Közösen tettek fogadalmat csütörtökön az Országház lépcsőjén a kormánnyal szembeni ellenállásról a Jobbik, az MSZP, a DK, az LMP, a Párbeszéd, valamint a Momentum politikusai, független országgyűlési képviselőkkel kiegészülve.

Videó: a parlament lépcsőjén szavalta el fogadalmát az ellenzék

A fogadalmat tevők vállalták, hogy közösen lépnek fel a tavaly év végi tüntetéseken megfogalmazott ötpontos követeléscsomag megvalósításáért. Ennek megfelelően követelték

a "rabszolgatörvény" azonnali visszavonását, a kevesebb rendőri túlórát, a független bíróságokat, az európai ügyészséghez történő csatlakozást és a független közmédiát.

Tóth Bertalan, az MSZP frakcióvezetője arra emlékeztetett, hogy a most megjelent pártok szombaton a szakszervezetekkel és civilekkel közösen tartanak tüntetést. Úgy fogalmazott, meg kell mutatniuk, hogy "ami itt történik, az nem folytatható".

Szabó Tímea, a Párbeszéd képviseletében elmondta, azért kezdeményezték a parlament rendkívüli ülését, hogy azonnali válaszokat követeljenek a kormánytól arra, miként bántalmazhattak ellenzéki képviselőket a köztelevízió épületénél. Kijelentette,

az ellenzék a jövőben is egységesen lép fel a "rabszolgatörvény" ellen, a "demokráciáért".

Hadházy Ákos független képviselő aláhúzta, független közmédia, bíróság és ügyészség nélkül nem lehet választásról, parlamentről beszélni.

Keresztes László Lóránt, az LMP frakcióvezetője fontosnak nevezte, hogy az egymástól nagyon sok mindenben különböző ellenzéki pártok egymás mellé álltak a "gyalázatos rabszolgatörvénnyel" szemben. Kiemelte,

minden olyan eszközt használniuk kell, amelyekkel erőteljes politikai nyomást gyakorolhatnak a kormányra, ugyanakkor erőszakmentesnek kell megtartaniuk a tiltakozásukat.

A jobbikos Jakab Péter a magyar történelem leggyávább kormányának nevezte a jelenlegi kabinetet, szerinte ugyanis sem az emberekkel, sem az ellenzéki képviselőkkel nem mer szembenézni. A politikus arra biztatta a szakszervezeteket, hogy kezdeményezzenek általános sztrájkot.

"Az utcán, az üzemekben lehet meghátrálásra kényszeríteni a kormányt, ha a parlamentben nem hajlandóak dolgozni"

- mondta.

Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke úgy fogalmazott,

"ha egy ország kormánya elárulja a saját népét, akkor eljön az ideje a lázadásnak". Azt kívánta az országnak, legyen ereje "fellázadni Orbán rendszerével szemben".

"Nem egy törvénnyel szemben, egyik vagy másik szabállyal szemben, de mindazzal, amit az elmúlt években, az ország szégyenére megvalósítottak" – fejtette ki. A volt kormányfő szerint az ellenzék közötti vitákat akkor kell majd újra kinyitni, ha Magyarország újra tisztességes jogállam lesz.

Szél Bernadett független képviselő azt mondta, nem kérnek a látszatdemokráciából, amelynek semmi köze a jogállamhoz. A Fidesz "verőlegényekkel" irányítja az országot – jelentette ki, majd példaként említette a közmédiánál történteket, valamint azt is, hogy reggel katonák akadályozták meg, hogy vendéget vigyen az Országház épületébe.

"Ez a rendszer már rég nem az, aminek hívják, ez nem köztársaság, ez nem demokrácia, ez nem jogállam"

- értékelt.

Fekete-Győr András, a Momentum elnöke első és legfontosabb feladatuknak a "rabszolgatörvény" visszavonását nevezte. "

Ezért fogunk kézzel-lábbal küzdeni, és ütni a vasat addig, amíg meleg"

- mondta, megjegyezve, "2019 az ellenállás éve lesz".

