Ahogy az sem, ha a magatartásra ható módszerek „kritikáját” csak egy kicsit kevésbé érzelmi alapon kezelik. A javítókulcs, miután a feladat felsorolást vár el, erről ezt írja: A magatartásra ható módszerek: · Ösztönzés: jutalmazás, dicséret, elismerés. · Kényszerítés: akkor kell alkalmazni, ha gyenge az akaraterő. · Büntetés: fontos, hogy a gyerek ismerje a büntetés okát, és arányos legyen! · Gátláskiváltás: célja a negatív viselkedés megakadályozása (pl. fenyegetés). Kerényi Kata a blogon pedig ezt: „Az ajánlott módszerek között idén tehát még szerepel az ösztönzés, de a teljes feladatsor szellemiségét tekintve bízhatunk benne, hogy ezt jövőre, vagy talán már az októberi pótérettségik idejére kijavítják”. Holott világosan látszik. Ha bárki értékítéletet akar belelátni a különben azt láthatóan nélkülöző felsorolásba, akkor láthatja: az ösztönzés szerepel az első helyen. Még csak nem is a „még indultak” helyén. Miközben azért csak nem hagy...

Feltöltő: GeoCravker
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.