Nem csak azok profitáltak a kormány szinte folyamatos propagandájából, akik vonzódást éreznek az efféle tartalom iránt. A kommunikációs megbízások jó részét lefölöző Balásy Gyula két cége közül a Lounge Design 3,1 milliárd forintról 7,8 milliárdra tudta megnövelni nettó árbevételét – derül ki a pénteken kiadott éves beszámolóból. A cég még a megnövekedő költségei ellenére is 1,26 milliárdról 2,2 milliárdra tudta feltornázni üzemi eredményét, és ettől az adózás utáni profit se nagyon marad el: 1,15 millárd helyett 2,01 milliárdos eredménnyel zárta a tavalyi évet a 2004-ben alapított társaság. Ezt gyakorlatilag egy az egyben vette ki Balásy. Az üzletember másik, a kormányzati kommunikációs tendereken ugyancsak nyertes cége, a New Land Media szintén remek évet zárt: a 2017-es, 25,8 milliárd forintos bevételét bőven megduplázva 52,2 milliárdot szerzett – jobbára a kormányzati kommunikációs megatender révén szerzett megbízásokból. Az adózott eredmény itt is irigylésre méltó: a 2017-es 2,1...

Forrás: hvg.hu
Feltöltő: Északi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.