Gyurcsány Ferenc vasárnap egy pártrendezvényen arról beszélt, akár utcai erőszak is lehet, ha a Fidesz elveszti a tavaszi választást. 

Vasárnap tartott választási  helyzetértékelő rendezvényt a Demokratikus Koalíció, amelyen a pártelnök Gyurcsány Ferenc is felszólalt. 

Gyurcsány szerint utcai erőszak is lehet, ha a Fidesz elveszti a választást

Fotó: MTI/Mohai Balázs

A volt miniszterelnök arról beszélt többek közt az Index cikke szerint, hogy a Fidesz képtelen lesz elfogadni a vereséget április 8. után, éppen ezért az átmeneti időszakban (amíg az új kormány fel nem esküdik) arra kérte a belügyminisztert, az országos rendőrfőkapitányt és a titkosszolgálatokat, hogy minden erővel a rend fenntartásán legyenek. 

Gyurcsány a választási szerveknek és a közszolgálatban dolgozóknak is üzent, arra kérte őket, ha kapnak is ilyenre utasítást, ne semmisítsenek meg iratokat, mert azokkal a Fidesz elmúlt 8 évének bűneit lehet majd feltárni. 

A DK elnöke úgy látja – utalt vissza Orbán március 15-ei elégtételről szóló beszédére –, hogy akiknek itt elégtételt lehet venniük, az a magyar nép.

Nem revánsot kell venni, hanem normális életet teremteni

- jelentette ki.

Az ellenzéki politikus kiemelte az MTI híre szerint, megértették, hogy a demokratikus rendszer csak akkor lehet tartós, ha az a többségnek fenntartható jóléttel társul, máskülönben az csak lehetőség nélküli szabadságot jelent.

A volt kormányfő azt mondta, ők a jelenlegi kormánnyal ellentétben nem gondolják, hogy az emberek sokaságának valódi csalódásaiból kellene embertelen politikát építeni. Szerinte ugyanis a jelenlegi hatalom ezt teszi és az ország egyik felét arra használja, hogy háborúzzon a másikkal, valamint a fél világgal.

A DK vezetője szólt arról is, hogy a rendszerváltozás után valamennyi kormány követett el hibákat, a jelenlegi kabinet azonban, elsőként, történelmi bűnt hajtott végre saját nemzetével szemben azzal, hogy a félfeudális, despotikus kelethez közelíti az országot a szabadság ügyét hordozó nyugattal szemben.

A kormánnyal nem egyszerűen az a baj, hogy tönkreteszi az egészségügyet és az oktatás ügyét, valamint részvétlenül tekint sok százezer magyar hétköznapi nyomorúságára; a fő baj, hogy elárulja Magyarország nagy történelmi küldetését, amikor háborús retorikát használ az "ENSZ-től Brüsszelen át" a szabad világ képviselőivel szemben – fejtette ki Gyurcsány Ferenc.

Gyurcsány szerint utcai erőszak is lehet, ha a Fidesz elveszti a választást

Fotó: MTI/Mohai Balázs

Kitért a koordinált jelöltállításra is, ahol szerinte a DK már meghozta a maga döntését – mikor megállapodott az MSZP-vel, hogy egymás ellenében nem indítanak jelölteket –, de az MSZP is, hogy ne legyen "testvérháború". 

Ne demokraták akadályozzák meg demokraták győzelmét

- fogalmazott.

Szerinte az ellenzék többi részének is el kell gondolkodnia a dolgon, mit tehetnek meg még a kormányváltásért, és hozzátette, Juhász Péter visszalépése után még sok ilyenre van szükség. 

