Amióta a Fidesz felvásárolta a TV2 híradóját az elmúlt időszakban nehezen lehetett megvádolni azzal, hogy a független újságírás bástyája lenne. A parlamenti választás előtt azonban ehhez képest is szintet lépett Andy Vajna csatornájának gárdája.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok