Sok békemenetes szimpatizánsnak jött rosszul az esemény túl kései szervezése, de rengeteg erdélyi várható az eseményre, akik most épp a Fidesznek gyűjtöttek aláírásokat, írja az e heti HVG cikke.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

173 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
mindeközben arról papolnak, hogy ne az EU és ne az ENSZ mondja meg mi frankó, de hogy a romániai állítólag magyarok akarják megmondani az nem baj! =))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
Mivel tudjak, hogy a magyarok nem lesznek elegen, Romania kozelebb van, olcsobb az utaztatas is, es egyebkent is: dolgozzanak csak meg azert a sok milliardos vagyonert, amit a magyar kormanytol kapnak...
Es tessek mondani, lesz olyan bunyo is, mint a magyar-roman meccsek elott-helyett-utan szokott lenni?
Hofi: "Nem is rendes ember az, akinek nincs egy-ket monoklija" -mire a Mama:"O mar csak tudja, nezd milyen ferde a feje...:o))"
Sámannus
Hát a harminc milliárdért a pókot is kiharapják a sarokból. Ez a lé azért ment oda egy hónapja, hogy a maffia intézkedjen.
RonaGyuri
mindeközben arról papolnak, hogy ne az EU és ne az ENSZ mondja meg mi frankó, de hogy a romániai állítólag magyarok akarják megmondani az nem baj! =))
magyarbakancs
Mikkor meghirdetek a béka menetet mát írtam ,hogy Lengyel ,és Erdélyi vendég tüntetők lesznek.
Így jöjjön be az ötös találatom.
görbetükör
Akik jönnenk, sajnos megutáltatják magukat a néppel - köztük velem is.
desiro
Remélem lerohadnak a buszok amivel jönnek.
namihami
Azok jönnek---mi fizetjük. Utazás+teljes ellátás és költőpénz. A korom miatt lehet, de olyan Ibusz társasút-érzésem van.
Így mulat egy magyar adófizető.
silber13
Hát számító, ingyenélő bagázs az egész!
görbetükör
@silber13: Mit mondjak, magyarok! Az itt élő magyarok többsége nem ilyen?
Máskülönben hogy lenne hatalmon ennyi éve harácsoló diktatúra?
tudode
Na ez az, amikor O1G-nek az U T A S Í T Á S Á R A az ötös számú akárki MÁS RÉPÁJÁVAL VERI A CSALÁNT!
.
Ez a CSELEKEDET nem számít az ORSZÁG BELÜGYEIBE való belekotorászásának!
.
Orbanisztán az az ÉLHETETLEN ország lett, AMELYNEK A KÖZ PÉNZÉBŐL képeSS megvásárolni még a NÉPSZERŰTLEN "népszerűségét", un. É L Ő SPANYOLFALAT alkotva a POLITIKAI KALANDOR rémtetteinek időleges ELTAKARÁSÁHOZ!
.
Bizonyára EZEK a megtévesztett KLAKKOLÓK nem tudják KIKET IS VÉDENEK:
.
index.hu/video/2008/03/30/orban_nevetve_nincs_is_kormany/
Hellcat
Maradjanak csak otthon!!! Ne szóljanak bele más ország belügyeibe ahogy a fidesz is megmondta...se brüsszel se az ENSZ...Magyarország dönt nem Románia.
Commenter
Valakiknek jönni kell, ha már a lengyel bértapsolók (is) eltűntek! Úgy tűnik, oda a lengyel-magyar barátság egy időre.A lőtéri poros eb is csatlakozni fog vajon a menetesekhez?
Nessy
@Commenter: Ezek szerint nincs elég magyar birka? A potyalesők persze hogy eljönnek egy kis ingyen kirándulásra!
Az unió adja a pénzt, de ne szóljon bele a "belügyeinkbe"! Ennek a sok levelezőtagozatosnak meg a kormány adja a pénzünket, hogy bele ugassanak az életünkbe!
colibri
@desiro: Egy biztos,a személyautó parkjuk vetekszik a magyarokéval, ha nem jobb. A határ mellett egy ontás a városokban a parkolókban a rengeteg román rendszámú jobbnál jobb autó.
Buszokkal is jönnek, mint a mérgezett egér. Talán azok a kisbuszok kerültek be használtan nyugatról, amelyekben rengeteg kilométer lehet, mert ezekkel hurcolják az egész Európában dolgozó rengeteg román vendégmunkást. Elég csak a 4-es uton közlekedni és látható milyen rengeteg román autó tekereg nálunk.
colibri
@Hellcat: Ezek nem azok a fajták, akik otthon maradnak. Ezek -amióta szabadon jöhetnek-mehetnek, élnek a lehetőséggel és jönnek. ...én nem csak Magyarországra. Minden fele. ...és még az külön szép az egészben, hogy a békemeneten is egymással románul! fognak beszélgetni! Ahogy ezt már megtették pl. a városunkban is! Szegény Szanyi-kapitányt földbe döngölték, amiért ennek hangot adott. Pedig igaza volt! Saját fülemmel hallottam őket!!
verőce21
No, ez csak természetes, hogy Erdélyből is részt vesznek a dzsemborin!
A szerzett jogaikat meg kell védeni!
Clavigo
Oszt mennyiért jönnek ezek a becsületes ,magyarul beszélő, román állampolgárok ?
Clavigo
Ezek is az utcára szarnak. ? Nemzethhyy, konzervatív módon ??
verőce21
@Clavigo: (12:36) Ahelyett, hogy a szádba sz@rnának, he?
Kookas
@Clavigo: az a becsület olyan cigányos.
Clavigo
@verőce21: Anyádéba...Végül te is megszülettél valahogy..köcsög. Csatolj magadra egy Nemzethhyy Toy-Toy -klótyót,,,Legalább Orbán-apád a hasznodat is látja...nem beszélve sok becujkázott ,,magyarul beszélő rühes román bérszavazóról. .. Te kinek szólsz be , oláh cigány ?? Mennyiért békemenetelsz ,te román ??
Hellcat
@verőce21: Szerzett jogiak? Mégis hogyan szerezték? Mit tettek érte, hogy megszerezzék?
Inkább kapták...
Clavigo
@verőce21: Milyen szerzett jogokról beszélsz,,,Te ,redvás,,magyarul beszélő oláh cigány ?? Mennyiért,,és kinek a pénzén szerezted magadnak a Magyar Köztársaságban felhasználható jogaidat,,,te oláhba baszott román cigány ??
verőce21
@Clavigo: Nem vagyok se oláh, se cigány! (Persze rólad nem állíthatom biztosan...)
Csak azért írtam(12:40), mert ennyi sz@rt ideokádni ebbe a blogba csak úgy lehet, ha előtte néha "feltankolsz"! :)
verőce21
@Hellcat: Jogokat kapni csak úgy lehet, ha előtte szerzett, vagy megszolgált érdemeid voltak.
Clavigo
@verőce21: " nem vagy se oláh,,se cigány "... Így van...Egy magyarul beszélő ,román bérszavazó vagy.Kb. ennyi. Nem akartalak én Téged feldicsérni,,román migráncs.
verőce21
@Clavigo: ennyi sz@rt ideokádni ebbe a blogba csak úgy lehet, ha előtte néha "feltankolsz"! :)
papa.49
De jó lesz ha egyszer ennek vége szakad, és a NEM KEDVES ERDÉLYIEK OTTHON MARADNAK A PICSÁJUKON !!!
verőce21
@Hellcat: /folyt. 13:23/ Példának említeném a szefárd zsidókat - akiket még Kasztíliai Izabella idején üldöztek el -, ma 500 év után, intézményesen telepítik utódaikat vissza Spanyolországba.
Elsősorban a Kanári-szigetekre.
Clavigo
@verőce21: Neked milyen érdemeid vannak ?? Azonkívűl,,hogy magyarul is beszélsz... ??
verőce21
@Clavigo: Elsősorban magyarul beszélek, hiszen itt élek! Benne van a nicknevenben.
(De születésemből és nevelésemből adódóan beszélek németül, franciául, angolul is, ha kell)