(MTI, Index)

(Címlapi kép: MTI/Mohai Balázs)

79 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Pálinkás Pál
@Pegero: A békés tüntető tömeg,mi...akik kocsikat gyújtottak fel...romboltak,zúztak...Szerencsétek hogy a Fletó volt a miniszterelnök..csinálnátok ilyen balhét,félisteneteknél,putyinnál...rögtön acélgolyók röpködnének,jelzem jogosan!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Kookas
@Pegero: azért ne feledd el hogy mit csinált akkori fidesz a fővárosba .és ma ki is fegyverkezik hát az ss a fidesz utódja.
Pálinkás Pál
@Pegero: A békés tüntető tömeg,mi...akik kocsikat gyújtottak fel...romboltak,zúztak...Szerencsétek hogy a Fletó volt a miniszterelnök..csinálnátok ilyen balhét,félisteneteknél,putyinnál...rögtön acélgolyók röpködnének,jelzem jogosan!!
Pálinkás Pál
@Pegero: Na ja..biztos a koboldok törtek be a TV székházba is...és Törpapáék csináltak disznóólat a Kossuth térből..ritka nagy szerencsétek volt...ha tökösebb a Fletó,talán a szerencsésebbek közületek mostanában szabadulnának!!
kereső
@Pegero: minek voltál ott? Megdönteni a törvényes választáson megválasztott parlamentet-és kormányt?Csak mert orbán nem volt hajlandó ezt elfogadni?Aztán meg benneteket is gyáván otthagyott?Páncélozott kis járművébe pattanva?Elfogyott a bátorsága?Kihátrált mögületek, és a parlamenti bizottsági jkv.szerint a fideszes képviselő maga kérdezte meg,hogy a rendőrség miért nem használt éles lőszert?
Pálinkás Pál
@kereső: Erre nem fog válaszolni...mert elapadna a lóvé a pártházból,amit a trollkodásért kap!!!megfigyelhetted ha konkrétan kérdezel tőlük valamit,elkussol mind...meg kell várniuk a párt irányelvét!!!
rohács1926
Hát, 55 évesen is fejlődőképes; egyre tisztábban lát.
Úgy látszik, tanult a múltbéli hibáiból, amelyek azért elenyészőek voltak mások gazemberségeihez képest.
Sajnos, a fidesz által bebutított tömeg (egyik reprezentánsa az első hozzászóló) már elérte azt a kritikus mennyiséget, amikor már csaknem reménytelen helyzetben próbálkozik.
Feri, én nem igazán kedvellek; de azért köszönöm, amit az országért próbálsz tenni!
cikicakk55
@Pegero: 2006-ban örülhettek,hogy csak gumilövedékekkel ,lovasrendőrökkel kaptak választ a rombolásukra. Én pont akkor haragudtam meg igazán Gyurcsányra. nem azért,mert nem éleslőszerrel lőtt a tömegbe,hanem azért,mert még 4 évig hatalmon voltak és semmilyen büntit nem kapott a felbujtó. Gondolom azok az autó tulajdonosok,a boltok tulajdonosai, a kukák tulajdonosai,akiknek kárt okoztak azok nem osztoztak abban a véleményben,hogy durva erőszakos volt a rendőrség közbelépése. Más rendes országokban a rendőrség már eleve, a helyszínen őrizetbe veszi a leghangosabbakat, de a bűncselekmény után 1-2 héten belül a felbujtók is börtönbe kerülnek. Orbán,ha igazságos lett volna 2006-ban az MSZP akkor 2010-ben még mindig a börtön kosztot ette volna,így nem lett volna Magyarország miniszterelnöke egy terror cselekményekre felbujtó G-ci,hogy Simicska szavaival éljek. Sajnos az emberek is tisztában vannak vele,hogy nem lesz sétagalopp a Fidesz részéről ha buknak,épp ezért este 10-kor mikor a szavazások hivatalosan is véget érnek és kiderül a végeredmény,nem ártana Orbánék közelében egy kommandós csapatot felállítani.Egy részt,hogy megelőzzék az ellenintézkedéseit,más részt,hogy ne tudjon megpattanni a számonkérések elől. Én nagyon bízom benne,hogy most tényleg elszámoltatás lesz és nem csak ígéret. Ezért nem szabad Gyurcsányt és pártját kormányhoz engedni,mert valami oka biztos van,hogy Orbán mindent megúszott.
