Magasságkorlátozó kapuba rohant egy emeletes autóbusz Budapesten, a ferihegyi repülőtérre vezető úton hétfő este, többen megsérültek – közölte az MTI-vel Kisdi Máté, a Fővárosi katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.
Hozzátette, hogy a külföldi rendszámú buszon az első információk szerint közel ötvenen utaztak.
Négy sérültet a tűzoltóknak kellett kiemelniük tűzoltólétra segítségével. A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság doktorszolgálata és mentők is érkeztek a helyszínre, és megkezdték a sérült utasok ellátását.
A baleset a Felsőcsatári úti aluljáró előtti magasságkorlátozó kapunál történt, a XIX. kerületében. A kapu gyakorlatilag leborotválta a busz tetejét.
Megerősítette a hírt a rendőrség is a police.hu honlapon kiadott közleményben. Csécsi Soma, a Budapesti Rendőr-főkapitányság szóvivője az MTI-nek nyilatkozva hozzátette, hogy a rendőrség büntetőeljárásban vizsgálja a baleset körülményeit.
A mentési munkálatok idejére a gyorsforgalmi út érintett szakaszát teljes szélességében lezárták a Gyula utca és a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér D portája között. A szervízúton ugyanakkor folyik a forgalom.
Az MTI információi szerint a busz ukrán rendszámú.
Fotó: Mihádák Zoltán/MTI
27 hozzászólásarrow_drop_down_circle
namost egy ilyen buszt sem lehet ismétlődő kresz oktatások, és rendszeres vizsgák nélkül vezetni...vajon miben reménykedett a külföldi-busz vezetője? hogy a hülye magyarok csak viccelnek? ezért olyan szakadt a magasságkorlátozó alja, mert a kamionosok is ezt hiszik(akárcsak a Könyves Kámán krt-n a vasúti híd alatt)
a buszvezető ezt bizony nem tudja kimagyarázni..még azzal sem, hogy elaludt...ahhoz túl hosszan kellett volna alva vezetni..
www.youtube.com/watch?v=d1W_PXy9bjw
Mivel a táblák minden értelmes ember számára elmondják a tényeket, csak az lehet ,,ÍRÁSTUDATLAN,, volt a sofőr !!!
egy lehetséges, hogy olyan sofőr vezette, aki csak sima alp D jogsival vezetett buszt, most meg oktatás nélkül ráültették egy emeletes buszra..
-Vologya! vidd már el azt a busznyi utast a határig..a sofőr hasmenéssel ül a szállodában..
-de főnök! én még ilyen magasat nem vezettem!
-ne törődj semmivel, minden pedál ugyanott van, csak nyomni kell...
-értettem..
hát ez az...ha szomorú az ember gyereke, csak ezt a félperces videót kell megnéznie, és máris szétröhögi a napját...
Az eredmény tudod mi lett a busz belerongyolt, megemelte, visszaesett, és a busz az aluljáró födémjét bontotta le, ezért cserélték le őket !!!
Az ilyen buszra ülőket meg le kell gyilkolni egy figyelmeztető szerkezettel.
Tudni kell mikor ezt az utat építették még nem voltak a kontinensen emeletes buszok, csak Angliában ... Azt is tudni kell ez az út öntött betontáblákból készült, csak jóval később aszfaltozták le ...
És most említem meg a veronai balesetet, hogy ebben az esetben miért nem vonják felelősségre a tervezőt, a kivitelezőt, vagy az út karbantartóját, mert ahogyan @egyvandor: írja, ide tényleg egy gyilkológépet telepített valami agyatlan, szakmájához nem értő barbár.
Léteznek olyan megoldások pl., hogy láncok, vagy vaslapok lógnak a megengedett magasságban, ami hangosan koppan a karosszérián ha a jármű magasabb a megengedettnél.
Milyen mákra? Hát a bahamákra.
Januárban 45-50 percet kellett várnunk, hogy a tüzoltók flexel szétvágják a pótot, tehát hiába a csúcsforgalom, Angliában is rendőri segítséggel tolatnak vissza a kamionok, mert ott nagyon sok európai beszalad a híd alá, mert északon már nem nagyon jelzik metrikus mértékegységben is a magasságkorlátozást.
Meddig , miből tartana ?
Új hozzászólás