El akarják venni az országunkat-véli a miniszterelnök. Készen állunka választási hadjáratra, már csak az maradt hátra, hogy a Jóisten segítségét kérjük,-mondta. Orbán itt elszavaltatja a tömeggel a Himnuszt. "Magyarok, menjetek és harcoljatok, éljen a haza, fel, győzelemre, hajrá Magyarország, hajrá magyarok! "buzdította híveit.

Forrás: index.hu
Feltöltő: Commenter
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

137 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
@Commenter: Fenyegetőzik a hazaáruló tolvaj.
Elégtételt fognak venni... csak nehogy a nép vegyen elégtételt ...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Commenter
@nyanya001: Na előkerült a kétfarkú, Orbán hátsójából kibújt ebihal pedig csak keveseknek hiányzott itt. Nem hallgat rád, nem megy haza...
Commenter
@nyanya001: vegytiszta faschisták, népiesch gúnyában. Schreklich.
nyanya001
@Commenter: Fenyegetőzik a hazaáruló tolvaj.
Elégtételt fognak venni... csak nehogy a nép vegyen elégtételt ...
Eriksson
@nyanya001: Melyik nép? Amely végig sétálta a Békemenetet?
nyanya001
@Eriksson: Azok a nyomorultak akiket a létminimum alá
süllyesztett ez a kormámy.
A korgó gyomor és a nyomor nagy úr !
JAJMÁR
@Eriksson: Nem! Az a rėsze, amelyik otthon maradt.

