelőem végzeték-e és értenek-e egyáltalán hozzá.
Szóvak sorjáznak a kérdések, pontosabban az újabb kérdések és egyben felerősödnek az eleve felmerült, érdemben azóta sem megválaszoltak is.
Az illetékes elvtársak egyike tegnap odanyilatkozott a problémákról, hogy nem kell úgy odalenni, hisz még a kommunizmusnak is voltak (!?!) gyermekbetegségei. Na jó nem szó szerint ez mondta! =)). Azonban volt egy gondolatmenete, ami mélyebb gondokra utal. Kifejtette: „Egyelőre korai kijelenteni, hogy a felújított orosz szerelvény műszakilag rossz lenne … A problémák szoftveres okokra vezethetőek vissza, ezeket könnyebb orvosolni, mintha a motorral, hajtással lenne mechanikai probléma”. Majd a lenyűgöző érv: „Korábban a 2-es és a 4-es metróvonalon használt Alstom-kocsikkal is volt ennyi hiba, de mivel több szerelvény futott az alagutakban, az emberek ennyire nem vették észre”! =))
Nos túl azon, hogy ez az indoklás visszamenőleg is sokat megmagyaráz arról, hogy miért szerencsétlenkednek annyit a hulló (ja és csúszós) falevek üggyel kapcsolatban! Azonban az igazi gyöngyszem (még akkor is ha nem tudtunk róla) ez a hasonlítás; több tucat szerelvénnyel is volt ennyi hiba – összességében! =))
F_Viktor
Kedd, szerda, csütörtök, péntek, kakukk...
Szerencsére hétfőn mentek a szerelvények...
5-ből 4-szer behalt, de a tűréshatáron belül van a hibahatár. Gratula BKK, gratula SZAKSZERVEZET, gratula Metrovagonmas, putyin lőrije!
Béla333
Én nem tudom ez a szakszervezet kinek az érdekeit képviseli, de hogy nem az utazóközönségét az biztos! Biztos Fideszes szakszervezet!
Béla333
"...15 ezer kilométeres tartampróba alatt nem jelentkeztek ezek a hibák. "

Mondjuk megnézném azt a jegyzőkönyvet, amelyikben rögzítik, hogy a kocsikkal minden rendben volt mint a 15000 km során! Ki írta alá? Mennyiért? Hol végezték a próbákat, nem volt-e közokirat hamisítás és szándékos károkozás egy ilyen jegyzőkönyvet aláírni?
Tehát a magyar fél részéről ki írta ezt alá??? KÉRÜNK EGY NEVET!!!
nemkati
És a felújított metrókocsik akkor érik el a tűréshatárt, amikor mondjuk szoftverhiba miatt rácsukja az ajtót az utasra? Vagy megáll két állomás között az alagútban? Vagy nem áll meg az állomáson? Nekem minden hiba tűréshatáron túl van! Ennyi pénzért már az oroszoknak úgy le kellett volna tesztelni, hogy ne legyen se szoftverhiba, se hardverhiba.
adrenalink
"Tűréshatáron belül vannak a ..." És az utazóközönségé?
karma1
Na, most menjen a jo edesanyjaba ez a "szakszervezeti vezeto! HOL tortent a 15 ezer !!! kilometeres probauzem??? Az egesz metrovonal 17.2 km, vagyis 873-szor kellett valahol megtennie ezt a probauzemet! Es valoszinu nem csak egy szerelvenyrol van szo...

Miert nezik hulyenek az embereket??? Szerintem 15 ezer kilometer utan mar rendesen legalabb 2-3 nagyjavitasnak is meg kell tortennie...Akkor hogy is van ez?
karma1
@F_Viktor: Rendesen be fog b@szni, ha a Roszatom is putyin pincsije...
lenn
Ajánlott "reklámfilm" a 3-as metró új szerelvényeinek népszerűsítéséhez:

users2.ml.mindenkilapja.hu/users/mozi_online/uploads/Ejfeli.etetes.2008.DVDrip.Xvid.HunDub-BD.jpg

Rossz gombot nyomott meg a leszállásjelzéshez.
Így járt:

3.bp.blogspot.com/-rmridLI16Ds/UoiXODYZZSI/AAAAAAAANSA/ua-Z3cR0V7g/s1600/MIDNIGHTMEATTRAIN-020.png

"Halló, itt a szőke nő. Szerintem a metrórendőrség kicsit túltolta a biciklit, a sok panaszkodás hatására... Szerintem a metrórendőrség hatás alatt áll." /idézet egy hatás alatt álló nő vészhívásából/

shenanitims.files.wordpress.com/2011/10/shooter2.png

Az ajtók háromra záródnak.
Egy...
Dssshhh.
Hangosbemondón: "Bocsánat a korai ajtózáródás miatt."

www.chud.com/articles/content_images/53/reviews/meat_train/meattrainblurev04.jpg

"Jól látok, újra jár az orosz metró?"
"Nem ezt nagyon rosszul látod."

4.bp.blogspot.com/-VY8V2GYnA6o/UoiSaIdnhiI/AAAAAAAANQw/4xbdl0vVRZ4/s1600/MIDNIGHTMEATTRAIN.png
papa.49
A ,,tűréshatár,, kényes kérdés, kinek mennyi...
F_Viktor
@karma1: Igen, a Roszatom is putyin pincsije, viszont ahogyan egy csimpánz, úgy ők is tudják, hogy az atomenergia nem játék.
Ellenben ahogy a magyar parlamentben a fityesz frakció wittner mariska atomtudósai, úgy mészáros stróman lőre sincs ezzel tisztában, s ez a nagy gond.
Azt gondolják, majd Pakson is úgy lehet majd lopni, mint az úszó VB-n. S mindent el fognak lopni, ami mozdítható...
Eladott Ország
"15 ezer kilométeres tartampróba alatt nem jelentkeztek ezek a hibák." Ezt még el is higgyük?
Azok után, hogy egyetlen állami beruházás sem készült el a tervezett költségen, csak többszörös túlszámlázással? Hány évig lehet még ezt a dumát elhinteni?
papa.49
@Eladott Ország: Nálam egyetlen percig sem...Mivel vagy 30 évig vállalkozó is voltam ez elő se fordulhatott nálam amint kimondtam az összeget az nem változhatott, persze párszor rá is faragtam...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.