És " Neked milyen érdemeid vannak ?" - Szarosbendőjű?
Clavigo
@verőce21: Mikor lógtál át a kerítésen,,román ? Mikor " Csaucseszku " taposott a nyakadon ?
verőce21
@Clavigo: (13:48) Elárulom neked én még Romániában életemben nem jártam, pedig azt mondják szép tájak vannak. Ennyi elég, Szarosbendőjű?
Clavigo
@verőce21: Hát hogyne román...Én hiszek neked,,bérszavazó.
verőce21
@Clavigo: Meggyőződésből vagyok Fidesz szavazó már egy jó ideje.
Te miért nem, Szarosbendőjű?
Clavigo
@verőce21: Elegen vagytok Orbán szaros segge körül... Én meg szeretem az önállóságot. Miattam ne aggódjál ,szaros nyelvű román,,nem veszem el a megélhetésedet. De felnőtt létedre,,nem ártana leszokni az utcára szarásról...Nem gondolod,oláh ??
verőce21
@Clavigo: (14:02) A beszélgetés alpári szintre való lehúzásban látom nagy gyakorlatod van,
Szarosbendőjű.
Csizmás Kond
...valahol azt olvastam zarándokvonat is indul...
Hellcat
@verőce21: Aha hogyne...Nem tettek le idehaza az asztalra semmit...szóval akkor mivel is "szolgálták" meg?
bencemacska
@Hellcat: ma, 15:01
Ne mondd, hogy nem szolgálták meg! Ők csináltak 2014-ben OV-nak kétharmadot! Ez nem elég??
Hogy ezzel nekünk mennyi kárt okoztak, az csak növeli az értéküket!
Ne felejtsd el: M.o. = OV. (Legalábbis ők így gondolják!)
F_Viktor
"Eléggé nehézkesen halad a március 15-i Békemenet szervezése, olvasható a HVG legújabb számában. Az érintettek közül ugyanis sokan már leszervezték a hosszú hétvégét, túl közel van a meghirdetés időpontjához az esemény."

Francokat! Nem találják a szavazóikat, mert nehéz elhinni, hogy a savazó bácsik, a Teri nénik és a többi fityeszes nyugger wellness hétvégét szerveztek maguknak hónapokkal ezelőtt!

Annyira fogy a fityesz tábor, hogyErdélyből hozzák a közpénzek milliárdjaiból még az aláírásgyűjtőket is! :-)))
Eladott Ország
A román minimálbérnek már nagyobb a vásárlóértéke mint a magyarénak, de ti erdélyi fideszesek ezt leszarjátok, jöttök belepofázni a belügyünkbe, jöttök támogatni hogy még jobban lemaradjunk a románoktól, meg jöttök pártpropagandává zülleszteni a nemzeti ünnepünket...És mi mehetünk Bukarestbe tüntetni a korrupció ellen? Mer'há'ugye Pesten ilyen nincs...Szép új világ...
desiro
@verőce21: Ti szartátok körbe a Kossuth teret bazmeg köcsög.
Klubtag
Magyarul a saját hazámban külföldről jönnek fenyegetni...
Köszönöm Orbán viktor!
Yoda69
Es a lengyelek? Azokat nem szervezi ide orban kozpenzen?
Romanokat, lengyeleket. oroszokat es ukranokat hoz orban a magyarok ellen.
Na ez az igazi hazaarulas.
verőce21
@desiro: Én úgy emlékszem, az a Feri volt, aki a Kossuth tér közepébe sz@rt egy hétig.
verőce21
@Hellcat: (15:01) Már az őseik megszolgálták. Voltak olyan évtizedek, századok, hogy csak Erdély volt magyar nyelvű, magyar tudatú.
A utódaik már hogyne érdemelnék meg a magyar identitás elismerését.
libellle
Azt a projektet át kell nevezni gyülöletmenetre
verőce21
@Hellcat: (15:01) Te nem érdemled meg a troll-napidíjadat, mert ennyire tájékozatlan, félanalfabéta vagy.
Lepényleső
Ezt tudja a bán;emberek legyenek megosztva,az sem baj ha a helyi lakosok kifosztva.
A trónra senkinek sem fájjon a foga,bán létére a királyságot már nagyon jól megszokta.
nezelodo
@verőce21: Igazad van azzal a fene nagy tudattal szolgálták hol a törököt, hol az osztrákokat. Mindig önálló fejedelemség volt, Mo része sosem volt.
verőce21
@nezelodo: (19:33) Ahan, ismét nagyot hazudtál!
"Az Erdélyi Fejedelemség a 16. század közepétől a 17. század végéig Erdély területén fennálló állam volt, amelynek története a magyar történelem fontos részét képezi. A fejedelemség a mohácsi csatavesztés után a rákosi végzést követő kettős királyválasztás következményeként jött létre." (Viki)
kokopelli
@Klubtag: Mivel magyarázta a csuticigány anno a lengyeleket? Két lábúak
két kezük van,..és különben is... miért ne!! Frappáns volt!?
quadrocopter
@verőce21: Ja-ja! Az ókorban meg római provincia volt, dák népességgel! Magyarok még a környéken se!
koszpeko
@verőce21: A tiédet rakják terle.
Mocskos rohadt narancsos.
Menj te is vigyél nekik pogácsát.
Hátha ami van belőle a mocskos pofádba köt ki.
Reménykedj benne.
koszpeko
@verőce21: Ne gyere a történelemmel narancsos geci!
Akkor ugass a múltról ha megmagyarázod, hogy Szapolyai miért állt meg 40 km.-re a vártól. 1526-ban (Mohácsi vész, a gyenge agyad kedvéért.)
kokopelli
@nezelodo: A külföldön dolgozó és élő magyarok ne ugassanak,de ha akarnak,
akkor saját költségen utazzanak,de az erdélyi félmagyarokat vonatoztatják! El-
csúszott a csuticigány értékrendje,vagy csak korumpál?
quadrocopter
Jönnek a székely birkák? Hát nem hozzák őket közpénzen, ahogyan szokták? Smucig népség.
Hellcat
@verőce21: Nem érdemlem meg? Nekem nem is jár! Én nem pénzért kommentelek mint te...megint magadból indultál ki...az őseikre hivatkozol...de bazdmeg mi most élünk a jelenben a mi jelenünk jövőnk a tét. Persze legyenek magyar állampolgárom...ámen...de ne szavazzanak olyan országba ahol SOHA nem éltek. Szarok az érveid...ha valaki ma nem kap napidíjat az te leszel.
nusika
...mit mond Orbán Viktor, Szijjártó Peti ...hogy ne külföldről mondják meg, hogy Nekünk mi a jó!!!...teljesen igaza van!!!...akkor mit keresnek a békemeneten és választásokon a külhoni magyarok véleménye ???...nem is beszélve, hogy mind a MI, adófizetők pénzén élvezkednek!!
maszk
Te még nem tudod, de én már tudom, hogy ez az utolsó bejegyzésem Magyarországon (már a köszvényesek országos szövetségének sem kellek, tehát mennem kell).
Dalban mondom el, mert az értelmen túl, mindig is fontos volt számomra az érzelem - ha nem fáj, nem is érzem:

www.youtube.com/watch?v=wWtjyzLk2bs
nezelodo
@verőce21: Hogyhogy ismét hazudtam, mert még mikor? Nem vagyok én a fidesz tagja, hogy ez legyen a szokásom.
A mohácsi csatát Szapolyai lekéste. Börcsök Mária kutatásai szerint, "Kettészakadt Magyarország" c munkájában állítja, II. Lajost ő ölte meg. Az erdélyi fejedelemség önálló volt.
karma1
@namihami: @nezelodo: @quadrocopter: @Hellcat: @nusika: Azert csak csendben kerdezem, mert nem tudom,...

Ha en magyar allampolgarkent (is, mert az IS vagyok), nem szavazhatok Magyarorszagon, mert nincs allando bejelentett lakasom Ma.o-n, akkor Romaniaban hogy lehet valaki fideszes???
Egyaltalan: ha egy orszagban elek, annak vagyok az allampolgara, akkor hogyan lehetek egy masik orszag partjanak a TAGJA? Tehat hogy lehet egy roman fideszes?
Akkor en mondjuk Magyarorszagon elo magyarkent lehetnek a CDU partnak is a tagja, es mint ilyen, valaszthatnam Merkelt is, amikor Nemetorszagban szavazas van? Es kotelesek lennenek elfogadni a szavazatomat? Es ha en arra szavaznek Magyarorszagon, hogy Merkel asszony minden haztartasba 2 muszlimot akar betelepiteni, akkor en erre szavazhatok?
Tehat ma egy roman levelben megszavazhatja azt, hogy orban tovabb lopjon Magyarorszagon meg 4 evig, mert o fidesz parttag Romaniaban?

(Elnezest kerek a millio kerdojelert, en nem a farok vagyok, csak kivancsi)
F_Viktor
@karma1: Szerintem bármelyik pártnak lehetsz tagja, bármelyik pártot támogathatod, de szavazati jog nem minden országban illet meg.
verőce21
@quadrocopter: (20:11) Jópofa válasz, csak semmi kapcsolódása nincs a témához! (Azt hiszem, ezzel csak a népszerűségre vágytál volna.)
Római Birodalom már több mint négyszáz éve nem létezett a magyarok bejövetelekor! A magyarok az 1100-as évek végére taroltak az egész Kárpát-medencében, mindenkit maguk alá tereltek. Így Erdélyt is.
verőce21
@koszpeko: Szapolyai azért állt meg, Mohács előtt, mert Ő szeretett volna lenni a király!
Látszik, hogy már ötödikből elhagytad az általános iskolát, mint írtam vala!
Így Kisiskolás maradtál egy életre. :)
verőce21
@nezelodo: (20:43) Ismét csak hazugságot írsz! Na jó, elnézem, legyen ez a második hazugságod! (ma este)
quadrocopter
@verőce21: "Jópofa válasz, csak semmi kapcsolódása nincs a témához! " Elkeveredtél saját magadban!
" Erdély területén fennálló állam volt, amelynek története a magyar történelem fontos részét képezi. "
Meg a románét!
"Római Birodalom már több mint négyszáz éve nem létezett a magyarok bejövetelekor! "
A volt provincia népessége viszont létezett és nem kérték a magyar uralmat!
"! A magyarok az 1100-as évek végére taroltak az egész Kárpát-medencében, mindenkit maguk alá tereltek. " Előtte még tönkrevették a harci-marcikat Agusburgnál 955-ben!
Ahogyan a spanyolok a mai Latin-Amerikát, ergo: erőszakos hódítással és nem elfogadottan!
Senki soha nem igazolta, hogy Erdély megillette volna a Magyar királyságot, a későbbi korok idegen hódítói is így jártak el velünk szemben, akár a tatár, akár a török, akár a Habsburg!
A Magyar királyság területét csak belső erőszakkal lehetett megtartani a mai szomszédos államok területén!
Csak úgy mondom neked, hogyb értsd is, amiről írsz!
Ergo: Erdély odakerült, ahova eredetileg is tartozott! Minden hamis hazaffyas mese ellenére!
verőce21
@quadrocopter: (23:04) Látszik, hogy román érzelműként jöttél ide Erdélyből! Ott pusztítod a magyarokat itt is, ahol csak tudod!
De sajnos minden válaszod hibás! (Majd holnap folytatjuk, én csak nagy nyilvánosság előtt szeretem födbe taposni az ilyen gennyedék gazembereket, mint te vagy!)
quadrocopter
@verőce21: Úgy vélkekedsz ahogy akarsz, a tények azok tények, ha tetszik, ha nem! Nagyon hozzászoktatok a nemzethy hazudozáshoz!
Várlak szivi, hogy lenyomjalak a béka segge alá, mert a történelmet nem Kanchal Marischák írják milliókért, hogy jó hangja legyen a rezsim számára!
nezelodo
@verőce21: Nekem nem kell bemutatkoznod a nyomulásoddal. Odaát a nyolcvanas években amikor nyitottan tele jó szándékkal mentünk látogatóba, megtapasztalhattuk a magyaros fogadtatást.
Magyar volt aki a csoportunk mellé hivatalból beosztva óvta a géniuszotokat, nehogy árnyék vetüljön a fényére, magyarok takarították a virágot el az aradi emlékműről, magyarok füleltek Vajdahunyadon a csoport közé próbálva elkeveredni, magyar jelentett fel, mert beváltottam pár márkát, magyar szobaasszony rámolta ki a szállodaszobánkat, akinek a gyereke szélsőjobbosként most itt üldözi a bűnöző cigókat, Magyar volt az aki a kilencvenes években az üzletemben szolgáltatást igénybe véve nem igazolványt, hanem egy nagy mordályt mutogatott, hogy ő a Magyarok Világszövetségének akárkije, erdélyi magyarok nyomulnak itt, cégekbe beépülve, fel lehet ismerni őket, mert csak náluk szokás a telefonból kivetetni az aksit a megbeszélésen, ezek azok akik erőszakosan nyomulnak messziről jött emberként még egy falusi polgármesteri székért is, hogy magyarságra neveljék a századok óta itt élőket. Erdélyi magyar volt annak idején itt végvári kapitányként, akinek nem a török volt az ellensége, hanem a másik szomszéd vár magyar kapitánya és azt támadta meg a török helyett. Beleillik a képbe, ahogy írod Szapolyai, aki király szeretet volna lenni, nyilván ezért tette el láb alól a török ellen vonuló Lajost. Ezt a testvériséget ma is megtapasztaljuk, beleugattok adózás nélkül a sorsunkba. Hosszan lehetne sorolni még, de felesleges, megtaláltátok ti itt magatoknak az új Kárpátok Géniuszát, és ha úgy hozza a sora ti lesztek az elsők akik alávágtok, ha az érdeketek úgy kívánja.
JAJMÁR
Nekem talán ami a legeslegrosszabbul esik, az Erdély és Magyarország szembeállítása! Neee!
Erdély elkülönült ugyan, és egy ideje le is választódott, de jó példája annak, hogy magyarnak lenni nem egy bekerített területen lehet csak.
Mégis, a történelemben Erdély Magyarország jobbik, bátrabb fele volt mindig, és rengeteg szenvedés jutott ki nekik. Mégis sok hírneves írót, művészt, jelentős történelmi személyt adott, akik a mi életünkért is gondolkodás nélkül életüket adták. Gondoljunk csak a parasztfelkelésekre, vagy a Rákóczi-féle szabadságharcra, és folytatni lehetne a sort, ami igen hosszú!
Az, hogy most az erdélyi magyarokat (is) felhasználja ez a hatalom, egy mulandó pillanat a történelemben. Az energiát inkább arra kellene fordítani, hogy az ott élő magyarokkal - és az itt élőkkel is - összefogni kellene végre, egy közös, jobb, békésebb jövőért. Ha pedig mégis idejönnek békemenetre, akkor talán ki kellene használni ezt is.
dr. prédikátor
Magyarul is beszélő szemét oláh cigányok!!! mi a kurva anyátoknak jöttök ide keverni a szart???Miért pofáztok bele a MAGYAROK dolgaiba???Ti soha nem voltatok és NEM IS LESZTEK MAGYAROK!!!Ingyenélő senkiháziak vagytok, a mi pénzünkön urizáltok!!!Csak azt sajnálom hogy a mi véleményünk nem jut el hozzátok, hogy tudnátok meg azt hogy mit gondolnak rólatok a MAGYAROK!!!
Pálinkás Pál
Milyen erdélyi??? Büdös román féreg mind!!
szép új világ
Orbánnak sikerült elérnie, hogy a magyarok többsége már megveti a romániai magyarokat (magyarul beszélő románokat). Nem volna baj, ha ez is a tudtukra adná már valaki.
Aki Én
@verőce21: Most komolyan. Áruld már el nekem, mi a korrekt abban, hogy olyan emberek szólnak bele a választásokba és ezen keresztül egy társadalom életébe, jövőjébe, akik semmilyen hatását, következményét nem viselik, kizárólag a magyar adófizetők százmilliárdjait. Szemben azokkal, akik átmenetileg külföldön dolgoznak, mégis hátráltatják, akadályozzák a legalapvetőbb demokratikus jogukat azzal, hogy nem szavazhatnak ugyanúgy levélben, mint a határon túliak?
Nem azt mondom, hogy ne támogassuk a határon túli magyarságot. Támogassuk.
Azt mondom, ne szavazhassanak, és hogy csak akkor szóljanak bele az életünkbe, ha viselik minden következményét, és adnak is a közösbe.
Persze tudom, ahogy te is, hogy ez kizárólag a hatalom megtartásáról szól.
orbánék ellenzékben nem támogatták a határon túliak szavazati jogát.
silber13
@durbincs: Kuss lápi romány buzeráns!
tudode
William Shakespeare"""Színház az egész világ, És színész benne minden férfi és nő:Fellép és lelép: s mindenkit sok szerep vár Életében."""
..
A mi kis "falusi gyerekünk" a POLITIKAI KALANDORSÁGRA tette fel AZT AMIBŐL NEKI IS EGY VAN. Már 2014-ben érzékelte, hogy a TÖBBSÉG POKOLBA kívánja őt, mint Európa bacilusát is, előlépve dr. O1G-re
.
www.youtube.com/watch?v=rmKajEIWvyA&t=85s
.
Szabadesésben OLYAN szintű a monológja, mint a Mariska néninek aki kiül a kispadra PLETYÓZNI, és fél a RÓKA KOMÁTÓL!!!
.
Vajon milyen lesz neki 2018, miután a FÉL ORSZÁG az árokból néz ki, hogy MI IS VAN?
silber13
@durbincs: Újat maga román suttyó homokos!:-)))
desiro
@verőce21: Lehet akkor születtél és egy szar csimbók lettél???
Rockxy
Mi is a baj a békemenettel?
Egy háborúmenet jobban esne?
Tudom, vannak it néhányan, akiknek fülig érne a szája, ha magyar gyilkolná a magyart.
Nessy
@Rockxy: Egyik másik galamb lelkű békemenetelő boldogan megtenné.
peterkelemen
Egyesével el kell kapni őket aztán jól megverni. A magyarság szégyenfoltjai.
desiro
@durbincs: sötét vagy mint a negró ami világít a szádban...
human
Így fordítja Orbán szembe a magyart a magyarral. És ő vigyorogva nézi végig ahogy egymást gyilkoljuk érte, miatta :(
zarojel.hu/wp-content/uploads/2017/07/00105897.jpg
silber13
@durbincs: Stultus es..qui facta infecta facere verbis cupias...persze hülye vagy úgysem érted!
advocat
Végül is ingyen busz, ingyen kaja. Jó kis kirándulás. De ki fizeti?
Gyuri Géderről
@durbincs: A múltat tisztelni kell, helyén kell kezelni, és tanulni belőle.
De nem jelentheti azt, hogy bárki is beleugasson az ország és az itt élők életébe, akik nem élnek itt, és nem viselik beleszólásuk következményeit.
Egyéb másról nem is beszélve.
quadrocopter
@Gyuri Géderről: Nwem fogja érteni, túl idióta!
quadrocopter
@durbincs: Matyar még nem menni, csucska?
A "minivirsli" tappogatás jobban megy, mi?
Meg más gatyájában turkászni!
Igaz, higy állandó ingyenes belépőd volt s Széchenyi fűrdőbe, buzzancs?
silber13
@durbincs: Szóval gőze sincs a szöveg értelméről tanulatlan bunkó! De mit is várjon az ember egy romány lápi víziállattól!:-))
quadrocopter
@durbincs: Mit akartál volna kinyögni a buta szádon, te kis mentális torzó?
Gatyaturkeszen túl vagy már?
Csiklandozzák szádat a szőrszálak?
verőce21
@Gyuri Géderről: (21:47) A "beleszólásuk következménye", csak annyi, hogy a Fidesz-kormány támogatja az Erdélyieket, amíg pl. egy szoci kormány megtagadná őket. (mint tette 2004. december 5-én a nem Magyarországon élő, nem magyar állampolgárok kedvezményes honosítását lehetővé tévő törvény megalkotásáról.) Ezért természetesen támogatják a Fideszt.

