Teljesen bizarr levelet írt az veronai buszbalesetben meghalt gyerekek szüleinek Czakó Tibor, a tragédiában érintett buszos cég vezetője. A levelet még márciusban, közvetlenül a 17 halálos áldozattal járó szerencsétlenség után írta a cégvezető, annak részleteit most hozta nyilvánosságra a 24.hu. Az írásban keverednek a fontoskodó, a szerencsétlenül fogalmazott, a totálisan érzéketlen és a szimplán felháborító mondatok. Így például a buszos cég főnöke kifejti, hogy a buszsofőr elaludt, noha ezt a nyomozás még nem mondta ki egyértelműen; hogy egy lámpaoszlop rossz elhelyezése okozta a tüzet, noha erre sincs még bizonyíték; „már forgatjuk azt a tájékoztató filmet, amelyik induláskor felkészít pl. az üvegtörő kalapácsok helyére. Ha ezt látják, biztosan többen megmenekülnek.” „szeretném Önökkel összhangban az autópálya üzemeltetőit is bevonni a felelősök körébe. Részben azért, mert változatlanul építették vissza ezt a veszélyes szakaszt, részben pedig azért, mert kárunk megtérítését...

Forrás: 444.hu
Feltöltő: Északi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
disq.us/url?url=http%3A%2F%2Fwww.infokiskunfelegyhaza.hu%2Fexternal%2Fuploaded_images%2F574454fd23d0b.JPG%3AQA2MXD86xpiWQ-GGnChywrSHmW4&cuid=2698334
A buszos cég vezetője.
Tudom, a kettőnek nyilván semmi köze egymáshoz, de külön vércinikus: a hogy, hogy nem,
állami pályázaton is nyertes, balesetben érintett cég napjainkban is szerződésben áll a
Honvédelmi Minisztériummal, 5 évvel ezelőtti kitüntetést (tudniillik Varga Mihály kitüntette a buszos társaságot, amelynek járműve a tragédia főszereplője lett) a trauma feldolgozásában aktív szerepet vállaló igazgató pedig közben mehet amerre lát. Nincs tovább szükség a szolgálataira. Matematika-fizika szakos tanárként mehet kolbászt sütni, az már másoknak is bejött. Vagy pedig a pedagógusi életpályamodellnek köszönhetően majd ugyanazok fognak dönteni egy másik iskolában az alkalmazásáról, akik minden magyarázat és indoklás nélkül elhajtották a francba. És bár Magyarországon közel sem csak az autóbuszvezetők (ugyanide értve persze a tömegközlekedés más, hasonló területein tevékenykedőket is) dolgoznak éh-, vagy, pontosabb talán, ha azt mondjuk, rabszolgabérért, azt nem olyan nehéz megérteni, miért lenne jó, ha e réteg tagjai képesek lennének egyetlen munkahelyen, szabályosan, egy munkából viszonylag nyugalmasan megélni. Mert mindannyian utazunk buszon, metrón, vonaton – szerintem kimondható, mindenkinek jó, ha a húsz, ötven, száz, ötszáz ember életéért felelős szakember lehetőleg minden szempontból rendben van. Azaz jó lenne, ha rendben lenne. És persze még ebben az elképzelt, ideális esetben is bőven benne van egy baleset esélye – merthogy annak az a természete sajnos. Pókfonalon lógunk, törékeny kis semmik, ahányan csak vagyunk. Ma még itt, holnap ki tudja, merre.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.