Négyszázmillió helyett 600 millió forintért rendel reklámokat az '56-os emlékévhez kapcsolódóan a Schmidt Mária vezette Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány.
A Terror Házát is működtető alapítvány tavaly kötött 1,5 milliárdos összegben szerződéseket az 1956-os emlékév reklámozására több céggel is, ebből 400 millió jutott a New Land Media és Loung Design Kft. cégeknek.
A két cégnek a megyei-, országos napi-, heti, kétheti és havi lapokban, közterületi és online hirdetési felületeken kellett népszerűsítenie az '56-os emlékévet, azonban nemrég úgy döntött a Schmidt Mária vezette közalapítvány, hogy a keretösszeget a "nagy sikerre való tekintettel" 600 millió forintra emeli – olvasható a Népszava cikkében.
Az uniós közbeszerzési értesítőben ezt azzal indokolták a lap szerint, hogy "a nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel a további kreatív tervezés, megvalósítás és médiatervezés vált szükségessé, hogy az '56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el."
A lap értesülései szerint a két cég Balásy Gyula érdekeltségébe tartozik, akit Habony Árpádhoz közelálló személyként írtak le. A két cég egyébként is tarol a kormányzat kommunikációs közbeszerzésein, a Lounge Design-hoz kötődik a "Magyarország jobban teljesít" kampány, és ugyanők tervezték a "Ha Magyarországra jössz, be kell tartanod a törvényeinket"-reklám is.
A két cég tavaly bekerült a kormányzati kommunikációs feladatokra kiírt 24,5 milliárdos keretmegállapodásba is, amelynek keretében egy hónapja kaptak a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától kétmilliárdot arra, hogy az év végéig a kormányzati plakátkampányokat folytathassák.
43 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Kezdjék a Fideszes hazug reklámok betiltásával, utána a gyógyszerek reklámozását tiltsák be!
A vagina krémeket éjszaka reklámozzák mert gusztustalan, és a gyerekeket is érdekel 5-6 éves korba mi az ,minek mire kell.
Új hozzászólás