A 3-as metró szerelvényeinek felújítása "alapvetően és meghatározóan" sikernek könyvelhető el, az utolsó, harminchetedik korszerűsített szerelvény hétfőn érkezett Budapestre és várhatóan jövő kedden áll forgalomba – mondta Tarlós István főpolgármester szerdán budapesti sajtótájékoztatóján.

Tarlós szerint "siker a szerelvények felújítása"

Tarlós István főpolgármester érkezik Bolla Tibor, a BKV Zrt. elnök-vezérigazgatója társaságában a Budapestinfó címmel tartott sajtótájékoztatójára a Városházán 2018. június 6-án. MTI Fotó: Máthé Zoltán

A szerelvények felújítása befejeződött – jelentette ki a főpolgármester emlékeztetve arra, hogy április elejétől már csak felújított szerelvények szállítják az utasokat a 3-as metróvonal üzemelő szakaszain. Közölte, a kimutatások szerint a forgalomba állított szerelvényeknek lényegesen jobb a hibastatisztikája, mint a 2-es és 4-es metróvonalon közlekedőknek.

Tarlós István elmondta azt is, hogy jelenleg is folyamatban vannak a kötbértárgyalások.

A BKV a városvezetés támogatásával egyetlen fillér kötbérről sem óhajt lemondani

- fogalmazott.

Bolla Tibor, a BKV elnök-vezérigazgatója kérdésre válaszolva azt közölte: az orosz fél ajánlata megközelíti az egymilliárd forintot, ezt azonban egyelőre nem fogadták el.

Tarlós Istvánt kérdezték a római-parti védműről is. A főpolgármester elmondta, hogy a védmű nyomvonala ügyében összehívott szakmai testület elkészítette javaslatát, azt kedden meg is kapta, és az ügyben összehívott egy egyeztetést. Várhatóan a Fővárosi Közgyűlés június 13-án rendkívüli ülésen tárgyal majd a szakmai javaslatról.

Forrás: MTI

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

rohács1926
Micsoda mocskos duma. Varsó és Szófia ÚJ SZERELVÉNYEKET VÁSÁROLT mindössze néhány %-kal drágábban; itt meg szenvedjen naponta több mint félmillió utas (nagy zaj, nincs klíma, rázkódás), azért, hogy ti nagyot mutyizzatok az oroszokkal.
És a tetejébe; ahelyett, hogy szégyenlené, még tépi is a pofáját.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
namihami
Valóban, határozott fejlődés mutatható ki a régiekhez képest.
Százalékos arányban ezek az újak sokkal többször képesek önmagukat felgyújtani, mint a régiek.
És a felújítás költsége is, arányában sokkal ""kedvezőbb"", mintha mondjuk vadiújakat vettek volna.
RonaGyuri
persze Pistuka elvtársaid gennyesre keresték vele magukat! =))
Qqberci
Amennyiben siker egy 40 éves technológia konzerválása, akkor valóban az...
m3mber
A 21. századi légkondicionált újak, egy kicsivel kerültek volna többe (lásd: Lengyelország).
De a Putyin seggén szarcsimbók Orbán megmondta Tarlósnak (az SZDSZ-esnek), hogy már pedig mi megvesszük az oroszok 20 évvel ezelőtt épített szarjait, amik már a kutyának sem kellenek - és azt HAZUDJUK, hogy felújítottunk.

Milyen, amikor egy buta paraszt csürhe irányít egy országot?
Ilyen agymosó, lélekölő, vérhazug bullshit !!!

Trianont is a magyar parasztok b@szták el!
Meg úgy kb mindent, ezért veszít mindig Magyarország már több, mint 500 éve.
Eladott Ország
Amikor az ostobaság, az uborkafára kapaszkodás mindent elsöprő vágya és a paranoia találkozik egymással, akkor rohadtul nagy a baj. Ha mindez egy ország, vagy (és) egy főváros vezetésében történik, akkor életveszélyes. Tarlós István soha nem állt a feladata magaslatán, de legalább képes bármilyen helyzetben a legbüdösebb bunkó stílusban megszólalni. Az, hogy rendszeresen lehülyéz bárkit, nem ügy. Mindenki más őt hülyézi le és távolról sem ok nélkül. Mostanra azonban súlyosbodott az állapota és nem éri be azzal, hogy ökörségeket nyilatkozik a maga tapló stílusában. Nem tudom, megvan-e mindenkinek az a sajtótájékoztató, amelyben Tarlós – jó szokása szerint – meggyanúsította a háttérhatalmakat, a gyíkembereket, Soros Györgyöt és az ürgebőrbe varrt Demszky Gábort, hogy megtámadták a kurvadrágán felújított, de azért szarul működő metrót. Tarlóss" videofelvétel van róla, hogy valaki manipulálta a vészféket. Látható, hogy addig húzza csak, hogy ne működjön az ajtó – tette hozzá”. Ez remekül hangzik, de tényleg. Aprócska probléma mindössze annyi van, hogy a metrón NINCS vészfék. Illetve van, a vezető fülkéjében. Az utastérben nincs. Ahol van vészfék – és ez nem a metró, hanem mondjuk egy vonat – ott sem lehet eddig, vagy addig húzni. Ebből adódik a nagy kérdés: mit látott Tarlós mester és mást is súgtak neki a hangok? A második kérdés: ha valaki ennyire hülye, vagy ennyire hazudós, vagy ennyire paranoiás, az alkalmas-e a főváros (vagy akár csak egy kerékpár) vezetésére? Mármint ez lenne a kérdés minden normális országban.
rohács1926
Micsoda mocskos duma. Varsó és Szófia ÚJ SZERELVÉNYEKET VÁSÁROLT mindössze néhány %-kal drágábban; itt meg szenvedjen naponta több mint félmillió utas (nagy zaj, nincs klíma, rázkódás), azért, hogy ti nagyot mutyizzatok az oroszokkal.
És a tetejébe; ahelyett, hogy szégyenlené, még tépi is a pofáját.
Hellcat
Ja hát a gond azzal volt alapból, hogy ennél olcsóbban újakat lehetett volna szerezni...nem "felújítani"
advocat
A metro van ahol a föld alatt, de van ahol a föld felett jár. Pl: 2-es metro Puskás Ferenc stadiontól az Örsig, 3-as metro KÖKI-ig a Határ úttól, meg majd Békásmegyeren. (De Berlinben, Bécsben, Párizsban, stb. is sok helyen járnak a föld felett, vagy magasvasútként egy ideig (Párizs (8-as is ), Berlin (talán 5-ös is, de Bécsben a 4-es is), stb.
advocat
És a metrot bizony - ha igaz - lengyelek gyártják, az Alstomnak.
papa.49
A kaka fényezése folyamatos, hátha még újra megválasztja ezt a taknyot Budapest !!!
Jozefina
Eleve nagy baromság, hogy egy felújított jobb mint egy új!! No de a polgi már akkor demenz, hogy semmire nem emlékszik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.