Szándék van arra, hogy Komáromtól kiindulva gyorsforgalmi utakkal tereljék a tranzitforgalmat Kecskemét felé, az M0-s déli részét tehermentesítve ezzel.

A Magyar Nemzet cikke szerint egy távolabbi félgyűrűvel mentesítené a tranzitforgalom egy részétől a kormányzat az M0-st, és így Budapestet. 

Gyorsforgalmi utakkal terelné el Budapest közeléből a tranzitforgalmat a kormány

Fotó: Illusztráció/pixabay.com CCO

Erről Mosóczi László közlekedésért felelős államtitkár beszélt a lapnak, elmondása szerint már készül a megvalósíthatósági tanulmány, amely az M1-es autópályából Komáromnál kiágazó 13-as és 81-es, valamint a Székesfehérvártól délre induló 63-as főútakat kétszer két sávossá alakítaná. 

A tervezett gyorsforgalmi félgyűrű része lenne a most még csak nyomokban létező M8-as autópálya is, amelynek segítségével Komáromtól Székesfehérvár, enying (innen indul majd a tervezett M8-as) és Dunaújváros érintésével lehetne egyszerűbben Kecskemét felé rövidíteni. A tranzitforaglom nagy része Németország és a Balkán között mozog.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

tudode
Folytatni kellett volna a RO-LA rendszert, azaz a tranzitforgalomban VONATTAL UTAZTATNI át legalább a KAMIONOKAT, elsősorban KÖRNYEZETVÉDELMI és egyéb előnyök miatt:
.
------ RO-LA , Kombinált fuvarozás, amikor a kamion vonatozik
.
www.kisaetr.hu/hir/amikor-kamion-vonatra-szall

"""" A RoLa – magyarul gördülő országút- egy olyan szállítási rendszer, amelynél a komplett gépjármű szerelvény szállítása vasúton történik. Ennek a szállítási módnak előnye: üzemanyag, útdíj, idő megtakarítás."""
.
Sok a FELTÉTELES MÓD a csúcs, vagy milyen kórházaktól, a többi. elmaradt reformok, a XXI. századnak megfelelő haladást illetően!!!
papa.49
@tudode: Van igazságod, de az ország vasút hálózata nem képes erre, részint a pályák állapota miatt, részint,hogy ,,sugaras,, a vasút hálózat, minden sín a fővárosba fut be !!!
Ehhez a tranzit szállításhoz az országot átszelő pályák kellenének, meg korszerű, nagy sebességű, nagy teherbírású pályák !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.