De tudja! Azėrt mondta, amit mondott.
nyanya001
@Eriksson: Ja és azok románok meg lengyelek túlnyomó részt !
Eriksson
@nyanya001: Mindjárt gondoltam. :)))
De ne áltassuk magunkat. Ez a nap a fidesz napja.
tudode
Ez a beszéd NEM MÁRCIUS 15-ről szólt, hanem - finoman szólva - a ZAVAROS BEL-, ÉS KÜLPOLITIKÁJÁNAK kudarcáról, amiről a Gyuri bácsi tehet, és "csak a Jóisten segíthet", harcba híva azokat, a MILLIÓKAT, akiket BELERÚGOTT A GÖDÖRBE.
.
Nézzük csak amit már Antall József miniszterelnök "'is'" kinézett ezekből a félresikerült MÁRCIUSI "volt" ifjakból:
.
----- Így lett Magyarország az új hidegháború egyik főszereplője
www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ILxGCoxsnZ8
.
Nem csoda, hogy szörpög az alfele amiatt "is", hogy virágnyelven megemlítette Gyurcsányt, és a hódmezővásárhelyi NARANCSOS BUKTÁJÁT !!!
Eriksson
@nyanya001: Ja, ja... Ez esetben a sajátjukból, mert ezek a köz.
nyanya001
@Eriksson: A román, meg lengyel ? :o
Mióta ?
Eriksson
@nyanya001: Elhanyagolhatóak az összlétszámhoz viszonyítva.
Commenter
@nyanya001:Itt már a korábbi jobbos"háttérpártból" előlépett Vona Gábor védi a demokráciát is buktatja az illiberális anti-demokráciát ezt ki gondolta volna még 2 évvel ezelőtt is? Kimondta amit ki kellett. Itt utoljára terrorral valóban Grósz Károly fenyegetőzött a hírhedt "fehérterroros" beszédében a Sportcsarnokban. Bele is bukott. Jött Németh Miklós, teljesen váratlanul-elvben csak "bábként" tekintett rá a vergődő állampárt. Németh minden volt, csak báb nem-és jött a vértelen, demokratikus fordulat. Most Karácsony Gergellyel fog jönni a demokrácia...? Nem tudom, csak remélem.
kereső
@Eriksson: Ölég szégyen az!!,hogy a Nemzeti Ünnep a fidesz napja lett,és Magyarország miniszterelnöke elmondott ez alkalomból egy kampánybeszédet-mint fidesz elnök, és nem átallotta megfenyegetni az ország azon polgárait,akik nem fidesz szavazók.Gratulálok a választásodhoz.
Nessy
"Elégtételt veszünk!" Klassz! Az ország nagyobbik felén? Hát rajtam ne vegyenek elégtételt a levelezótagozatos fidesz hívek! A saját sorsukról dönthetnek, de az enyémtől el a koszos mancsokkal!
koszpeko
@durbincs: Mi van kis köcsög?
Ennyi minivirsli volt a szádban?
koszpeko
@durbincs: Mi van kis köcsög?
Ennyi minivirsli volt a szádban?
koszpeko
@durbincs: Mi van kis köcsög?
Ennyi minivirsli volt a szádban?
Eriksson
@kereső: Hogy mit választok és mit nem, szerintem ebből a beszélgetésből nem derül ki, kár lenne messzemenő következtetéseket levonnod. A fenyegetésekről meg csak annyit, hogy mindenki fenyeget mindenkit, sokszor eléggé el nem ítélhető módon. Holott állítólag mindenki szabadon elmondhatja a véleményét. Állítólag!
kereső
@Eriksson: bocsi,de ez NEM véleményalkotás volt Magyarország miniszterelnökétől.
A döntés mindenkinek a magáé.Ha ezt a rablóbandát támogatod, a Te dolgod.Bocsánat,hogy gratuláltam.
Nessy
Ez a mondat: "politikai, erkölcsi és jogi elégtételt veszünk" nem nyílt fenyegetés az ellenzék, illetve az ellenzéki szavazók felé?
Honnan tudják majd, hogy ki kire szavazott? Tudtommal elméletileg még titkos a szavazás!
nyanya001
@Eriksson: Igazad van.
2 millióan voltak a fideszesek. Így jó ?
Eriksson
@kereső: Képzavar. Ahelyett, hogy mindenáron a nyakamba akarod varrni a történések felelősségét, lásd be, hogy hitegetheted magad bármivel, a tények magukért beszélnek. S ilyen szempontból teljesen irreleváns, hogy te mit mondsz vagy gondolsz, a tény az tény.
Eriksson
@nyanya001: Nem érdekelnek a fideszesek. Több százezer menetelő volt a megmozduláson, s nem hiszem, hogy ezek mind fideszesek lettek volna. Inkább hazájukat féltő emberek.
Béla333
Beperel, ha nem a Fideszre szavazok? :-)))
kereső
@Eriksson: Én nem hitegetem magam semmivel.Mit akarsz "belemagyarázni" abba amit irtam?
Te döntésed,bármi legyen is az, és a ez a Te felelősséged.Az én döntésem meg az én felelősségem.
Az én tényem: Magyarország miniszterelnöke ma 2018.március 15-én, nem a Nemzet Ünnepét ünnepelte,hanem kampányolt.Kampánybeszédében megfenyegette az ellenzéket, az ellenzéki szavazókat, ami akárhogy is forgatom teljességgel elfogadhatatlan bárkitől,aki egy egész ország miniszterelnöke,és nem csak egy párté/és annak szimpatizásaié.
kereső
@Béla333: jön a fekete "pobjeda" helyett, a fekete subaru Bélám.
Macskaszem
@Eriksson: Meg akiknek kötelező volt, ha kedves az állásuk.
quadrocopter
@Eriksson: Mert mi a nagybénatos hatér lószartól mkellene a hazát vélteni? Mert egy elmebeteg szarházi fél az elszámoltatástól és lehetsélges következményeitől?
Pálinkás Pál
@Eriksson: No meg az a sokezer rászoruló marha aki egy kis pénzért felült a buszra hogy "világot " lásson...a fenyegetőzésért meg megérdemli a patkány hogy az a kép pár hete,amin úgy felzúdultatok,valóra váljon!!!
Béla333
@Macskaszem: 17.47
Valamelyik Fideszes polgármester nyilatkozott az atv híradójában. Ő maga szervezte tele azt a buszt amivel jöttek fel Budapestre békamenetelni.
Ha ő megkérdezi a polgármesteri hivatalban, hogy na ki jön velem Budapestre, ugye maga is jön Marika néni?
Ott azért nem könnyű egy ilyennek nemet mondani!
Nessy
@Eriksson: Akkor jó részük otthon szíveskedjen "félteni" a saját hazáját!
verőce21
Mi a békemenet célja? Mi a választás tétje? Hogy mindez a betelepítés amit az ellenzék és pénzelői akarnak, ne valósulhasson meg.Hogy ők ne foghassanak hozzá a megvalósításhoz.
Csak azért, hogy úgy adhassuk tovább ezt az országot, ezt a kultúrát, ezt a civilizációt az utódainknak, amiképpen mi megörököltük az őseink­től. Hogy meg ne szakadjon a jogfolytonosság.
Mert az utána már nem helyreállítható.
Béla333
@verőce21: 18.05
Hazug Fidesz propaganda!
A választás igazi célja, hogy börtönbe tudjuk-e küldeni végre ezt a népbutító, hazug, pökhendi, korrupt, tolvaj, hazaáruló bandát, vagy folytatódjon az ország teljes kifosztása, lebutítása!
Ez a tét!
Pálinkás Pál
Tudod,ahol lyuk volt a homlokán a Parlamentben!!!
quadrocopter
@Eriksson: Na akkor, magyarázd, nagyfiú!

"...nem hiszem, hogy ezek mind fideszesek lettek volna. Inkább hazájukat féltő emberek."
Erre ezt kaptad:
" Mert mi a nagybánatos határ lószartól kellene a hazát védeni? Mert egy elmebeteg szarházi fél az elszámoltatástól és lehetséges következményeitől?"

Nem vagy olyan bonyolult, mint aminek bemutatod magad!
Szóval?
verőce21
@Béla333: (18Í:12) El vagy, te tévedve, egyet hajtogatsz több éve, mint a pereces. :)
Vissza kell adni a szavak értékét.
Perwool
Akkor csak ti maradtok, és eljön a kánaán vagy mi a pikula?De azért enged meg, hogy én mint élősködő, még egy kicsi időt itt eltölthessek!
Ezek merik magukat polgárinak meg nemzetinek mondani magukat ...
Ha minden olyan gondolatot betiltunk, ami más, mint a mi gondolataink azt totális diktatúrának hívjuk.
Béla333
@verőce21: 18.25
Nem hiszem! Mint ahogy az a vagy 6 millió választó korú polgár sem hiszem, hogy tévedne, akik nem szavaznak a Fideszre. Az a 2 millió meg akik rájuk szavaznak, azok meg beszopják a hülye szövegedet a migránsokról...
verőce21
@Béla333: A németeknél pedig vagy 55 millió állampolgár, aki nem szavazott Frau Merkelre!
Mégis Ő a kancellár, egy 80 milliós országban. Nehéz ezt felfognod?
division
@Béla333: Azok az emberek akik szarul élnek mindig azt gondolják az éppen regnáló kormányt kell leváltani, utána rádöbbennek hogy a másik sem jó, de az eszükbe sem jut soha hogy ők képesek ennyire. Lehet ma él az országban 6 millió ilyen ember?
Jó is hogy lassan itt a választás, akkor majd minden kiderül, főleg a te 6 milliós állításod.
quadrocopter
@verőce21: Figyelj csak sziszifusz: - ahhoz mit motyogsz, hogy a Nagy Hartcz leple alatt "migriket" lopnak be az országba?
Eriksson
@quadrocopter: Ne nézd le az embereket. Azért mert a te véleményed más, attól még nagyon sokan hisznek abban, amit bevándorlásügyben Orbán képvisel. Ezek az országok lényegében egyetértenek vele:
www.kephost.com/images/2018/03/15/alakul-a-kerites-a-nyugat-vedelmeben..jpg
quadrocopter
@Eriksson: " Ne nézd le az embereket" - Ez mire jött?

Hogy mennyien hisznek, azt megmutatta a nemzethy konzultésön, ami 3.2 millára jött ki, ez picivel több, mint 1/3 !
Nagyfiú! Ha igaz a 3.2 milla, melyet mégsem lobogtatott meg Brüsszelben, ahhoz képest, hogy állítása szerint a hátizsákjában van/volt!
Béla333
@verőce21: 18.33
Ettől még igaz: a választás igazi tétje, hogy a Fideszes bűnök, bűncselekmények végre kivizsgálásra kerülnek-e!
Eriksson
@quadrocopter: Nem látsz messzebb az orrodnál.
koszpeko
@Béla333: A D.K. megtette az első lépést.
A labda ott pattog nálatok.
Béla333
@division: 18.36
Mesterien keveritek a demokráciában megszokott fogalmakat (egyenlő pályák - egyenlő esélyek) és a diktatúrában elfogadott dolgokat, ahol a vezetők bűncselekményeit a teljes államaparátus tünteti el. Nálunk ez az utóbbi van.
Az meg hogy valaki csak akkor tudjon boldogulni egy országban, ha a kormány döntéshozóival jó kapcsolatot épít ki, ellenben ha saját erőből futtat fel valaki egy vállakozást és tesz sikeressé, akkor jó eséllyel megjeleni nála a Fideszes maffia egy visszautasíthatatlan vételi ajánlattal.
Csoda, hogy aki egy élhető országot szeretne, az menekül innen?
Béla333
@koszpeko: 18.48
Az LMP jelentette be, hogy akkor lehet folytatni a tárgyalásokat a koordinációról, ha azon az MSZP-DK, a Jobbik egyaránt részt vesz az LMP mellett! Erre adott egy március 19-i határidőt.
Ehhez csatlakozott ma a DK és az MSZP bejelentve, hogy hajlandó tárgyalni a Jobbikkal. Ez nagyon fontos!
Az meg hogy Tóth visszalép Szél Bernadett javára az egy olyan gesztus, amit (legalábbis nyilvánosan) nem kért az LMP. Hogy lesz-e ez viszonozva?
Majd a tárgyalásokon eldől!
verőce21
@quadrocopter: "a Nagy Hartcz leple alatt" túlsúlyban befogadtak egy csomó kínait, ukránt, meg oroszt! Egy sem iszlámhitű.
A többi kisebbségre, gondolom "első kézből" részletesebb listád van, hisz ezért kezdeményeztél, hogy elmondhasd, mint Migránssimogató.
verőce21
@Béla333: De nem kerülnek kivizsgálásra, Gizi!
koszpeko
@Béla333: A Jobbik nem akar leülni a D.K.-val.
Ott azt kérdeztem mi vajon a célja a Jobbiknak?
Ha változást akarnak akkor ne válogassanak.
Amire remélem, hogy az L.M.P. ráébredt.
Béla333
@verőce21: 18.58
Akkor nem, ha a maffiatárs másik fele kerül abba a pozícióba, ahol döntenének.
De ha pl. Hadházy lenne egy korrupció ellenes szerv vezetője, akkor azért ki lesz az vizsgálva. Nyugodj meg!
Commenter
@nyanya001: 1989, East együttes:
Intro:
“This is Hungary calling! This is Hungary calling! The last remaining station. Forward to the United Nations. Early this morning Soviet troops launched a general attack on Hungary. We are requesting you to send us immediate aid [...] For the sake of God and freedom, help Hungary!"* (Nagy Imre miniszterelnök segélykérése,1956)

"Ötvenhat izzó ősze volt,
Magyarország remény és pokol.
Gyűlt a tömeg és a harag nőtt,
Egy hazug világ szilánkokra tört,
Megmozdult a föld.

Zúgó szél - újra bontsd ki azt a tépett zászlót,
Tűz és vér - ősök vágya, ami bennünk lángol,
Hungary - szólít, hív a remény hullámhosszán,
Tarts még ki - érted éltünk, érted bátran halnánk!

Európa mélyen hallgatott,
Most már késő, ezrek vére folyt.
Beleremeg, beleremeg a föld - félelem ébred:
A szabadság lánctalpakon jött,
Lánctalpakon jött.

