Egy szombathelyi édesanya osztotta meg szomorú történetét az egyik közösségi portálon.
„Negyven perc várakozás után kezdett elfogyni a gyerek türelme és feszengett a babakocsiban, kicsit hangosabban beszélt”
- idézi az édesanya szavait a vaol.hu.
Illusztráció: pexels.com
Ekkor lépett közbe a biztonsági őr, aki felszólította a nőt, hogy vagy csitítsa le a gyermeket, vagy hagyják el a bankot, mondván:
„itt emberek dolgoznak.”
Persze egy ekkora gyereknél ez nem egyszerű, de az anya szerint a biztonsági őr még rátett egy lapáttal:
aki intelligens és okos, az megérti
- vágta az anyuka arcába, majd mivel nem tudtak szót érteni, gyermekével együtt kizavarta őket a bankfiókból.
Az édesanya még visszament elkérni a panaszkönyvet, de állítása szerint senki nem foglalkozott vele. Mérgében elsírta magát, és távozott.
Később a felháborodott ügyfelek előkerítették a bank igazgatóját, aki bár elnézést nem kért, visszahívta a hölgyet, és talált egy szabad ügyintézőt az anyukának.
A vaol úgy tudja, az édesanya panaszt tett a bankot őrző biztonsági cégnél, de úgy véli, nem fog semmi történni. A bank vezetője nem kívánt nyilatkozni, de a biztonsági őr azóta megszólalt.
29 hozzászólásarrow_drop_down_circle
eltalálta...
No persze türelmes állatfajtáknak mint az ügyfél az nem számít.
Van amikor bemegy az ember ügyet intézni pl amikor pénzt kellene termelnie (ezt mondjuk csak versenyszférában ténylegesen dolgozó vállalkozó tudja átérezni, ahol pl hat nyolc ezret mint értéket létre kellene hoznia óránkét) és egy piti ügy miatt ott ültetik akár egy órát is.
És miért nincs igaza a biztonsági őrnek? A bankba nem azért megy bárki is, h gyereküvöltést haljon.
Menj orvoshoz!
Ùjra kellett aktìvalni ès nem tùlzàs a 40 perc!
Amùgy fura, a netbankolàs vilàgàban...
A bank van az ügyfélért ?
A biztonsági őr van a bankért ?
Az ügyfél van a biztonsági őrért ?
Én sem mennék olyan bankhoz, ahol a biztonsági őr az úr és nem az ügyfél.
Új hozzászólás