kereső
@Pálinkás Pál: jellemző.Orbánnak is legnagyobb ellenfelei az igazság,és a valóság!
Béla333
@cikicakk55: 15.27
Egyetértek! Ugyanezt mondom már évek óta!
Az egész 2010-es választás és így a jelenlegi életünk is más lenne, ha Gyurcsány a rendelkezésére álló rendőrség, titkosszolgálat stb. segítségével megdönthetetlen bizonyítékokat tár elénk a Fideszes felsővezetés érintettségéről, hogy ők szervezték és irányították a dúlásokat.
Semmi nem történt 3 és fél éven át, bezzeg a közelmúltban volt képe bejelenteni, hogy tudja ám, hogy kik voltak a szervezők/irányítók.
B+ ne most legyen okos, hanem akkor, amikor tenni kell valamit!
Nyilván meg volt zsarolva valamivel Gyurcsány, más oka nem lehet ennek a bűnpártoló magatartásnak.
Éppen ezért hiú ábránd azt gondolni, hogy majd most jól elszámoltatja Gyurcsány vagy az MSZP a Fideszes bűnbandát! Azt csak olyanok tudják megtenni, akik nem zsarolhatók, nem álltak le mutyizni a Fideszesekkel!
kereső
@cikicakk55: volt oka, csak ez az ok nem Gyurcsányban,és méginkább nem a dk-ban keresendő.Gondolkozz,illetve nem is, máshol már leirtad,vagy majdnem leirtad .
kereső
@Pegero: nem erőszak a disznótor.Ne válaszolj,illetve ne világosits fel bennünket ,arról ami a munkahelyeden történt.
kereső
@Eladott Ország: nem figyeltél! Ott volt a munkahelye,az utcán ,nem fideszes!
Eladott Ország
@kereső: Pegero, egy fideszes tahó, genyóláda!
Eladott Ország
Harcolunk az egyháznak zúdított milliárdokért, Orbán Ráhel saját lábáért, Tiborcz István gazdagodásáért, Rogán Antal kötvénybizniszéért, Szijjártó Péter villáiért, Andy Vajna gondtalan szivarozásáért, Kósa anyuka disznótelepéért, Semjén vadászgatásaiért, Mészáros Lőrinc ezredik vállalkozásáért, Lévai Anikó földbirtokaiért, Orbán apuka bányáiért. És persze a tízezer forintos bözsiutiért, a tíz éve változatlan minimál nyugdíjért, a nyolc év alatt megduplázódott dolgozói szegénységért, Magyarország gumigyárrá válásáért, a félmilliós tandíjért, a kórházi fertőzésekért, tetvekért, rühatkákért. Harcolni kell nem csak urunkért, Orbán Viktorért, hanem az ő családtagjaiért, bizalmasaiért, strómanjaiért, tányér-, talp- és seggnyalóiért is, mert ők mind a mi uraink. Harcolnunk kell a Stefkák, Bayerek, G. Fodorok havi apanázsáért, a közpénzből a pofánkba hazudó puhatestűekért. Sőt, mostmár harcolnunk kell az élősködők büntethetetlenségéért is. De legalább a szabad elvonulásért. Harcolnunk kell értük, a gyerekeinkkel szemben, az unokáinkkal, a nyomorgókkal, éhezőkkel, betegekkel és rokkantakkal szemben. Értük, a tisztességtelenségükért, a gondtalan életükért. Hát harcoljon értük az, akinek semennyi agya sincs, az is folyamatosan amortizálódik. Harcoljon ezekért a franc. Bukjanak, takarodjanak az életünkből mindörökre. Már tegnap is késő lett volna.
dr. prédikátor
@Pegero: És mi volt a munkád, beosztásod??? szétverni a TV szákházat,??? gyujtogatni, rombolni???kifosztanin az autómatákat???
Eladott Ország
@dr. prédikátor: Pegero, lehet, hogy TEKES orbánvédő szarházi.
Eladott Ország
@Pegero: Nem félünk tőletek b*zdmeg! Menjetek a Jókurva anyátokba!
bencemacska
@Pegero: ma. 15:52
