Négyszázmillió helyett 600 millió forintért rendel reklámokat az '56-os emlékévhez kapcsolódóan a Schmidt Mária vezette Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány.

A Terror Házát is működtető alapítvány tavaly kötött 1,5 milliárdos összegben szerződéseket az 1956-os emlékév reklámozására több céggel is, ebből 400 millió jutott a New Land Media és Loung Design Kft. cégeknek.

A két cégnek a megyei-, országos napi-, heti, kétheti és havi lapokban, közterületi és online hirdetési felületeken kellett népszerűsítenie az '56-os emlékévet, azonban nemrég úgy döntött a Schmidt Mária vezette közalapítvány, hogy a keretösszeget a "nagy sikerre való tekintettel" 600 millió forintra emeli – olvasható a Népszava cikkében.

Az uniós közbeszerzési értesítőben ezt azzal indokolták a lap szerint, hogy "a nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel a további kreatív tervezés, megvalósítás és médiatervezés vált szükségessé, hogy az '56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el."

A lap értesülései szerint a két cég Balásy Gyula érdekeltségébe tartozik, akit Habony Árpádhoz közelálló személyként írtak le. A két cég egyébként is tarol a kormányzat kommunikációs közbeszerzésein, a Lounge Design-hoz kötődik a "Magyarország jobban teljesít" kampány, és ugyanők tervezték a "Ha Magyarországra jössz, be kell tartanod a törvényeinket"-reklám is. 

A két cég tavaly bekerült a kormányzati kommunikációs feladatokra kiírt 24,5 milliárdos keretmegállapodásba is, amelynek keretében egy hónapja kaptak a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától kétmilliárdot arra, hogy az év végéig a kormányzati plakátkampányokat folytathassák.

43 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Klubtag
Azt történelmi mulasztást és hazudozást, amit a fidesz-kdnp az 56"-os FORRADALOM tiszta szellemiségével kapcsolatban előadott, látványos milliárdokkal próbálja elleplezni. Ez legalább olyan mocskos tett, mint amit a Kádár-rendszer a tagadással és az elhallgatással elkövetett. Ebben a hazugságban méltó eszközre és szereplőre találtak a Terror Háza ill. az azt vezető történész-imitátor személyében.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
kukac50
Minek ennyi reklám? Felesleges, hiszen a boltok reklámjait beakarják tiltani.
Kezdjék a Fideszes hazug reklámok betiltásával, utána a gyógyszerek reklámozását tiltsák be!
A vagina krémeket éjszaka reklámozzák mert gusztustalan, és a gyerekeket is érdekel 5-6 éves korba mi az ,minek mire kell.
evacica
@Desischado: Orbán feltétlen hívének és hülyeségének hirdetőjének minden pénz jár! Én nem tudom ki hogy van vele, de ha ezt a nőt meglátom vérnyomásom 220 ra megy fel!Rezsi Szilárd, Rogán Antilop, Kupakos Kosa és társai méltó társa ennek a történész imitátornak! Történész? Fenét Történelem szakon végzett, ennyi és nem több!A tudományhoz annyi a köze, mint egy lónak!
Desischado
@evacica: Mindenben egyetértek veled. Undormány egy banya, annyi szent!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.