(MTI)

64 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Nekem úgy tűnik, változott a helyzet ahhoz képest, ami még akár egy hónappal ezelőtt is volt. Jelenleg nem érdekel senkit, hány százalékon áll melyik ellenzéki párt. Új erő született. Az ellenzék. Vagy ha úgy jobban tetszik: AZ ELLENZÉK. Így, egyben. Ami eddig szétaprózta az ellenzéket (fideszül: ellenséget), az most éppen hogy összefogja. Mostantól nem a széthulló Jobbikkal, a növekedésre képtelen DK-val, a jelentéktelen LMP-vel, PM-mel, a szóra sem érdemes MSZP-vel kell szembenéznie a Fidesznek, hanem egy olyan tömbbel, amit nem fog tudni felszeletelni a híres orbáni bugylibicska. Mivel a kormánypártot a pénz, a korrupció és a félelem tartja össze, nem feltétlenül olyan erős, amilyennek szereti mutatni magát.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Jozefina
Végre úgy látszik egymásra találtak a nép érdekében és a diktatúra ellenében!!! Hajrá!!!
Igaz mondások:
"Az utcán, az üzemekben lehet meghátrálásra kényszeríteni a kormányt, ha a parlamentben nem hajlandóak dolgozni"
"ha egy ország kormánya elárulja a saját népét, akkor eljön az ideje a lázadásnak". Azt kívánta az országnak, legyen ereje "fellázadni Orbán rendszerével szemben".
tudode
Akkor hogy is van az, hogy ki teljesítette be a TÖRTÉNELMI ESÉLYÉNEK a mocsokba tiprását?
.
Emlékezzünk, miről, kiről memórizált, mintha MAI ÖNMAGÁT festette volna fel az ÉGRE, amely lassan rászakad vele együtt a társadalomra:
.
---- Fidesz nagygyűlés
www.youtube.com/watch?v=3iopm2VWidM&t=19s
Közzététel: 2016. márc. 21.
.
"""Orbán Viktor a radikális jobboldali veszélyről és a liberális kormány szükségességéről beszél.""
.
Rettenetes, hogy MINDEN NAP róla szól, miközben HOKIZSEBÉT tömködi, köpködi a szotyit, matatva az ország BUK-szájában!
.
Undorító élőskodó, EGÓISTA jelenSEGG!
Csizmás Kond
Ez amit itt elszavaltak valami füzetlapról az nem fogadalom hanem a behódolás megnyilvánulása, és nem az emberek javát fogja szolgálni hanem az ők hatalmát biztosítani ...akiknek nincs egy építő javaslatuk csak mindent elútasító , idegenek diktálta terveknek bólogató szarháziság.
Ezek árulók !
Commenter
@Jozefina: Dal letöltés
Kotta letöltés
Guitar Pro letöltés
Midi letöltés
Extrák
Beküldő
Nicuska
Nicuska

Pontszám: 320

Dalszöveg
Százak, ezrek hangja zúg,
hallod az éj sötétjéből?
Akár egy fullasztó mocsárból
kúszna mind a fényre föl...
Sorsuk éhség és nyomor,
szívükben mégis él a remény...
Egyszer az éj majd véget ér,
és a nap felkél!

Minden nép szabad lesz végre,
s édenkert a sebzett Föld!
Nem lesz kényszerré a munka,
nem látsz koldust, éhezőt...
A láncok és fegyverek rémén
az értelem győz!

Állsz-e mellénk,
lesz erőd,
kiállni értünk, harcunkért?
Jöjj, hisz a barrikádon túl,
van egy világ, amit remélsz!
(A Nyomorultak)
SystemError
Viktor rendszerébek egyik fő pillérje a megosztás... Szerintem most azért bemarkolt Viktor egy levéllel a kedvenc idegnyugtatójából...:)
Eladott Ország
Nekem úgy tűnik, változott a helyzet ahhoz képest, ami még akár egy hónappal ezelőtt is volt. Jelenleg nem érdekel senkit, hány százalékon áll melyik ellenzéki párt. Új erő született. Az ellenzék. Vagy ha úgy jobban tetszik: AZ ELLENZÉK. Így, egyben. Ami eddig szétaprózta az ellenzéket (fideszül: ellenséget), az most éppen hogy összefogja. Mostantól nem a széthulló Jobbikkal, a növekedésre képtelen DK-val, a jelentéktelen LMP-vel, PM-mel, a szóra sem érdemes MSZP-vel kell szembenéznie a Fidesznek, hanem egy olyan tömbbel, amit nem fog tudni felszeletelni a híres orbáni bugylibicska. Mivel a kormánypártot a pénz, a korrupció és a félelem tartja össze, nem feltétlenül olyan erős, amilyennek szereti mutatni magát.
kamazuka
"Az utcán, az üzemekben lehet meghátrálásra kényszeríteni a kormányt, ha a parlamentben nem hajlandóak dolgozni"