De szavazáson 1-2 képviselőt jelent a Parlamentbe a szavazatuk, már Bajnai is megmondta.
kereső
@verőce21: először is ne hazudj!Nem illik!!az avatarodhoz. Inkább mesélj nekünk a szoci kormányok "Szülőföld programjáról"!!!Volt ilyen.Igaz,hogy sem focicsapat,sem kézilabdacsapat,sem csiki sör,sem falugazdász program,sem az anyaországéikkal megegyező családtámogatási rendszer nem volt benne.
verőce21
@quadrocopter: (23:04) Augsburg nem tartozik a Kárpát medencéhez, te Félnótás. Főleg nem Erdélyhez!
"A székelyek magyar tudatú és magyar nyelvű népcsoport. Egyes elméletek szerint a székelyek a honfoglalás előtt, a 8–9. században csatlakoztak a magyar törzsekhez, más elméletek szerint pedig már a Kárpát-medencében várták a honfoglaló magyar törzseket"(Viki)
verőce21
@kereső: (09:50) Mesélj te, a szocik tevékenységéről. Mindenesetre Fletó ellenük kampányol ma is, és ellenük kampányolt 2004 novemberében is.
quadrocopter
@verőce21: Hol van a nagy arccal bedobott így meg úgy? Ez lenne az? Figyelj, te magad írod:

", a 8–9. században csatlakoztak a magyar törzsekhez..." ergo: nem "árja" magyarok és nem is őslakosok Erdélyben, a dákok foldjén!
Még valami?

@Shikari:
Csicska, te is okosoggyá, neked is szól a nagy pofa kevés a történelemhez, no meg a hamis és hamisított érzelmi megközelítés is!
Tanujjá' b+ mert hülye maracc!
verőce21
@quadrocopter: (10:02) Csakhogy az a föld akkor már régen nem volt a dákok földje!
"Egyes elméletek szerint..." - írtam. Mások, az 5. századi hunok leszármazottaiként emlékeztek meg róluk.
Mi van Augsburggal, mióta kapcsolódik a Székelyföldhöz?
kereső
@verőce21: látod Fletó nem egy szélkakas,!/hamár tizennégy éve ugyanazt mondja/mint az akit most annyira imádtok-aki akkor,és még később is letette a nagy esküt,hogy "az állampolgárság"nem jár együtt a szavazati joggal-és nem az állampolgárság ellen kampányol,hanem a szavazati jog ellen.Amivel nagyon sokan egyet értünk.
verőce21
@Aki Én: (10:26) Az írod: "Nem azt mondom, hogy ne támogassuk a határon túli magyarságot. Támogassuk." - Cserébe Ők a szavazatukkal támogatják a Fideszt, mert a támogatás nem szép, ha egyoldalú!
silber13
@durbincs: Hahahaha!!!:-)))) Egy buzeráns elmebeteg tirádái!!:-))))))))
silber13
@durbincs: Hahahaha!!!:-)))) Egy buzeráns elmebeteg tirádái Hogy el ne felejtse!:-)))
silber13
@durbincs: Hahahaha!!!:-)))) Egy buzeráns elmebeteg tirádái!!:-))))))))
silber13
@durbincs: Hahahaha!!!:-)))) Egy buzeráns elmebeteg tirádái!!:-))))))))
silber13
@durbincs: Hahahaha!!!:-)))) Egy buzeráns elmebeteg tirádái!!:-))))))))
Macskaszem
Rohadjanak meg, ott ahol vannak. Szarember aki soha nem élt Magyarországon, mégis ide tolja a pofáját birkamenetelni meg szavazni.
JAJMÁR
@durbincs: 09:53 Benézted?! kikérem magamnak, hogy engem és a többi normális blogolót egy skatulyába zárj magaddal! Egy pillanatra se...
JAJMÁR
@durbincs: Hm, megzavarodtál teljesen, mi? Másol, beilleszt... :-DDD
Te "idegenszívű álmagyar", ne erőlködj, soha nem fogod megérteni, milyen a normális magyar. Nincs benne tapasztalatod.
Azt már nem is kérdezem, hogy miért savazod a magyar nemzetet! Az álmagyar már csak erre képes :)

(A csak egyetlen kérdőjel remélem nem zavar még jobban össze téged de én ismerem a többi írásjelet is, ez nem kérdés)
.
quadrocopter
@verőce21: " Csakhogy az a föld akkor már régen nem volt a dákok földje! " Mert?

" Mások, az 5. századi hunok leszármazottaiként emlékeztek meg róluk." Ja, "mások" az mindjárt más! Tehát a hunok foglalták el a dák területeket! Nem?