Zúgó szél - széttört álmunk lassan újraéled,
Tűz és vér - hagyták vérbe fagyni ezt a népet,
Hungary - a változás szelét most újra érzed,
Tarts még ki - és ha nincs segítség, akkor most sem félek. - Nem!

Zúgó szél - újra bontsd ki azt a tépett zászlót,
Tűz és vér - ősök vágya, ami bennünk lángol,
Hungary - szólít, hív a remény hullámhosszán,
Tarts még ki - érted éltünk, érted bátran halnánk!"
Béla333
@koszpeko: 18.58
Olyan fordulatok vannak, annyi minden változás van az ellenzéki térfélen, hogy bármi lehetséges. Ha leülnek egy tárgyalásra, az már fél siker.
Ennek szurkoljunk!
verőce21
@Béla333: (19:01) "...ha pl. Hadházy lenne..." - mi van? A Bernikédet már ejtetted? :)
Béla333
@verőce21: 19.05
Nem felejtettem el, csak éppen egy korrupció ellenes szervezet vezetőjeként Hadházyról volt már szó korábban.
És alkalmasnak látom őt erre. A több mint 100 korrupciós téma felmutatása eléggé rutinossá tette őt!
quadrocopter
@verőce21: Aha, ciculi, ha nem iszlámisták, akkor miért kellett titokban? Ezt csak neked lehet beadni!
Commenter
@nyanya001: Á, az égvilágon semmi párhuzam nincsen OV mai és Grósz Károly fehérterroros beszéde között, tessék:
www.youtube.com/watch?v=N9srYSMsLk0

"az igazi tét, hogy megvédjük a szocializmust a gaz imperialistákkal szemben, mert ha nem akkor...jön az anarchia. Ha kicseréljük a szocializmust "Magyarországra" a "gaz imperialistákat meg az ENSZ-re, EU-ra a migránsokra, Sorosra és az ellenzékre, akkor már meg is van Orbán mai beszéde. Sajnos! Hogy kiket is fenyeget? Hát a népet(akik nem vele hanem ellene vannak) és az ellenzéket. Te jó ég ezt is megértük: OV a kommunista pártállam legutolsó vezetőjének a kottájából játszik.Akkor ki is itt a kommunista? Kiből is nem lett "demokratikus szalonna"? (bocs a szalonna az lett, demokratikus miniszterelnök az nem!
grincss
Mi is elégtételt veszünk, nyugodj meg, de te abba beledöglesz!
lampa laz
Így csak egy diktátor fenyegetőzik, ezzel bemutatta milyen "édeni" jövő vár ránk, aki ezt szeretné szavazzon erre a korcs dögre, - most még leírhatom, 04.08 után már nem!
nyanya001
@Commenter: Nagyon igaz és döbbenet amit megenged magának Orbán !
Ha nem áll össze az ellenzék, nyerni fognak. Akkor ennek az országnak örökre vége.
SystemError
Szaros kis diktátor féreg... Milyen elégtétel te gyógyszerfüggő, senkiházi tolvaj. Az elégtétel az lesz, amikor a népharag majd helyi szinten elkezdi tizedelni a helyi kiskirályokat... Mert ti nem a parlamentből lesztek kirángatva, hanem a mindennapi életben az egyszerű embernek lesz elege a kizsigerelő, minden támogatást lekaszáló senkikből...
kereső
@Béla333: én csak három gesztust várok nagyon!! az lmp-től.Veszprém-Kész Z,Siófok-Magyar Gy, Pécs-Mellár T. Ennyi! /ezen a három helyen sem az mszp-párbeszéd,sem a dk nem inditott ellenjelöltet./
Desischado
"Habár felül a gálya, s alul a víznek árja, AZÉRT A VÍZ AZ ÚR!"
Béla333
@kereső: 19.30
Nézz utána, hogy igaz-e:
1./ Magyar ügyvéd: először esküdözött, hogy ő csak akkor indul, ha a teljes ellenzék mögé áll, nem indít ellene jelöltet. Ezt elhintette az emberekkel, aztán meg csendben bejelentette, hogy mégiscsak elfogadta az MSZP invitálását és az ő szineiben indul.
2./ Mellár úgyszintén azt mondta, hogy csak akkor... Aztán volt egy MSZP nagygyűlés Pécsett, ahol MSZP-Párbeszéd zászlók előtt, a párt vezetői előtt bejelentette, hogy ő független jelölt lesz. Aztán múlt héten kiállt Karácsony mellett a pódiumra, mint az árnyékkormányának a tagja!
3./ Kész Zoltán az első megválasztásakor az LMP ellen állított mindenféle hazugságot, amit azóta sem tisztázott velük - tudomásom szerint. Ellenben bármiféle bizalom erősítő lépés helyett arrogánsan felszólította a Jobbikot és az LMP-t, hogy mit csináljanak. Ha rajtam múlna én biztos nem léptetném vissza a jelöltemet egy ilyen arrogáns fickó kioktatása miatt:

De az LMP már több olyan döntést hozott, amivel én nem értek egyet, de majd meglátom, hogy az ő húzásaik voltak-e a jók?!
kereső
@Béla333: már megint azok a qva kifogások!!!Ebből álltok.Nem érdekel,hogy mi volt!!!az érdekel,hogy április 9-én mire kel fel a Nap!
Olyan ez már nálad,mint a Trianon szindróma.Nyalogatjuk a sebeinket,ahelyett a hogy a 100 éve létezővel kezdenénk már valamit,ami a jövő,és nem a mult.
Béla333
@kereső: 19.50
Ha nem látod, hogy az általad az LMP-től elvárt 3 esetből:
1 fő MSZP szinekben indul,
1 fő az MSZP árnyékkormányának a tagja és
1 fő aki kérdéses, akkor téged a tények a legkevésbé sem érdekelnek!