Aranyapám!
Nyugodtan megmondhatod a tanácsadóidnak.
Egyenként mind olyan buta,mint egy hintaló!
sokanvagyunk
@Eladott Ország: ...és itt az új kormányzásra kész erő: "a széthulló Jobbikkal, a növekedésre képtelen DK-val, a jelentéktelen LMP-vel, PM-mel, (és) a szóra sem érdemes MSZP".
Eladott Ország
@sokanvagyunk: A legfrissebb közvélemény kutatási adatok szerint ( nem Nézőpont), nőtt a bizonytalanok száma. Nos az összefogott új ellenzéknek ezt kell kihasználni és megszólítani a jelenleg 50 % bizonytalan tömeget, mert ellenkező esetben ettől a bűnöző, politikai prostituált bandától sohasem fogunk tudni megszabadulni. Az új kormányzásra kész erő" jelzői" a korábbi állapotokra utalt. A helyzet napról napra változik és rohanunk... ha nem is a forradalomba, de a jelenlegi maffiaállam leváltására. Azt kell nézni ami összeköt...
kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2018/12/2018_12_ppef-768x579.png
sokanvagyunk
@Eladott Ország: Nem kétlem hogy a regnálók leváltásában meg tudnak egyezni, de azon túl semmi másban - maximum az őket szerintük megillető javadalmazásukban.
Yoda69
Sok sikert es kitartast kivanok az ellenzeknek. Ez a haza es a magyarsag erdeke, hogy egyutt a szakszervezetekkel, a dolgozokkal, a diakokkal, a nyugdijasokkal es MINDENKIVEL akinek meg fontos a magyar hon es az Unios szovetsegunk, hogy most sikeruljon fordulatot elerni es vegleg elzavarni ezt a velejeig romlott maffia kormanyt.
Eladott Ország
@sokanvagyunk: Amit a fidesz produkált az minden szempontból katasztrofális.
Gauntlet
Hiteltelenek vagytok! visszamásztatok a parlamentbe ! pénzért eladtátok magatokat évekre !
Cicamama55
Időben nem tették a dolgukat, mindegyikük a saját pecsenyéjét sütögette...Most már én nem hatódok meg, ettől a cirkusztól!
papa.49
Adok nekik EGY ESÉLYT, TÖBBET NEM !!!
Csizmás Kond
@Shikari: és munkakerülők...eltünteik azt a kevéske alamizsnát amit soros ad majd újra kiállnak a lépcsőre fogadozni meg hazudozni...és ismét dob valamit az öreg...
Ineslinsa
Szeretnéd megtalálni egy nő egy éjszakát? Látogatás a = = > tinyurl.com/kp95cw8
czibor400
===-_--Itt találsz meztelen lányok a városodban: my.su/lanyok
SystemError
@Csizmás Kond: Mondjuk 500 milla közpénzt a hátsó bejáraton, mint Viktor a Cöf-nek. Vagy nem így volt, rosszul emlékszem a tényekre? Tényszerűen hol támogatta Soros őket? Amúgy lógsz még a múltkori hazudozásodból egy videóval, ahol erőszakoskodnak.
verőce21
Nagyon gyenge, ügyetlen, sőt visszatetsző volt és eredménytelen maradt a parlamenti képviselő "forradalmárok” országházi és televíziós alakítása.
verőce21
@Shikari: No, meg a Karmelitáknál történt alakítás... A Soros György által szponzorált álcivil szervezetek, karöltve az ellenzékkel, folytatják a kormányellenes tüntetéssorozatot januárban is?
verőce21
A fennálló rendszerrel szembeni ellenállás azok részéről, akik maguk is részesei a rendszernek, fából vaskarika.
csak úgy....
@Csizmás Kond: @verőce21: @Shikari: ...titeket sem az eszetek miat ,szeret a németh szilárd !
Csizmás Kond