Ha ott voltál miért nem védted meg a TV székházat?
Miért hagytad, hogy a csőcselék kövekkel dobálja a rendőröket, gyújtogasson, stb?!
Én már régóta félek a választási eredményhirdetéstől! Ha győz, azért, ha veszít azért!
Neki életeleme a HARC!
Hallottál már tőle olyan beszédet, ahol nem egymás elleni harcra buzdította az embereket?
bencemacska
Elírtam az időpontot! Helyesen a 15:37-re szól a válasz!
amaramaistanna
A DK-án nem múlik, hogy a Fidesz nyerjen. Sehol sem hajlandóak visszalépni, illetve arról egyeztetni.Részükről elég, hogy a volt maszopos haverokkal felosztották egymás között a választókerületeket. Fletó szokás szerint tépi a száját.Nincs más célja,mint az, hogy a NER-ben jobban pozicionálja magát. Jobb hely lenne ez az ország, ha Fletó és a keresztapa is eltűnnének a politikai közéletből.
bencemacska
@Eladott Ország: ma, 15:55
Neked működik a linkje?
peterkelemen
Ha elveszíti hanem az mindenképp lesz ugyanis látható, hogy egyre durvul a neofasiszta Orbán és csürhéi. Akárcsak 2006-ban a Kubatov kopaszok, akik kukákat borogottak, békés járókelőket inzultáltak és gyújtogattak.
peterkelemen
@mackoka46: Már hogyne lövetne Orbán. Orbán csak azért nem lövetett eddig, mert nem volt rá szükség. Egy elmeroggyant neofasisztává züllött pszichopata bármire képes.
Béla333
@amaramaistanna: 16.58
Gyurcsány bármely lépését nézzük az mind az ellenzéket gyalulja és a Fideszt erősíti!
Mert ugye ne azt nézzük, hogy ki mit mond, hanem hogy ki mit tesz!
Csizmás Kond
@bencemacska: ..ha ő nyer akkor elképzelhető...
mackoka46
@peterkelemen: Én csak reménykedem, bár félek tőle, mint a tűztől.
mackoka46
@Csizmás Kond: Na ezek a migrik kellenek orbáncnak. Ezeket is berendeli, nemcsak a ruszkikat.
Eladott Ország
@bencemacska: ma, 16:59; Nem, leszedte a propi pedig egy rövid ideig rajta volt a linkje.
kereső
@Eladott Ország: lehetséges ,hogy ő közvetitette a "szabadságharcot"?Mert azt azért nem gondolnám,hogy ő volt a ló a rendőr alatt.
adrenalink
Hűha! Ferenc, akkor ez azt jelenti, hogyha április 8.-a után nyugodtan szeretnék bandukolni az utcán, szavazzak a fityiszre...? :-)))
Béla333
@amaramaistanna: 17.08
Volt egy cikk úgy 1-2 hónapja a HVG ben (csak a nyomtatott verzióban jelent meg), amelyben egy Erdélyi újságírónő arról írt, hogy a Fidesz az erdélyi oligarhák részére nyomta a sok pénzt, fejlesztési lehetőséget, ami az erdélyi átlag polgároknak is szemet szúrt és egyre elégedetlenebbek lettek a Fidesszel, a politikájával.
Ekkor jött Gyurcsány a kampányával, a határon túli magyarok szavazati jogának elvételéről. Ez újra összerázta az erdélyieket és most már megint a Fideszre fognak szavazni a legtöbben.
Gyurcsány ezt is elintézte.
bencemacska
@Csizmás Kond: ma, 17:06
Én a fordítottjától tartok!
Ha nyer, akkor megkoronáztatja magát és minden elintézve!
Ha veszít, akkor jön a hadd el hadd!
Ügyvezető kormány marad az új kormány megalakulásáig. Az meg - ismerve az ellenzék jelenlegi állapotát - egy évig is eltarthat! No, ezt kellene túlélni!
Csizmás Kond
@bencemacska: ...csak hogy tisztán lássunk..kire gondoltál ?
bencemacska
@Pegero: ma, 17:22
Ebben látod igazad van. Én is lassú vagyok, meg a gépem is.
De bezárt a közeli szerviz. Másikat kell keresnem!
kereső
@bencemacska: ha nyer,akkor is lesz erőszak.Lehet,hogy nem az utcán ,hanem a beigért módon.Elégtétel formájában.
