Inkább behajtási díjnak nevezné a dugódíjat Tarlós, amit 2023-ban be is vezetne Budapesten.
"Nevezzük inkább behajtási díjnak, ha kérhetem. Ez ugyanis inkább a fővárosba bejárókat érinti majd, az itt lakókat kevésbé. Az övezetekről és az összegekről azért nincs értelme beszélni, mert erről még nem született döntés: három alternatíváról tárgyalunk, felelőtlenség lenne most előállni ezekkel. De van időnk, mert a budapesti fejlesztési terv 2021-2025 közé teszi a bevezetés időpontját." – mondta a főpolgármester a Blikknek adott interjújában.
"Komoly előfeltételeknek – például a 3-as metró teljes felújítása, további P+R parkolók létesítése, kamerarendszer kiépítése – kell teljesülniük ahhoz, hogy elkezdhessünk pénzt szedni a behajtásért. És azt se felejtsük el, hogy jelenleg jogszabály tiltja a díjszedést, tehát a parlamentnek is törvényt kell módosítani ehhez. De ha abból indulok ki, hogy 2022-re kell végezni a metrófelújítással, úgy a legvalószínűbb időpont a bevezetésre 2023."
Arra a kérdésre, hogy támogatja-e a dugódíj bevezetését, Tarlós azt válaszolta: "Ez nem ördögtől való dolog, a belvárost autómentesíteni kell. Halkan jelzem, az egyik főpolgármester-jelölt, Puzsér úr programja sem valósítható meg enélkül. És akkor még nem beszéltem arról, hogy ha ez nem történik meg, az Európai Unió keményen bírságolhat, mert elődöm, Demszky Gábor olyan megállapodást kötött Brüsszellel, amelyben a 4-es metró finanszírozásáért cserébe vállalta a behajtási díj bevezetését."
Forrás: Blikk
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Buszok vásárlása és buszvezetők képzése 2022-ig folyamatosan tart. A meglévő 30%-nyi felfejlesztése mellett.
propeller.hu/itthon/3412715-tarlos-belengette-hogy-eltorli-parkolasi-dijakat?all#c2413325
dugódíjít,amivel elslattyoghat a idősek otthonába egyet dugni!(;-))
Új hozzászólás