Pedig kellene!
kereső
@Béla333: nincs mit,nincs miről beszélni tovább Veled.Csak és kizárólag kifogásaid vannak.Semmi más.Még megvárom a vasárnapot.Addig szilencium.
Béla333
@kereső: 20.26
Megértetted azt, amit 19.55-kor röviden összefoglaltam?
Kétlem!
kereső
@Béla333: megértettem én mindent Béla.Sőt lehet,hogy még többet is,mint azt gondolnád.Kár,hogy csak Te kérsz tőlem/mindenkitől megértést-sőt számon kéred azt,Te viszont semmit nem vagy hajlandó sem megérteni,sem hajlandóságot mutatni a megértés irányába.
Vége/
Béla333
@kereső: 20.32
Rendben, nem várok választ!
De azért nem semmi már megint amit teszel: olyan elvárást fogalmazol meg az LMP-vel szemben, amiről még (esetleg) majd most lesz még tárgyalás.
Az MSZP színeiben induló Magyar György nem független jelölt akinek a kedvéért jogos lenne elvárni az LMP-től, hogy lépjen vissza.
Ugyanígy Mellár Tamás! Ő meg elfogadta a Karácsony felkérését és beállt az MSZP árnyék kormányába!
Hogyan lehetne ő független jelölt?
Hiába erölködsz, toporzékolsz, mondod el az LMP-t mindennek, mert ezen MSZP-s emberek esetében fenntartásaik vannak.
Lehet hogy lesz erről a 2 helyről döntés, lehet hogy nem.
Majd kiderül!
division
@Béla333: Hány éve is van a Fidesz? Érdekes, hogy engem még nem találtak meg semmiféle visszautasíthatatlan ajánlattal, bár valóban lehet ilyeneket olvasni a Népszavában...
staro2
Azt hiszem,ezt az elégtétel ügyet kár volt szóba hozni.
Még majd elkezdenek rajta gondolkodni a megfenyegetettek.
Commenter
@nyanya001: Kedves Nyanya001: Ismét egyetértünk, és úgy látszik a párhuzam a sajtónak is feltűnt. De van még ilyen több is:

www.youtube.com/watch?v=fKRHtq7jhIw

Sándor István a HÉT c. politikai műsor kérdezi Grósz Károlyt, és Németh Miklóst. Németh Miklóst szó szerint kiveri a verejték és a hideg Grósz válaszaitól. Németh: "ez a rendszer itt így nem működhet tovább, és nem megreformálható. Grósz dühödten néz és ha a pillantás ölni tudott volna...döbbenetes felvétel. Németh irodáját persze bepoloskáztatta Grósz (hogyhogy már akkor tudott a Soros féle rovarokról?) de megbuktatni már nem tudta Némethet, sem a változást megakadályozni.A másik két politikus a felvételen , a már akkor is idős Nyers Rezső aki visszavonult a politikától nem sokkal ezután, illetve Pozsgay Imre, aki végül a Fideszben kötött ki. Németh Miklós előbb az Európa Banknak, majd a Transparency Internationalnak is dolgozott, hiszen közgazdász, és nem csak a Corvinuson tanult, hanem a Harvardon is. End of story, hogy ki itt a rosszfajta kommunista...
Commenter
bocsánat: "műsorban". Ja és persze, ajánlom hogy aknázza ki ezt az interjút is a Fidesz mert nyilván a nemzetközileg is elismert Németh Miklós is Soros embere volt.
Úgyhogy Soros nagyon régi kottából játszik :) ha már Orbán megtalálta az ellenszert rá Grósz Károly "hitvallásában",pedig szerintem nem erről van szó, csak arról, hogy a történelem épp most ismétli megint önmagát. Orbán fiatal politikusként átélte ezt a kort és nem tanulta meg belőle semmit. Illetve igen: azt, hogy Grósz Károly az etalon...így a 21. század közepén,Európában a hanyatló kapitalizmustól valahol keletre.
kokopelli
@nyanya001: mint a Mórickánál a suliban?
-Móricka! 2x 2 az mennyi?
-Ha veszem akkor 3,ha eladom akkor 5!
Béla333
@division: 22.23
Nyilván attól függ, hogy mennyire megy jól a vállalkozásod?
Nekem konkrétan meséltek olyan történetet, hogy először hogyan vásárolta be magát a Fideszközeli egy cégbe, akkor még kisebbségi tulajdonosnak, aztán rövid idő múlva meg többségi tulajdonossá vált.
Az meg külön pikáns az egészben, hogy az eredeti vezetőt szerették volna pozíciójában tartani, hogy vigye tovább az ügyeket.
Csak a nyereséget már nem saját magának termelte volna, hanem a Fideszközelinek!
Ha neked mikrovállalkozásod van, ilyen veszély nem hiszem, hogy fenyeget.
Sokan egyébként ezért nem mernek fejleszteni, mert félnek, hogy ha kiderül, hogy jól megy a cégnek, akkor megjelennek a Fideszközeliek...
papa.49
@Béla333: Minden kis cég vezetőjének a figyelmébe ajánlom ezt amit leírtál, ha nyernek, most ők következnek a ,,megkopasztásra,, pontosan így, vagy esetleg úgy, hogy egy,egy fütyiszes szarzsák alatt a hasonló profilú cégeket egybe tömörítik !!!
Aztán dolgozhatsz a saját cégedben, a saját ügyfeleidnek, a saját eszközeiddel, de a haszon már az új ,,tulajdonosé,, lesz !!
nezelodo
Megfenyegette az ellenzéki pártokat nyílt színen, ünnepi beszédben a béke jegyében a békemeneten, és nem hördült fel senki, mert elfelejtett szónokolni az általa megteremtett demokráciáról. Az meg különösen szépen árnyalja a képet, hogy egy valamikori tartótiszt vezeti ezt "civil, pénzen vett összefogást" és kommunistázzák az egykori párttársaikat. Ezeknek meg sem fordul a fejében, hogy mire hajaz ez a komikus jelenet?
papa.49
@nezelodo: Akik ezt elhiszik a birkáknál is birkábbak !!!
nihil
"Még hogy nincs a Fidesznek választási programja. Dehogynem, a bosszú – persze a szeretet, a béke és az összefogás nevében." /HVG/
RonaGyuri
@verőce21: komoly számtani gondjaid vannak azzal az 55milióval
61 millió jogosult volt, nem egésze 50 szavazott is, ebből kb. 20 a CDU/CSU-ra és 15 a koalíciós partnerre, így lett újra kancellár!!! =))
kokopelli
@Béla333: a természet megelőzte a "kakukkal" őket,de tanulékonyak !
Maradt még a "héja" szerep is nekik?
verőce21
@RonaGyuri: (08:58) Csak a nagyságrendeket akartam érzékeltetni. De a 20 milliós szavazótábora így is stimmelt! Tehát nem tévedtem.
verőce21
@quadrocopter: (19:12) Meg neked lehet beadni. Te egy komplett hülye vagy!
RonaGyuri
@verőce21: nagyságrendet??? mond bunkókám te tudod, hogy mi az nagyságrend???
Egyébként ne hazudj; szó szerint azt írtad, hogy " 55 millió állampolgár, aki nem szavazott Frau Merkelre"!!!
simmering73
"Az ideiglenesen szabadlábon tartózkodó Orbán Viktor mondott beszédet március 15-én a Fidesz-KDNP bűnszervezet képviseletében. Orbán Viktor az általa elfoglalt országra igényt tart a továbbiakban is, tudtuk meg, és csak azért tűrt meg magán s az őt elfogadókon kívül mást is, hogy ők “szelíd és derűs emberek”.
nepszava.us/bartus-laszlo-orban-diktator-megfenyegette-az-orszagot/
Commenter
@nyanya001: szerintem már régóta nyomoznak mindenféle külföldi hatóságok. Nem véletlenül fenyegeti a körét kitiltás az USA-ban. A tegnapi beszédével elintézte, hogy a maradék támogatói és az eddig elég csendben tűrő EU-s országok is kifaroljanak mögüle.Ez az ember vállalhatatlan és amíg hatalmon van, sajnos vele együtt az ország is kiiratkozott a demokratikus országok közül. Azt hiszem,, a következő kormánynak nem marad más választása mint sittre vágni őkelmééket. Majd ott királykodhat, sorosaozhat és migráncsozhat. Két héten belül Karácsony Gergely már sokadjára helyezte kilátásba a börtönt a sorozatos botrányok kapcsán-ma is megerősítette ezt az álláspontját. Szerintem ez már nem hangzatos szóvirág, hanem bizonyosan bekövetkező tény, mert KG eléggé hajthatatlannak tűnik.
nyanya001
@Commenter: Ezért szeretne minél előbb kifarolni az EU-ból és Putyinhoz
csatlakozni.
Azt hiszi, akkor megússzák.
verőce21
@RonaGyuri: Tanuljál Gyuszi Nyuszi az okosabbtól!
A nagyságrend az tízszeres mennyiség legalább. (1000%) Te pedig elenyésző %-on rugózol!
RonaGyuri
@verőce21: tőled főleg matekot, ne már!!! =))
Commenter
@nyanya001: nem ússzák, mert már elúsztak, csakis akkor ússzák meg, ha meglépi a beígért retorziót a tegnapért és véres káoszt teremt, hát ezt inkább ne. Mert képes rá!
nusika
..a cikk alján...Bevándorolt, letelepedett menekült (fő):24390 - Bevándorolt, letelepedett menekült (fő): 24390 Összesen (fő):