Augsburg meg úgy kapcsolódik a magyarokhoz, hogy írtál valami 1100-ról...a harci-marcikat szépen kiosztották 955-ben, mert már akkor sem maradtak meg a péchájukon, mint ma a Geci és hordája!
quadrocopter
@durbincs: Mi a lószarról nyöszörögsz megint, csicska?
Senki nem akar segíteni rajtad, mínusz IQ?

Matyar még nem menni, csicska?
A "minivirsli" tapogatás jobban megy, mi?
Meg más gatyájában turkászni!
Igaz, hogy állandó ingyenes belépőd volt a Széchenyi - "meleg" - fűrdőbe, buzzancs?
Romániából is ezért zavartak el?
nyanya001
Brüsszel, meg az ENSZ meg egész Európa beavatkozik Magyarország
belügyeibe, de a román, meg a lengyel itt grasszálhat az adófizetők na meg a mocskos
unió pénzén.
Mocskos egy garnitúra van hatalmon !
JAJMÁR
@durbincs: Álmagyar, hát nem megy a szövegértés? Még azt se érted amit idekaparsz?
Gondoltam.
quadrocopter
@durbincs: Csicska! Ma nincs portaszolgálatod, "he"?
quadrocopter
@durbincs: Mi a lószarról nyöszörögsz megint, csicska?
Senki nem akar segíteni rajtad, mínusz IQ?

Matyar még nem menni, csicska?
A "minivirsli" tapogatás jobban megy, mi?
Meg más gatyájában turkászni!
Igaz, hogy állandó ingyenes belépőd volt a Széchenyi - "meleg" - fűrdőbe, buzzancs?
Romániából is ezért zavartak el?
dr. prédikátor
@durbincs: Na hogy baszd meg a románcigány anyádat! leestél már róla?? megint itt rontod a levegőt a bűzős agyaddal te oláh tetű!!! takarodj már haza rományba oszt ott kúrogasd anyádat meg a kecskéidet te patkány!!!
kereső
Na ez szép.Beállnak a köpönyegforgató,hazudozó bencsik,aranyszájú bayer,meg csizmadia mögé? Annyit is érnek.
nihil
A recept: Összetoborozzuk a jónépet, jelszavakat kiáltozunk amiket a tömeg skandál utánunk. Ennyi, nem több a sikeres menetrecept.
Ez egy valódi felvétel, nem kamu. Valaki észrevette, hogy ha ordibál a birkáknak, azok vissza bégetnek mind a pár százan együtt:

www.youtube.com/watch?v=YoW72r1TM00

www.youtube.com/watch?v=QU_RCFZBK9g
koszpeko
@durbincs: Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Béget vigyázz le ne ess a monitorról!
Vagy meg ne rázza minivirslid az áram.
Annyira ne gerjedj a birkákra.
azok sem állnak meg neked.
Vagy előtte lekötözöd?
Mondtam már h. senki sem kíváncsi szexuális perverzióidra.
koszpeko
@durbincs: Mondtam már h. senki sem kíváncsi szexuális perverzióidra?
Nem mondták még, hogy gusztustalan amit művelsz szerencsétlen állatokkal?
Ennyire sötét vagy?
Másnak kell mondani neked, hogy nem természetes állatokkal szexuális viszonyt folytatni
Vagy nem tudod?
Google a barátod!
verőce21
@quadrocopter: (22:15) Szóval szerinted az Erdélyi székelyek dák származásúak?

És a székelyek csak oda kerültek vissza, 1000 év után, a románokhoz, ahova eredetileg is tartoztak?
CsipkeRózsa
Talán ott is munkaszüneti nap lesz március 15.-e, hogy tömegek el tudnak jönni?
CsipkeRózsa
@durbincs: Muszáj mindenkit durván megbántanod?
cs.n.
"Az érintettek közül ugyanis sokan már leszervezték a hosszú hétvégét, túl közel van a meghirdetés időpontjához az esemény."
És van olyan fanatikus aki azt mondja, hogy á bazmeg, már foglaltunk szállást akkorra, meg el volt tervezve minden, de hát akkor hagyjuk a picsába, mert Bájer szólított, fel kell vonulni a viktoriánusokkal, mese nincs.
quadrocopter
@verőce21: "Szóval szerinted az Erdélyi székelyek dák származásúak?" Ezt miből következetted ki? Érdekelne a folyamata!
Mintha te írtad volna, hogy hun származékok! Nem emléxel? Egy leszakadt magyar törzs, amelyik a besenyő támadások idején ott ragadt, ergo: nem őslakos, miközben a besenyők is letelepedte, Kelet-Románia, a mai Moldova és a mai Ukrajna terletén!
Nem dákok, betelepülők "székely testvéreid"!
A székelyek soha nem tartoztak Dáciához, hisz a provincia idején sehol sem voltak még!
quadrocopter
2014. április 10. 19:26
Befejeződött a levélszavazatok számlálása csütörtökön. A Nemzeti Választási Iroda szerint végül 128 378 érvényes szavazat érkezett a magyarországi lakcímmel nem rendelkezők részéről. Közülük 122 588-an, a voksolók 95,49 százaléka szavazott a Fideszre.

Akkor!

2017-ben a horda kinyomott 650.000 levélkönyörgést a határontúliaknak! Vajon miélrt, ha nem számottevő az erdélyi szavazatok aránya? Vagy pont ezért?
Gyuri Géderről
@durbincs: " akkor ezt bátran mesélje a Kárpátok Neandereinek a 1000km-re?lakoknak ?" Elmeséltem! Az inteligens, művelt, kultúrált gondolkodással rendelkezők megértették, és nem is jönnek béke menetelni, szavazni sem fognak.
Gyuri Géderről
@verőce21: Zavaros fejekbe, zavaros gondolatok fogalmazódnak meg.
A rész ismeretek, még a tiszta fejekbe is zavaros következtetéseket eredményeznek.
kokopelli
@quadrocopter: @Gyuri Géderről: nem érdemes velük vitázni,mert félóránként
Wikipédiá-znak azután beteszik egy részét,mint nagy szakértők,de mindenben!
A hajózástól a történelemig ,az utazásokról a kül. államok szokásairól! Pénzért
mindent képesek állítani!
Eladott Ország
A Kárpátaljai magyar nyugdíjasok is felvonulnak?
verőce21
@quadrocopter: (17:42) Teljesen nyilvánvaló az eddigi megnyilvánulásaidból, hogy erősen szurkolsz a magyarok sikertelenségeinek - akár évszázadokra, ezredekre visszamenően is -, vagy veszteségeinek, mint a trianoni területveszteségek, sőt tevőleg is közreműködsz a magyarság tönkretételében.

