A nemzetközi vállalat reagált a hozzájuk érkezett szitokáradatra. Bár a magyar T-Systems nem tartozik alájuk, felvették velük a kapcsolatot. Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a felháborodott facebookozók tömegével pontozták le a BKK-t és a T-Systems-t, miután feljelentettek egy 18 éves fiatalt, aki az újonnan bevezetett e-jegyrendszerben rejlő súlyos biztonsági hibákat tárt fel. Bár a rendszert a T-Systems Magyarország Zrt. fejlesztette és a feljelentést is ők tették, a lepontozásból és sarkos véleményekből alaposan kijutott a T-Systems International-nek is – ez utóbbi egy németországi központú IT-szolgáltató, a Deutsche Telekom leányvállalata, míg a T-Systems Magyarország a Magyar Telekom alá tartozik. A T-Systems International hétfőn a Facebookon reagált a szitokáradatra. Azt írják: az elmúlt napokban feltűnt nekik, hogy földcsuszamlásszerűen romlott Facebook-oldaluk értékelése, és borzalmas vádakkal illették őket. Ezzel kapcsolatban hangsúlyozták, hogy a T-Systems...

(Forrás: 24.hu, karma1 által)

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Pedig a szitkozodok nem a nemet T-Systemnek szanhattak a szitkokat, bar igy elegge ketertelmu a nevadas: hogy tudjak hasznalni Magyarorszagon egy-az egyben ugyanazt a nevet, illetve ugyanugy kinezo logot?
Persze, ez most egyaltalan nem baj, sot... Legalabb meglathatjak kulfoldon is, hogy banik a joggal egy ilyen esetben. (Teljesen ellene megy a jozan esznek az, amit tettek, es ehhez a BKK meg asszisztal is, nem vonjak vissza a feljelentesuket. Hat persze, egy magyar taho mi mast tehetne, mint a sajat tahosagahoz ragaszkodik , de ahhoz aztan nagyon...)
Ezentul majd jol meggondoljak, milyen tarsasag jojjon a magyarokkal uzletelni.
quadrocopter
A T(ahó)-Rendszer megsértődött, hogyv az amatőr munkáját simán befogták!
Presztízskérdést csinált a baromságából - most szívjon!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.