@SystemError: Most akkor ha nem mutatok fel számlát hazugnak vélsz ?...szerinted az engedélyek a transzparensek a minden az égből potyog...na meg a napibér amiért pillanatokon belül van résztvevő ...mert számla az nincs de a sok közül egyet ismerek aki nem ma kezdi a tüntetéseken való részvételt, és aki biztos egy-két fröccsért órákat mesélne...
...ja és ez nem csak az egyik oldalról szól, mert bárhol a világon pénzbe kerül a hőbörgés...és mivel jól tudod, hogy a másik oldal mennyiért csinálja gondolom ti sem adjátok alább...tehát ezt számlának is lehetne venni.
Csizmás Kond
@csak úgy...: ..mert téged gondolom igen...
csak úgy....
@Shikari: tibikém,ha így folytatod,akkor kénytelen leszek bövebben beszélni rólad!
a múltadról és a többi...
csak úgy....
@Csizmás Kond: neked csak ez csúrran -csöppent le? ...,gratulálok cirmi, keresnél végre egy normális gazdát,magadnak...
faß kivan a sok,gondolkodásra képtelen agyalágyultal,...
Csizmás Kond
@csak úgy...: ...neked minden ki van...meg is látszik.
SystemError
@Csizmás Kond: Némileg ellentmondásos az erkölcsöd, hogy ismerten a köztől lopott 500 millát szembeteszed a "szerintem honnan van-al". Vannak ám olyan tüntetések is, amit nem TAO pénzből buszoztatnak és leszállásnál kiosztják a kereplős szettet. Dolgoztam reklámiparban, egy színes molínó nm2 ára nyomtatva olyan 2500-3500ft. Legyen kint 10e emberre 100, ami nem házi, mert nyílván levágós. Ezek megoszlanak pártokra, mondjuk legyen pártonként 50 és akkor 2x rászámoltam. Most komolyan pártonként 200e-ről beszélünk. Habony húzóra felszív ennyi közpénz lefekvés előtt:) Bocs, hogy ezt mondom, de az állításaid a "szerintem" kategória elve. Amúgy, ha Soros pénzeli, teszem hozzá legálisan is, szervezeteken keresztűl, ez akkor is csak a tolvaj maffiának negatív jelző, aki kivan attól, ha a körmére néznek..:) Maradjunk annyiban, hogy itt TÉNYSZERŰEN nem az ellenzék van kitömve lopott pénzel...és nem az ellenzéknek van lopott propaganda médiája, am attól összefossa magát, ha a valódi követeléseket kell beolvasni és nem a házmesterek meséjét! :)
Csizmás Kond
@SystemError: ...ahogy vesszük...a pénz nem az égből potyog, akárki is adja az ilyen mókákra azt könnyen szerezte...legyen az kormány vagy kupec.
...és ha már dolgoztál olyashelyt...onnan veszed az ötszáz millát és itt kiszámolsz kétszázezret ellenében ?...ez szerinted nem error ?
Csizmás Kond
@SystemError: és azt kifelejtettem...neked az ilyen lépcsős színészi fogadalomtevők azt sugallják, hogy ezek el tudnának vezetni egy országot ?
mackoka46
Aztán elő a gyomrosokkal és a forró szurokkal, ahogyan nagyanyáink tették az ellenséggel !
SystemError
@Csizmás Kond: Soha nem az alapanyag a drága, hanem reklámügynökség. Mégis szerinted pártonként hány molínó volt, ami látványosan profi és nem házimunka. Ezt a számot szorozd fel mondjuk 4e-vel... Gondolom abban egyetértünk attól függetlenűl, hogy ki csinálja, hogy soha nem az alapanyag és a munkás a drága, hanem a fideszes vagy mszps oligarcha..:)
SystemError