A kétezer év előtti Dacia provincia iránti elköteleződésed nem meglepő, hacsak nem az oláh-román népcsoporthoz tartozó vagy. (Magyarország mai területén a 2001-es népszámlálás adatai szerint kb. 10 000 fő vallotta magát román nemzetiségűnek, illetve román anyanyelvűnek. Főként az ország keleti részében élnek. Néhány jelentősebb település, ahol románok laknak: Kétegyháza (Chitighaz), Elek (Aletea), Gyula (Giula), Méhkerék (Micherechi), Magyarcsanád (Cenadul Unguresc).)

Miután a rómaiak 271-ben Dáciát kiürítik, a kiürítés után a területet gótok, gepidák, hunok, majd avarok foglalják el. Az Avar Birodalom bukása után a bolgárok népesítik be a mai Románia területét a 7. században, a bolgárokat a magyarok követik.
De az oláh-román nép is bevándorló a régi provincia területére, sőt a legkésőbbi bevándorlók (a románok, az egykori latinosodott illírek leszármazottai, és őshazájuk a mai Albánia, és Nyugat-Macedónia, az Ohridi-tó környékén keresendő. Ez, a vulgáris-latin nyelvet beszélő pásztornép innen rajzott ki, és népesítette be a balkáni területeket, majd később Havasalföldet, Moldvát,) és szó sincs róla, hogy beolvadt volna a dák "őslakosságba”, abban feloldódva átvette volna szokásait, kultúráját, stb. Hiszen a dákok szinte teljesen eltűntek a régi Dacia provincia területéről, egyrészt a rómaiak ~160 éves uralma idején a dákok tudatos népirtásával, másrészt az általad is leírt hódítók hadi cselekedetei folytán.
A dákoknak semmilyen írásbeliségük nem volt! A népük eltűnt. Csak a régi római történetírás miatt tudunk róluk. A Dacia mai megnevezése már ezért is hamis.
Továbbá ezért lehetett könnyen dák-román eredetelméletet hamisítani.

Tehát egy olyan, főleg hegyvidéki...
verőce21
Tehát egy olyan főleg hegyvidéki téli-nyári szállásváltó (vlah-oláh) pásztornép kapott Trianonban egy fél országot, aki a legkésőbbi bevándorló volt, és hamisított magának dáko-román eredetelméletet. @quadrocopter:
verőce21
@Gyuri Géderről: (21:15) Nem kell feltétlenül angolnak lenni hozzá, ha valaki át akarja törni egy kis sznob és szűk világlátású társaság előítéleteit és buta felfogásait.
quadrocopter
@verőce21: A dákokra gondolsz? Mert akkor ténybeli tévedésed van, "nem kicsit - nagyon!"

"A dákok ókori népcsoport, amelynek az i. e. 1. évezred kezdete körülre datálható a kialakulása. A mai Erdélyre lokalizálható a központjuk. Az írott történelembe belépésük után két évszázaddal a Római Birodalom vetett véget önállóságuknak."

Te is megtaláltad volna, de nem kerested! (wiki)
quadrocopter
@verőce21: ma, 13:35

A személyes álláspontod és erőszakolt magyarázatod ebben a tárgyban nem érdekel, már ami a ki szurkol, kinek című tehetetlenségedet illeti. Történelmi tényeket nem lehet negálni érzelmi alapokról sem!
A hosszú, tárgytól eltérő, mellékes mese sem érdekel.

" Hérodotosz gétáknak nevezte őket. Sztrabón pedig leszögezte, hogy a géták és a dákok azonos nyelvet beszéltek, valamint keveredtek a moiszoszokkal és a trákokkal. Ez a nép tekinthető a dákok ősének, mivel a következő időszakban népességcserére nincs adat."

Ezt is megtaláltad volna, de ezt sem kerested, mert nem támasztja alá a hazaffyas mesédet.
Amúgy ez is wiki!
verőce21
@quadrocopter: Daciát a románokról nevezték el Romániának. Ilyen ország, hogy Dacia nincsen! Tehát az oda visszakerült álláspont is hibás!
Szükségtelen az ókori visszanyúlás, mert nincs kapcsolat a románok és a dákok között, csak egy hamisított 2500 éves dák-római folytonosság elmélet.

Az oláh-románok is elkülönültek a dák "ősöktől", a román nyelv írásmódja 1860-ig a román cirill ábécé volt, ekkor tértek át a latin írásra. Önmagukat a „római” jelentésű ruman névvel jelölték. Ha római származásukat igazolni szerették volna, a minimum, hogy a latin ábécét használják, már korábban is, mint azt a rómaiak a provinciában bevezették. A dák-római folytonosság elmélete márcsak ezért is hamis.

(Hérodotosz korábban élt, mint az általam leírt események, szándékosan ferdítesz, mint oláhoknál szokás)
quadrocopter
@verőce21: Megkaptad a forrásokat! A többi csak a szenvedésed!

Ja, míg el nem felejtem:
"Boirebisztasz (ógörögül: Βοιρεβίστας, vagy Burebista, Rubobostes, i. e. 82 – i. e. 44) a Dák Királyság létrehozója volt, alatta élte az ország fénykorát. Ez az állam egyesítette a kárpát-medencei dákok és szkíták, az al-dunai géták területeit."

Itt találsz térképet is, hogy meddig terjedt a dák fenhatság!
(hu.wikipedia.org/wiki/Boirebisztasz)

Meddig akarod még nyakadat a hurokban tartani?
verőce21
@quadrocopter: Az egy dolog, hogy léteztek az ókorban dákok, de a mai Romániának semmi kötődése, jogfolytonossága nincs az ókori dákokhoz.
A te nyakad van a hurokban, mert bemutattad most is a hazug mivoltodat.
Terelsz és ferdítesz. Ideidézel egy ókori görög történetírót i.e. az 5. századból, amikor még a római birodalom is csecsemőkorban létezett, nemhogy a későbbi említettek.
verőce21
@quadrocopter: (15:58) Nem beszélve arról, hogy idelinkelsz egy még meg nem írt, üres oldali hivatkozást!
Háááááááá...Háááááááááááá...Háááááááá...!
quadrocopter
@verőce21: A keresőddel nem bírsz el, vagy a keresés nem megy?
quadrocopter
@verőce21: A keresőddel nem bírsz el, vagy a keresés nem megy? Ugye, én már hazugságon fogtalak akkor, amikor a 3 hónapos bejelentkezési kötelezettséget redukáltad sunyi módon 3 napra!

Hááááááá...ám...