bencemacska
@Csizmás Kond: ma, 17:33
Találd ki! Tudsz te gondolkodni, ha akarsz!-:))))
bencemacska
@kereső: ma, 17:36
Sajnos ezen nem kell gondolkodni!
Annyira rendelkezésére áll minden eszköz az egyeduralkodáshoz, hogy nem lesz szüksége fizikai erőszakra.
Persze romolhat annit az állapota, hogy ok nélkül is ahhoz folyamodik!!!-:(((((
Nessy
A kopaszoknak, focihuligánoknak, már úgy kell egy kis balhé, mint egy falat kenyér! Egyik másik "savas bácsi", meg bottal hadonászó "idős hölgy" is lelkes résztvevője lenne egy kis balhénak!
A rendőrségnek meg lenne bevétele! Persze nem a vandálokat büntetné 50000 Ft./fő!
kereső
@bencemacska: sajnos úgy látom,hogy már nem romolhat.Az ötöske is megmondta.Akkor ,pedig az úgy van.Ők azok ,akik előre közlik,mi várható.
Csizmás Kond
@bencemacska: ...épp azért figyelmeztettelek...:)...de ki tudja...akár neked is kilövethette egyik szemedet...:)
bencemacska
@Csizmás Kond: ma, 17:46
Kövér nem gumilövedéket vásárolt!!!
szép új világ
A fenyegetőzést ne keverjétek össze az ígérettel...
kulabombaafityiszre
Olvasom itt a hozzászólásokban,a fidesz nem fog gumilövedékkel lőni,nem lesz lovasrendőr roham.Ez így,igaz ugyanis fideszéknél a páncélozottjármű(TEK),és az éleslőszer a divat.
Gyakorolnak is egymáson(szintén TEK)szorgalmasan a fiúk.
evacica
@Pálinkás Pál: Na Orbánt se kell félteni ő is megéri a pénzét!Elég gátlástalan!
evacica
Sajnos Gyurcsánynak igaza van, Orbánról minden rossz elképzelhető, emlékezzünk 2006ra! Képtelen veszíteni, és a hatalomhoz és a pénzhez úgy ragaszkodik mint az életéhez!De azt is túl fogjuk élni, csak menjenek a büdös fenébe, népnyúzó banda!
Pálinkás Pál
@Pegero: Most linkeljek ide neked a hordád prominenseitől ennél durvább dolgokat??? elég csak a Március 15.-i mangalica szónoklatra gondolnod!!
bencemacska
@kereső: ma, 17:36
Sajnos ezen nem kell gondolkodni!
Annyira rendelkezésére áll minden eszköz az egyeduralkodáshoz, hogy nem lesz szüksége fizikai erőszakra.
Persze romolhat annyit az állapota, hogy ok nélkül is ahhoz folyamodik!!!-:(((((
quadrocopter
Előzzük meg a utcai erőszakot!
Már holnap ugorjunk a torkuknak!
bence
@Pegero: ! Gumilövedékkel nem , majd élessel meg páncélozott járművel taposnak halálra !
kereső
@Kookas: eszi is a fene,hogy nem sikerült a "mesterterv" teljesen.És úgy tűnik,egyre inkább nem !
tudode
Ami azt illeti az "un" centrális erő fitogtatása már 2001-ben is "harcolt" na nem a migráncsok, Soros ellen, hanem amiatt, amelyet a mai napig NEM FEJTETT MEG SENKI
.
------ Néphülyítés, (ko)médiakapcsolat
www.youtube.com/watch?v=aMM02q7Q3wQ
.
A FELCSÚTI JUHÁSZ életével, a Welt-2000 tulajdonosának az életével "sem" számolt el senki, még egy PARDONNAL SEM!
.
Félelmetes, gátlástalan FideSSS!
bence
@Pegero: ! Ha ott voltál , akkor tudod mit műveltetek ! Sajnos büntetés nélkül megúsztátok !Ha ezt orbánnál csinálod mit gondolsz mit kaptál volna érte ?! Csak mondom : a halálodig börtönben rohadnál !
bence
@Pegero: Ezen nem kell gondolkodni ! Majd ha elszenveded , megtudod !
relatív
Bizonyos embereknek a hatom - bármily fokán is állnak érdemben - megszédíti elméjüket, ezért a további hatalom ( vagy csak az áhított ) megszerzése, megtartása végett embertelen harcot vívnak ( többnyire saját magukkal ), és ebben mások érdeke semmit sem számít.