@Csizmás Kond: 21:05 Te is tudod, hogy a habzsidőzsi EU-s pénzen volt. Ezen belűl amúgy elimerem, hogy sokkal nagyobb hatékonysággal hívták le azokat! Persze ki nem hivná le, ha érdekelt minden 5ft közpénzből 3ft-ban...:) Azt is elismerem, hogy kommunikációtechnika jóval erősebb, bár mára közönségessé és népbutitóvá vált a vízfejű központosítás miatt. Senki nem állította, hogy az ellenzéknek nincs miben fejlődni. Én tudom, hogy a szerény tudós mindig okosabb a beképzelt, szemellenősnél. A szerény lehet a parádézásban nyomibb, de nem is kell borítékolnom, hogy apénzem felét ellopja és azt sem, hogy minden, amit mond az csak a ripacskodásának alátámasztása és nem egy objektív vélemény. Ahogy érzed építs országot hajas, galléros, primkó, kopaszokkal. Én a nyomikkal maradok, akik viszont nem a szájkaratéban jók, hanem fejben..
csak úgy....
@Csizmás Kond: figyusz kretén macska! te áldoznád a vagyonod és az összes mirelit egered a kedvenc miniszterelnököd hobbijára? ha hív a haza és már a gyöpöt sem bírják fütteni felcsuton,akkor ? orbán a hobbija érdekébe a bundádat...,de majd még beszélünk erröl, tölem kapsz menedék jogot...
SystemError
@durbincs: Neked mi a véleményed BlogBot? Technokol zacsiba azt mindegy mi! :)
SystemError
@csak úgy...: Persze, ez a nép történelmileg imád szolgálni valami hülyét, de úgy hogy a végén még elvigyék az országot. 1000 évesnek számolja magát, miközben ha nagyon belemennénk, akkor lett elnyomva a magyar ősi hitvilág, ez a null km kő :) Kivan tőle amikor a 120e-t kereső 8 ember helyett dolgozó kórházi proli felmosónő bunkó vele, hát mi az hogy vazze! :) Közben csak Lölőnél van 400milliárdja, ami 5 millió családfenntartóra levetítve 80.000 HUF, de sz kiszámólhatjuk a felesleges staion fétish árát is! Szabadságharcos, beszarok! Inkább olyan, mint az állatkerti állat, aki leállt a kommunizmusban egy fél életet az most nem tud mit kezdeni a szabadságával és inkább visszasétál a cellába és magárjazárja a közmédia ajtót. A Fideszeseknek a Mátrix film az elején megszakad, mert ők nem geciznek, azonnal bevágják a közmédia bogyót és film vége..:) 5 éve még tudtam tisztelettel, nyitottan beszélgetni fideszessel, de már úgy vagyok vele, aki ennek tudatában fideszes, szóval...:)
csak úgy....
@SystemError: Az a daliás szép ember, az szerinted má megent megtévesztete a magyarokat!?
Szerintem meg is érdemlik ! Aki orbánon csüng és nem tud gondolkozni,hogy mi lesz ebböl a túlméretezett focialista birodalomból az vessen magára! A lörinci vagyon,kb. még 10 évre elegendö ha a külföldi magyarok szavazatát meg köll venni, lehet sokat mondtam, mert abba ,azokba a dolgokba,amikbe fektettek...
Sokáig azt mondtam,hogy a komcsiknál hülyébb nincs...,tévedni emberi dolog ,de a rendszer váltás óta a politikusok gazdagodtak és a nép ?
Az utolsó mondatodra! kb. 3 éve adta el , egy 56 ban kölföldre távozott,kényszerült volt hazánkfia mindenét otthon,pedig úgy tervezte,hogy már végleg haza fog menni.
Szerinte,mióta orbán van, azóta "magyarországba bele lehet szarni" !
Mindenki mindenkire haragszik és közben Ö attól retteg,hogy mikor verik be a fejét és rabolják ki!
JAJMÁR
Szkeptikus vagyok... de legalább elkezdődött a darab. Aztán majd meglátom, hogy tapsolok-e?
Rockxy
Ugyanolyan sumák banda ez is, mint a fidesz.
Desischado
Meglátjuk, remélem, most végre valóban összefognak. Adják az égiek, hogy végre el tudjuk zavarni ezt a vérszívó pióca bandát!
RonaGyuri
Van bőr a pofáján