"Boirebisztasz fiatalkoráról semmit nem tudunk. Hatalomra kerülése az erdélyi szkíták ellenében történt, akik az i. e. 4. század óta uralták azt a területet. A dákok Boirebisztasz előtt bár számbelileg többségben voltak Erdélyen kívül az összes többi dák területen, politikai szerephez nem jutottak. Uralkodásának kezdetére vonatkozóan bizonytalan történetírói utalások vannak, így a Iordanes által megadott párhuzam (eszerint Sullával egyidőben került volna trónra) is a megbízhatatlan források közé tartozik. A pontoszi VI. Mithridatész i. e. 64-ben a róma elleni hadjárata alkalmával még nem számol a dákokkal, holott a pannonok már szóba kerülnek. Valószínűleg Boirebisztasz ekkor még nem volt hatalmon. Amikor viszont Caius Iulius Caesar i. e. 59-ben a galliai mandátuma mellé megkapta Illyricumot is, azt nem a pannonok vagy a scordiscusok, hanem a dákok magyarázhatják. Ugyanebben az évben a boiok és tauriscusok királya, Kritaszirosz vereséget szenvedett Boirebisztasztól. Így a trónra lépés i. e. 64 és i. e. 60 közé tehető."
verőce21
@quadrocopter: (16:11) (Nálam egy megírandó szócikk jelenik meg alatta, de nincs is jelentősége, tudom milyen térképet akartál idelinkelni.)
A lényeg abban áll, a dákoknak semmi kapcsolódása nincs a románokhoz! Hamis az egész román történetük, a dáko-román elméletük, hamis az egész létezésük!
quadrocopter
@verőce21: Itt megtalálod azt, amit nem kerestél
és itt megtalálod az illető néhai úriemberre vonatkozó ismereteket is! Csak szorgalmasan állj neki - hajrá!
- dákok - Google-keresés
- Dákok – Wikipédia

Amúgy ez van a térkép aláű írva: "Dacia területe Boirebisztasz uralkodása idején, i. e. 82-ben"

Na, most lehet hápogni!
quadrocopter
@verőce21: " Hamis az egész román történetük, a dáko-román elméletük, hamis az egész létezésük!"

Ott vannak a linkek, én nem beszéltem dáko-román elméletről, te keverdtél bele, a beidézett linkeket nem a románok tették be!
verőce21
@quadrocopter: (16:19) Szándékosan teszed a hülyét?

Nem a dákokról van szó, hanem a románokról! Nincs ilyen ország, hogy Dacia. Csak kínodban ferdíted a történetet! Nem azonos időbeliségről beszélsz, hanem elbeszélsz mellette! mögötte.
"a dákoknak semmi kapcsolódása nincs a románokhoz! Hamis az egész román történetük, a dáko-román elméletük"
verőce21
Csak az az érthetetlen ezek után, hogy az Erdélyiek az évszázadok alatt szerzett jogaikkal, miért ne szavazhatnának a magyar parlamenti pártokra?
quadrocopter
@verőce21: "Nem a dákokról van szó, hanem a románokról!"

" Az egy dolog, hogy léteztek az ókorban dákok, de a mai Romániának semmi kötődése, jogfolytonossága nincs az ókori dákokhoz." Nincs hát! Csak a közös terület! Nem elég?
(Tehát dákokról beszélsz, nem románokról)

" Nincs ilyen ország, hogy Dacia." Nincs! Senki nem álltotta, hogy lenne! Ahogyan Hunnia sincs!
Figyelj csak: - egész eddgi dákoztál, majd most átváltottál románozásra. Keresd vissza mivel indult a társalgás.
verőce21
@quadrocopter: (17:04) Sok nép volt a történelemben, akik eltűntek, mint pl. a dákok is. Arról van szó, hogy a románok - a legkésőbbi bevándorlók -, hogyan lovagolták meg a dákok volt szállásterületét, amihez egy kitalált dák-román kontinuitáselméletet hazudtak össze.

Mivel végig a dákokról lökted a nyomit, én is belinkelem neked a románokról szólót.
Hogy tudd ki vagy, te oláh-román származék.
hu.wikipedia.org/wiki/Rom%C3%A1nok
verőce21
Na, akkor ez eldőlt, mint Iulius Caesar a szenátus lépcsőjén, gyilkosság után...:)
quadrocopter
@verőce21: Dühös vagy csicskuczi! Mintha mér írtam volna, higy Nónem Kanchla Marischák írják a történelemet, legfeljebb csak átírják!

Szóval miért is váltottál a dákokról a románokra? Mintha jelkeztem volna, hogy talán érdemes lenne elolvasni az elejétől a párbajt, egész végig dákoztál, majd jött a - szerinted - mentőőv.

Elovastam a linket ( nem volt ismeretlen) és mi változott?
verőce21
@quadrocopter: (17:21) Tévedsz, ez eredetileg is arról szólt, hogyan sajátították ki a románok egy eltűnt nép területét és megnevezését, hogyan használták fel hazug elmélettel céljaikra a megnevezést és a jogfolytonosságot.
Ugyanakkor, az itt blogolók vitatva, a sokkal korábban ottlakó, magyartudatú székelyek jogait.
quadrocopter
@verőce21: Rugózz csak, semmin nem változtat! Minden infót megkaptál ahhoz, hogy ne Kanchal Marischa "történelem ismereteit" magold be.
Ja és olvasd el, hogyan indult a diskurzus, de mintha már erre hivatkoztam volna!
verőce21
@quadrocopter: Te is megkaptál tőlem minden infót, bele a hazug, mocskos román pofádba!
quadrocopter
@verőce21: Szenvedj csak, az egészséges, főleg a történelmi ismereteidre nézve!

Rugózz csak, semmin nem változtat! Minden infót megkaptál ahhoz, hogy ne Kanchal Marischa "történelem ismereteit" magold be.
verőce21
@quadrocopter: (18:37) Nem tudod megemészteni mi, a román mentalitást?
Az igazság gyógyító hatását nem lehet megtagadni tőled, csak vigyázni kell az adagolás mértékére. :),
quadrocopter
@verőce21: Mentsd el magadnak:

Szenvedj csak, az egészséges, főleg a történelmi ismereteidre nézve!

Rugózz csak, semmin nem változtat! Minden infót megkaptál ahhoz, hogy ne Kanchal Marischa "történelem ismereteit" magold be.
verőce21
@quadrocopter: (18:40) Úgy látom, te szenvedsz! :)
quadrocopter
@verőce21: Mentsd el magadnak:

Szenvedj csak, az egészséges, főleg a történelmi ismereteidre nézve!

Rugózz csak, semmin nem változtat! Minden infót megkaptál ahhoz, hogy ne Kanchal Marischa "történelem ismereteit" magold be.
verőce21
@quadrocopter: Ne szenvedj.
Van még tanulnivalód tőlem, mert most a saját tantárgyadból fektettelek meg.
peterkelemen
Határon túliak a magyarság szégyenfoltjai! Orbán talpnyaló gecik!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.