Ahogy mi is megírtuk, kínosan szexista reklámot agyalt ki a majonéznek az Univer: nosztalgikusnak szánt falvédőszöveget nyomtak a flakonokra, ami kedves ötlet is lehetett volna, ezek azonban inkább "az asszonynak a konyhában a helye" témakört járják körül.

Visszaszólnak a nők az Univer majonéz szexista szövegeire

Az Univer a flakonokon használt falvédőmintákat létrehozó generátort is fejlesztett, amit szerencsére pár öntudatos felhasználó is használt: a "Nem tehetsz róla, tehetsz ellene" nevű nőjogi csoport pedig igyekszik összegyűjteni az ilyen alkotásokat.

Visszaszólnak a nők az Univer majonéz szexista szövegeire

Reméljük, minél többen élik ki a kreativitásukat az oldalon, hátha az Univer is megérti: 2017-ben rém ciki a nőket a konyhába parancsolni.

Visszaszólnak a nők az Univer majonéz szexista szövegeire

Visszaszólnak a nők az Univer majonéz szexista szövegeire

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Equus
egyenjogúságot! Pissoirt minen női vécébe és csikló helyett falloszt minden nőnek! És ezentúl minden férfi is köteles legyen havonta 5 napot ideges lenni, tampont hordani és dugáskor a misszionárius pózban alul lenni
simmering73
Az én asszonyom nagyon jól érzi magát a konyhában és baromi jól főz. Boldog vagyok, hogy nem most vagyok párkereső fiatal.
nezelodo
Mi van? A reklámot is a Princípium Ákos írja, a Kövér receptje szerint? Nyomatékként egy kék monoklit is nyomnak a ketchup címkéjére?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.