Közleményben reagált arra a BKV, hogy vasárnap az 56A és a 61-es villamosok Hűvösvölgy és a Budagyöngye közötti szakszán pótlóbusz közlekedett, mert a vihar a Kelemen László utcánál kimosta az alapot a vágány alól. A pályát tavaly újították fel, még támfalat is kapott, de pont itt történt a baj. A BKV szerint viszont minden a megfelelő minőségben zajlott, a baj azzal volt, hogy összegyűlt itt a sok eső...
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
41 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Apósom a kezdetektől fogva 1953-57 töl a metró építésen dolgozott 1992- ben ment nyugdíjba.
Volt a Blaha Lujza téri a Déli Pu Keleti -Pu építésén és a a hármas metró.
A kettes vonal fel újítása után az első nagy esőzés után beázott a Blaha Lujza tér.
Amíg nem nyúltak hozzá soha nem ázott be.
Pedig a 50-60-70-80 évek technológiája más mint a mai építési technológia.
Kézzel hajtották ki a vágatokat keszon- ban. A Keleti Pu alapja majd 15 méter vastag és 20 méter mély
Olyan kemény volt míg át törték elmondása szerint ,hogy a légkalapácsok sorba mentek tönkre.
ennyi a szabvány leírásoktól eltérni csak a szigorítás irányába lehet.
Apám bánya technikus volt vágatokat hajtott egész életében mellette bánya mentő volt.
Értett hozzá
tőle tudom ha eltérsz a előírt építési szabványtól akkor abból baj van.
Óbuda, Flórián téri aluljáró. Évtizedekig semmi baj vele, kis üzletek sora.
Megcsinálták az 1-s villamos felújítását, a megállót, felfelé menő mozgólécsőt. ( Hun megy, hun nem megy! Hun származású)
Ma egy zápor, és esernyő kell az aluljáróban, a kis üzletek plafonja elázva, beszakadva, megszűntek.
A megálló tetejét olyan remekül megtervezték, hogy jobban elázol alatta, mint mellette.
Ezek a tények. Felelős nincs. Az a fele, amelyikhez nem nyúltak, ma sem ázik be.
A fenét sem érdekli milyen párt tagjai csinálták, de kutyául elszúrták!
Új hozzászólás