Azért persze érdekelne, hogy hány kerékpáros maradna a közutakon, ha a gyalogosok között szlalomozva nem közlekedhetnének, a kerékpárokat rendszámtáblákkal kellene ellátni, és a közúti kerékpározást, egy alapos elméleti és gyakorlati vizsga, egészségügyi alkalmasság-vizsgálat után megszerezhető, jogosítványhoz kötnék. Ha közlekedési eszközként kezelnék a közlekedési eszközt. Valószínűleg a városi kerékpárosok száma így már könnyedén kezelhető lenne.
Forrás:
endresy.blogspot.com
Feltöltő: GeoCravker
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Jó ötlet.
És, ha már nyilván vannak tartva, havonta 10 liter bezin árát fizessék be a kijelölt benzinkúton...