A derék főszerki „2004-től 2010-ig a Hír TV műsorokért felelős vezérigazgatója” jegyzi a vezércikket

Igen annak a (rém)HÍR-TVnek az akkori vezérigazgatója írta, akinek a kollégáz hisztérikusan ünnepelték a TV-ostromát, a kibontakozó forradalmat.
Gajdics (aki egykor, ugyanúgy mint a demokrácia-tipró patás ördög, egy vidéki főiskola KISZ-titkára volt) vezércikkét a főoldali kínálóban így kommendálja: „Ha nem lenne demokrácia, akkor nem tehettek volna homályos célok és kétes támogatottság nevében semmiféle fogadalmat, hiszen betiltva ülnének valamelyik börtönben politikai fogolyként.”
Eladott Ország
@JAJMÁR: Német alkotmányjogászok szerint is a magyar választási rendszer alkotmányellenes, vagy ahogy náluk mondják, a "Grundgesetz"-be ütközne. Ez most hogy lehet? Ha 48,90 %-ban szavaztak a fideszre, akkor miért állíthatják ők a képviselők 67,34 %-át, ezt ki dönti el? Ezt a Fidesz döntötte el így, hiszen ők kreálták úgy a választási törvényt, hogy minél többen juthassanak be a képviselőik a parlamentbe az összes többi párt kárára. Ezért is törölték el a kétfordulós választási rendszert, ami korábban volt. Noha ez a törvény alkotmányellenes, hiszen a parlament összetétele nem a választók akaratát tükrözi, mégse képes az ellenzék a jogait érvényesíteni saját töketlensége és a jogállam kérdéses mivolta miatt. A választási rendszer két pártra van kalibrálva egy fidesszel szemben egy ellenzéki jelölt indulhat, mert jelenleg másképpen nem győzhető le a fidesz bűnöző banda.
4cdn.hu/kraken/image/upload/s--MHuNfM4p--/w_1160/78vrGiMKetqZYjMWs.png
A fideszt túlkompenzálja a saját választási rendszere
verőce21
@csak húgy...: (19:46) "a múltadról"? - Te egy igazi szekus ügynök vagy Erdélyből, Hugyos!
Mindenhol utáltak az embertelenséged miatt?
verőce21
@Eladott Ország: (07:35) A választási rendszer minden félnek egyformán kedvező. Ha nem így lenne, miért állította az ellenzék még tavasszal, hogy nekik akár kétharmaduk is lehet?
Alkalmazkodni tudni kell a megváltozott feltételekhez is.
Alkotmányellenességről pedig szó sincs, a Fidesz ezzel az eredménnyel a világ bármelyik választási rendszerében megnyerte volna a választásokat.
Eladott Ország
@verőce21: Nemzetközileg is elismert tény, hogy a választási törvény ( több alkotmány jogász által) alkotmánysértő. Egyébként meg húzzál el a picsába a fidesz szemináriumra ne itt osszad az észt.
verőce21
@Eladott Ország: Csak Ön után, Alfonz!
kopacsijanos
Ilyen szarháziak soha nem tartották be egyetlen szavukat sem!!Most is csak a sosor parancsait végzik!!
Csizmás Kond
@SystemError: ...össze lehet hordani füvet fát az akkor sem javít a valóságon...ma azok ellenzékiskednek akik a multat elpuskázták...tehát nem szeretném megismételni mégegyszer velük.
Csizmás Kond
@csak úgy...: ...bolond lukból bolond szél fúj.
Lepényleső
Gyerekes,de az eddigieknél több. Ennek kapcsán kérdem én,mit tettek a közel kilenc év alatt?
Ne adj Isten ennyi idő kellett nekik a felismeréshez? Ez ha így van,akkor ugye nem lehet
sértődés ha nem mondhatók hatékony,gyors reagálásúaknak? Vezetőknek pedig olyanok
kellenének,nem pedig ilyenek. Ráadásul előnyben a köz érdekei lennének. Biztosan van
ilyen az országban,de azt rövid úton kicsinálják általában,s marad a kis zsarnok önmagában.
csak úgy....
@verőce21: @Csizmás Kond: @durbincs: ... ti vagytok a volt és igazi szekusok ,persze rátok van szüksége orbánnak ! geci a gecikkel...
JAJMÁR
@Eladott Ország: 07:35 Persze, hogy így van. De az ellenzék és a magyar választók belementek ebbe a túlkompenzált választásba, amikor felvették a "kesztyűt", és részt vettek benne. Amikor az eredmény megszületett, akkor kiabáltak. De előtte kellett volna! Ha bojkottálták volna, lenne értelme is a mostani hátramutogatásnak, de így én ennek már nem látom értelmét a felhánytorgatásnak. Ez a vonat elment!
Eladott Ország
@JAJMÁR: Sajnos így igaz. A fidesz most már azt a pártot nyírja ki/lehetetleníti el hatósági úton, a törvényesség látszatával, amelyiket csak akarja. Elveszi az állami támogatásukat, vagy egyszerűen ha veszélyesnek látja magára nézve betiltja. Most már csak a polgári engedetlenség/forradalom a járható út. A tüntetésen, amit a rabszolgatörvény ellen szerveztek a Magyar Szakszervezeti Szövetség elnöke bejelentette, hogy a nagy monstre-demonstráció majd január 19-én szombaton lesz. Egy országos sztrájkra tényleg a szombat lenne a legjobb alkalom? Vagy megint csak igazolni sikerült, hogy a szakszervezeti vezetők Orbán kottájából fütyülik a néphülyítést? Miközben a jelek szerint a kialakulóban levő ellenzéki együttműködés is már csípi a Momentum elnökének a szemét? Úgy tűnik, hogy megint sikerült egy elemi erejű jogos felháborodást szétaprózni, leföldelni, és egymást követő unalmas, vagy üres indulatokat tartalmazó beszédekbe fullasztani. Megint csak felvetve azt a kérdést, ami a 2018-as választások reggelén is nyitva volt. Azt, hogy a Momentum ellenzéki-e egyáltalán? Illetve minek az ellenzéke egyáltalán? Mert esetleg ideje lenne felfogni, hogy a fideszre szavazók Orbán bukása után is az országban fognak élni. Meg lehet próbálni megnyerni, meggyőzni őket. De ellenségnek kezelni politikai baklövés. A hideg polgárháború folytatását jelentő húzás. Az orbanizmus átfejlődése feketegyőrizmusba. Legfeljebb. De ne legyen igazam.
verőce21
A fejtegetésed igaz lehetne, de már a választás éjszakáján sorban mondtak le az ellenzékinek számító politikusok.
JAJMÁR
@Eladott Ország: 09:57 Én úgy tenném fel a kérdést, hogy az ellenzék ellenzék-e egyáltalán?

