A világ leghíresebb luxusáruházainak többségében már kapható a Nanushka. A magyar divatmárka bevétele a tízszeresére emelkedett a GB & Partners befektetése után.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A több mint 10 éve működő magyar divatmárka, a Nanushka tervezője és alapító-tulajdonosa Sándor Szandra. Kollekcióit több mint 40 országban forgalmazzák világszerte, online boltjából több mint 100 országba szállít közvetlenül – írja az Origo.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
2018-ban – a GB & Partners befektetése után – saját pop-up üzletet nyitott Los Angelesben, legújabb őszi-téli kollekcióját pedig a New York Fashion Week keretei közt mutatja be.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Nanushka két év alatt több mint háromszorosára növelte a viszonteladói számát, az értékesített ruhadarabokét több mint ötszörösére növelte, a bevételét pedig megtízszerezte, miután a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt EXIM Növekedési alap befektetett a vállalatba.
Az egyik legmeghatározóbb magyar divatmárka, a Nanushka kiemelkedő teljesítménye az Igazgatóság munkájának is köszönhető, melynek tagjai az alapító és egyben tervező, Sándor Szandra, a társtulajdonos, Baldaszti Péter – aki egyben az Igazgatóság elnöke is – illetve Gubicza Ágoston, aki a GB & Partners által delegált igazgatósági tagként a nemzetközi terjeszkedési stratégia kialakításában és megvalósításában is támogatja a céget – írja az Origo.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A GB & Partners befektetése óta a bevételek közel tízszeresére emelkedtek, és a korábbi veszteséges működés 2018 második fél évére nyereségessé vált.
Mióta a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén befektetett a márkába, 60-ról 200-ra nőtt a viszonteladók száma, míg az eladott ruhák száma 18 ezerről 100 ezer fölé emelkedett.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A 2016-os 335 milliós és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel, valamint a 249 millió forintos veszteséggel szemben 2018 első fél évében már 928 milliós árbevételt és pozitív eredményt ért el a Nanushka.
Ez a növekedési ütem folytatódni fog, a 2018-as árbevétel 2,6 milliárd forint mellett 300 millió forint fölötti EBITDA, tehát kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményt ért el a társaság, amit 2019-ben a tervek és a jelenlegi megrendelések mellett várhatóan megdupláz a vállalkozás.
A 2018-as árbevétel 95%-a exportból származik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A márka 2006-os indulása óta a legmeghatározóbb magyar divatcéggé nőtte ki magát.
A márka jelenleg Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A cég láthatóan 2016-ban állt növekedési pályára: miután az EXIM Növekedési Alap befektetett, a megtízszerezett bevétellel a hazai középvállalkozások élvonalába lépett.
A Nanushka elérte 2018. végére, hogy az első magyar világmárka legyen.
Forrás: Origo
Új hozzászólás