Ezt látni a mai magyar közéletben - embertelen mennyiségben alakulnak a helyi kiskirályok is - a legmagasabb, és az alatta lévő megszerzett (?) beosztások napi gyakorisággal megismert esetek során is !

Az a vélekedés - mely ebben az írásban is említést nyert - nem alaptalan, hiszen az utóbbi 30 évben erre számtalan - különösen kiemelkedően az utóbbi 8 év során - példa vált ismertté, hogy a 2006 - os randalírozást ne is emlírtsem.

Bizony számolni kell a rendszerváltást követően egy sarokba szorított patkány reakciójára, ami ártatlan embereket írritálhat !
babp1982
Lheeet? A szaros szájú Bayer Zsolt oka már bejelentette ,hogy össze szarják hugyozzák a Kossuth teret ha veszít a geci-:))))
bence
@Pegero: ! Ha állítólag belülről nézted akkor honnan veszed , hogy mi történt a csőcselékkel ?! Miért vagy annyira biztos , hogy mit nem fog orbán elkövetni ?! Még csak most fog ! Mert óriási vesztesége lesz minden téren ha nem választják meg ! Gyurcsányt nevezed patkánynak ? Akkor orbánt milyen jelző illeti meg szerinted ? Vagy mint hű alattvalótól , tőled ne is kérdezzek ilyent ?!
babp1982
@bence: ejnye bejnye szarosszájú hülyével nem vitatkozunk-:)))
advocat
És... Azért a stadionok még jól jöhetnek. Tanult valamit Pinochettől. Ez is lehet!
Desischado
@Eladott Ország: Istenkém, de szépen írtad! Minden sorod a szivemből szól. orbánért csak a birkák, az agymosottak, és a csókosok küzdenek. Normális ember soha.
Gyurcsánynak igaza van, szerintem sem lesz simq átvétel, de remélem, észnél lesz az ország, és erre is van valami terv, és arra is, nehogy meglóghassanak. És ez ugyan nem tartozik szorosan a cikkhez, de olvassátok el, mert van mit féltenie a csuti g-nak!
olkt.hu/orban-bevetelei-fidesz-alatt-brutalis-szamok/
bencemacska
@babp1982: tegnap, 20:32
De remélem olyan idegesek lesznek, hogy a nadrágjuk rajtuk marad közben!
bence
@advocat: ! Bocs ! Eltévesztettem ! A 2006 helyes !
Eladott Ország
Minden kitelik belőlük, még az is hogy a TEKET, rendőrséget vagy gondolni sem merek rá, a hadsereget is bevetheti a "plebejus" bűnöző banda a nép ellen. Pedig a csúti kancigány mondta az alábbiakat: A népnek joga van...
youtu.be/kQld6YVgmDs

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.