www.valasztas.hu/web/guest/valasztopolgarok-szama-valasztastipusonkent
kissé felnőttem
Brummog a medvesajt? na csak elég? tételt ? remélem mi is ott leszünk?
Borsodi
Ezt már megszoktuk elvégre a fideszes polgár mesterek ugyan így fenyegetőznek a városukban ők a kis királyok Orbán a nagy király!
www.youtube.com/watch?v=WKzL8Y57jE8&t=1754s
Nem fordulhat elő!
libellle
@Eriksson: azt hiszem tetsziket adtam a beirásodra, lehet nem égészen értettem
"Melyik nép? Amely végig sétálta a Békemenetet?" mert azt mi itt gyülöletmenetnek láttuk
division
@Béla333: Nincs mikrovállalkozásom, annál én sokkal feljebb vagyok. Ha engem valaki megkörnyékezne minden menne ki külföldre. De eddig még nem volt ilyen.
Eriksson
@libellle: Őszintén bevallom, én nem voltam ott, nem meneteltem, így a hangulatát sem tudtam érzékelni, hogy valójában milyen is volt ez a békemenet. A béke és szabadság vágyának menete, vagy mint ahogy te fogalmazol "gyűlöletmenet" volt-e.
Egy biztos, félelmetesen sok ember gyűlt össze erre a megmozdulásra.
quadrocopter
@verőce21: Nem tudod, melyikőnk szopta be a hordamesét?
Eriksson
@durbincs: Sokszor az jut eszembe, hogy az kiabál akinek a háza ég. Sivalkodásokat meg hallunk bőven.
libellle
@Eriksson: nekem vlaki elküldött egy telefonszámot ( Magyarországröl az ö facebookjára volt az belinkelve) azon a tlefonszámon kaphatott bárki informátiot, hogy amennyiben a gyülöletmenetben valaki részt kiván venni akkor mondják, hogy hol várja a bus, ezenkivül amennyiben messziröl megy oda vagy anyagilag vagy pedig élelmiszerrel fogják ellátni. Nos ez mind abból a pénzböl amit mi itt nyugaton mint adot fizetünk és az nem a fidesz politikai passiojára kellene költeni, hanem ott millio projektre. Itt is voltak a hirekben több megjegyzések, hogy mennyi külföldi vett ott részt, Romanok, Ukranok és Lengyelek. Ezek mind ingyen utazhattak oda, söt minden hónapban kapnak a magyar maffiozi kormánytól nyugdijjat. Erdekes lesz majd 2020 utan, amikor még a magyarországon élö polgárok sem fognak nyugdijat kapni.
libellle
@verőce21: A németeknél pedig vagy 55 millió állampolgár, aki nem szavazott Frau Merkelre!
Mégis Ő a kancellár, egy 80 milliós országban. Nehéz ezt felfognod? Irod Te
Von 80,52 Millionen Deutschen (Gesamtbevölkerung) waren bei der letzten Bundestagswahl 61,95 Millionen wahlberechtigt. Tatsächlich wählten nur 71,5 Prozent der Wahlberechtigten und somit 44,31 Millionen Bundesbürger. Somit haben sich bei der letzten Bundestagswahl 17,64 Millionen deutsche Wahlberechtigte (28,5 Prozent) enthalten. amit ide belinkeltem egyértelmü, 61,95 millio polgár rendelkezik szavazati joggal. Ebböl az emlitett jogát gyakorolta 44,31 millio. Ebböl kapott a CDU/CSU 33 % az SPD 20,5 %, miután a két part alakitott kormányt akkor ez összesen, 53, 5 %-kot jelent. Melyik 50 millioról irsz te itt.
Ezenkivül küldtem ugyan privát egy hirt, valoszinü nem kaptad meg.
Egyébként szeretném a figyelmedet arra felhivni, hogy majd amennyiben mi is hozzáfogunk a te gyermekeidet nyugatról elzavarni ( ugyanis egy beirásodban olvastam, hogy két gyermeked itt nyugaton él cöcöcöcöcöcö érthetetlen) szeretnélek hallani, hogy hogy visitsz.
Eriksson
@libellle: Én erről semmit nem tudok magyar vidékiként. Érdekes módon engem nem akart senki utaztatni. Viszont Karácsony, Gyurcsány már megtalált telefonon, s gondolom az sem két fillérbe került. Úgyhogy véleményem szerint ebbe nem kellene mélyen belemenni, mert minden pártnak szíve joga úgy kampányolni ahogy lehetőségei engedik, vagy még azon is túl. Gondolok itt a Jobbiik- féle plakát botrányra.
Nem hiszem, hogy kampánycélokra a fidesz a ti adótokat költené, mert azok a pénzek mind célorientáltak, csak meghatározott projektre használhatóak fel.
Mint ahogy nyugdíjkifizetésekre sem lehet költeni.
libellle
@Eriksson: Te valóban leirod, hogy a fidesz " mert azok a pénzek mind célorientáltak, csak meghatározott projektre használhatóak fel." Most wirklich ezt komolyan gondolod, söt el is hiszed. Ezt viszont én nem hiszem.
Eriksson
@libellle: Bocsánat, ebben az esetben nem a fideszről mint pártról van szó, hanem a kormányról.

