Azért jó, hogy minden nagyvárosban – meg a kisebbekben is – felvásárolta a Fidesz az újságokat, mert így a kényes ízlésű potentátjainak mindenhol van médiája, amibe nyilatkozhat, Ne már, hogy igazi kérdésekkel kelljen bajlódniuk! Exkluzív interjúban nyilatkozott a Pécsi Újságnak Csizi Péter, Pécs országgyűlési képviselője, a múlt héten megalakított Fidesz-KDNP Frakciószövetség elnökségének vezetője. Végre mindenről lehullott a lepel!

Forrás: zarojel.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

solidedge
7 évvel 2010 után a baloldal hibáival takarózni nem kis pofátlanság. Bele akarták venni még Kun Bélát és Rákosit is, de az elemzőik szerint ez kevés szavazatot hozna.
Főlökött
Tisztánlátás kedvéért. Volt egy Pk.Zrt, melynek a feladata a pécsi tömeg-közlekedés ellátása volt oly módon, hogy a meglévő busz flotta, 167 db busszal megoldják, a bevételeiket pedig az Önkormányzat kiegészíti, hogy ne legyenek ráfizetésesek. De az Önkormányzat nem fizetett, hanem egy adóság-spirálba, hitelek felvételére késztette a céget. Ekkor jött egy Mecsekbusz Kft. ( magáncég ) mely beszállt 1 milliárddal, így megoldódtak a gondok. Elkezdődtek a tárgyalások, megállapodások, mivel az Önkormányzat tartozása, több mint 1 milliárd volt. Az érdekesség az, hogy ezen megállapodásokat az Önkormányzat nem tartotta be, így a Mecsekbusz pedig nem vett – nem frissítette a buszflottát, mivel nem látta annak megtérülését. Ezen megállapodások egyik résztvevője, a nyilatkozó volt, személyesen ( fenn volt több száz magán és közokirat a Mecsekbusz honlapján, letölthető volt, azért, hogy ismerjük meg a tényeket - valóságot ).
Mivel ezen fizetési kötelezettségből ki akartak hátrálni, jött egy székház-foglalás és a Pk.Zrt vezére, jóval piaci ár alatt, bérbe adta a teljes busz flottát és ingatlanokat a Tükének. Ezért ott pedig vezetői pozíciót kapott.
Belátható, hogy azzal, dobálóznak a busz flottával, annak üzembiztonsága nem változik, sőt a folyamatos használattal romlott, átlag – koruk pedig folyamatosan nőt.
Tehát kerestek cégeket, buszvásárlás célzatával. Találtak is egy jót, mellyel elkezdődtek, majd meg is szakadtak a tárgyalások, mivel ’valaki’ szerint, egy stróman bevonása szükséges, mely még közel 1 milliárddal megnövelte a vételárat. Hozzáteszem, mindezt hitelből, az Önkormányzat kivitelezésében és még hozzácsaptak még egy hitelt is, műhely építésre – berendezésre. Na ki volt ennek kiagyalója ? Ezt kellett volna megkérdezni a riportban ! Büszkén adta át a buszokat, 5-ösével, ahogy jöttek, lám mi ezt is megcsináltuk. Most pedig mutogatnak visszafelé, pedig nem kéne. Az elmúlt 8 év már nem játszik ebben a történetben, de még Soros sem.
Főlökött
Érdekesség ként : atlatszo.hu/2013/02/27/vazallusmedia-pecsett-ejtoernyosok-alfuggetlenek-es-a-nagy-volvo-balhe/

Még annyit, hogy nagy a csend az Önkormányzati ingatlanokra bejegyzett jelzálog kapcsán is, melyet pedig a Zsolnay – balhé során hoztak össze, mivel olyan összeszedett és jogalkalmazók voltak, hogy bukták azt is ( nem a szocik, Ők ) : berkeczbalazs.blog.hu/2017/04/27/bukott_per_es_vegrehajtas_pecs_elvesztette_a_zsolnay-haborut
Kookas
azért a 8évből 7,5 éven át a nemzetesek randalíroztak a vezetésben.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.