Azért persze érdekelne, hogy hány kerékpáros maradna a közutakon, ha a gyalogosok között szlalomozva nem közlekedhetnének, a kerékpárokat rendszámtáblákkal kellene ellátni, és a közúti kerékpározást, egy alapos elméleti és gyakorlati vizsga, egészségügyi alkalmasság-vizsgálat után megszerezhető, jogosítványhoz kötnék. Ha közlekedési eszközként kezelnék a közlekedési eszközt. Valószínűleg a városi kerékpárosok száma így már könnyedén kezelhető lenne.

Feltöltő: GeoCravker
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Equus1
és biztonsági övet is... és mielőtt elindulnak fizessenek helyszínbírságot... mindegy miért.. csúnya színe van a bukóksisaknak, kopott a védőkesztyű, merev farokkal ültek bele a nyeregbe... mindegy, csak fizessenek.
Jó ötlet.
És, ha már nyilván vannak tartva, havonta 10 liter bezin árát fizessék be a kijelölt benzinkúton...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.