Én mindig azt hallom, olvasom, hogy ezekre a pénzekre pályázni kell.
libellle
@Eriksson: Nos miert kell rengeteg pénzt viszafizetni kormánynak ( aki a fides)ugyanis nem arra használták fel amire lehivtak. Igaz minden egyes elszámolásban találnak csalást de már a kis összegeket nem is veszik figyelemben. Egy absolut nyilvános kijelentése a Brüsseli vezetöknek, hogy tudják azt,hogy a magyar kormány csal.
Eriksson
@libellle: Erről nem tudok túl sokat, csak amit látok-hallok itt-ott, pl. túlszámlázásokról. De azért furcsállom, hogy Simicska idején minden flottul ment, most meg mindenütt ott a korrupció.
libellle
@Eriksson: èn nem tudok a Simicskáról, de kezdettöl nem jól mennek a dolgok. Az utobbi években pedig egyszerüen csak nahgyon rosszul halad minden. A gazdaság stagnál, söt, egyre rosszabb lesz. Csupán mindig ott a kérdés, hogy hol vannak a pénzek az 5,4 Milliard € amit az EU-tol kap az az ország evente. Ez több mint 68 % a magyar államháztartásnak. Ott egy mintagazdaságnak kellene lennie, mint egy Schweiz. Mit gondolsz mi történik 2020 után. amikor minimális, tényleg nagyon minimális összegeket kaptok az EU-tol. Magyarországnak a sajat lábán kel megállnia. Te ezt elgondolkodtad már? Elhiszed, hogy nem fog müködni?
Eriksson
@libellle: Én a gazdasági dolgokhoz nem értek, s mivel nem, nem is akarok erről véleményt mondani.
Olvasni pedig annyifélét lehet, hogy ember legyen a talpán aki kiigazodik a számok között. Meg aztán kiguglizni bármit lehet, én is tudnék sec/perc alatt ezerfélét, de meg kellene nézni a hitelminősítőket, ők mit mondanak.
libellle
@Eriksson: Tja, a hitelminösitök mit mondanak. Magyarország adossaga az utobbi években oriásit növekedett. Igaz ez is gazdasági téma a javából. A fidess lehivta az IMF kölcsön 67 % amikor választást nyerte. Nem az elötte levö átmeneti kormány hanem a fides. Természetesen igyekezett nagyon gyorsan az egészet visszafizetni. Sikerül is az IMF-nek minden kölcsönét visszafizetni. Az IMF ad az országok 2,23 % kamatra kölcsönt ezekröl minden egyes centröl el kell számolni. Na ezt nem tudta orbán elviselni igy fel vesz a privát piacokon kölcsönöket 8-9,5 % kamatra. Ezekkel a pénzekkel azt tesz amit akar.Senki nem kontrolálja Ezenkivül a milliardok amik a letelepedesi papairokból valahol vannak. Ezek az összegek nem játszanak a merlegben szerepet. Vagyis az állam tartozásba ezeket nem kell vezetni amennyiben nem akarta. Igaz elfelejti, hogy a nép a Suverén ök pedig a szolgai. orbán ezt nem igy gondolja és az egész bandája sem. Számolj, egyszerü valaki aki havonta 1,5 millio forintot kap mint miniszter ( ezek csupán számok de elléggé megközelitöek) havonta megsporol 500 ezret. Ugye mert joval magasabb életszinvonal van és az egy millio gyorsan elmegy. Ez egy évben 6 millio. 10 év alatt 60 millio, de, honnet tud egy ilyen valaki több száz millios lakást venni azt fennttartani, kastélyt épiteni földeket több száz millioert vásárolni. Teljesen lehetetlen. amennyiben a te fizetésed 400 ezer forint havonta nem tudsz 10 év mulva egy 220 millios lakást venni. ezek csupán egyszerü számok ellenben a tényleges számok komplikáltsága is erre épül.
mackoka46
Rajtam vesz elégtételt, mert nem loptam ?
libellle
@Eriksson: Ezenkivül te tudod nagyon jól, hogy ott milyen az egészségügy, nem gondolod, hogy a sok kidobált stadionmilliardokat arra kelett volna költeni. Ugyanis minden nemzet csak olyan teljesitö képes amennyire azt egészsege megengedi. A statisztikák szerint a magyar nemzet nem a legegéssegesebb Europai szinten. Természetesen több száz milliokat kell a stadionokra költeni évente mint fentartási költség.
Eriksson
@libellle: Olyan guglis íze van a szövegnek. :)))
De miért nekem írod ezeket? Ilyen témákhoz sohase szoktam hozzászólni mert mint írtam, nem értek hozzá.
kokopelli
@libellle: nem érdemes vitatkozni!Én láttam a sógornőmet a bátyámat és az öcsémet
"verrecken",és azt egymásután "innerhalb drei Jahren"! A kutyám aludt el anno " viel würdevoller"! :-(((
libellle
@Eriksson: na ez nem google. hanem EU.com izüek
verőce21
@RonaGyuri: (18:23)
A németországi, szavazásra jogosultak közül ~47.320-an nem szavaztak Frau Merkelre!
Mit nem értesz még, Nyuszi Gyuszi?
verőce21
@libellle: Köszönöm a pontos választási adatokat Németországból. Én magam is utánanézhettem volna, de most csak úgy hozzávetőleg írtam a számokat, ami ahhoz elegendő volt, hogy a lényeget visszaadja.

Nekem nem dolgozik gyerekem Nyugaton. Csak egy, Északon, Norvégiában. Az északi nyelvekre specializálta magát(svéd, észt, norvég), többször járt kint mindegyik országban. Itthon svéd tolmácsként dolgozott és nem azért ment ki, mert nem volt itthon munkája, nagyon jól keresett, hanem nem tudta a klímát elviselni Magyrországon az allergiája miatt.
(Ezért északabbra ment, mint a rénszarvasok, mikor csípik őket a legyek.)
Egyébként én örülnék a legjobban,ha hazajönne, nem lehet engem ilyennel (sem) ijesztgetni, hogy "kiebrudalják" külföldről a magyar munkavállalókat.
(Legfeljebb közelebb jön, Tallinba. Az úgyis olyan kis ékszerdoboz. )

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.