A Momentumban én jóval több potenciált láttam, mint amennyit most mutatnak, nem tudott megerősödni. Valójában nem tényező! De minden pártban ott vannak a fidesznyik emberei is. Hát, igen... a mai kilátástalan helyzetet - írom és mondom - a 2014-es "eladott" választás után megjósoltam.
JAJMÁR
@JAJMÁR: ...és akkor még nem is volt Momentum, se a vezetője, mégis megosztott lett a baloldal.

Várom azokat az új embereket, és szerveződéseket, akikben majd hinni lehet, mert biztos lesznek ilyenek, idő kérdése :) és ez az idő nincs messze :)
Eladott Ország
@JAJMÁR: Amíg marad a választási törvény, a sztrájk törvény, a munka törvény könyve, a közigazgatási bírság, a média törvény, amíg mindenhol a fidesz emberei ülnek és uralkodnak, a törvényeket a saját érdekükben hozzák és sorolhatnám, addig itt nem lesz változás.Hát sajnos eddig jutottunk. A pártok visszaléptek azt mondják jöjjenek a szakszervezetek, de ők csak a munka törvénykönyve ellen harcolhatnak a rendszerváltás nem a hatáskörük!
Itt tingli tanglival nem lesz leváltva és elszámoltatva a rezsim. Az ellenzéki pártoknak jól megéri ez a rendszer. Ennyi, és kész. Majd úsznak egyet "Lezsákfalván" vagy valamelyik budapesti luxusszállodában.
vacsi
Azért én a Gyurcsány-korszakra egészen másképp emlékszem! Amit ő mond, számomra nem hiteles!
JAJMÁR
@Eladott Ország: Sajnos ez a realitás ma.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.