Befejeződött a műszaki mentés és a helyszínelés annál a halálos kimenetelű közúti közlekedési balesetnél, ahol korábban Győrújfalu belterületén egy autó fának csapódott.

Rettenetes fotókat hozott nyilvánosságra a rendőrség a hajnali győrújfalui tragédiáról

Az érintett útszakaszon ismét zavartalanul haladhat a forgalom. A rendőrség közben nyilvánosságra hozta a helyszínen készült fotókat.

Rettenetes fotókat hozott nyilvánosságra a rendőrség a hajnali győrújfalui tragédiáról

Mint beszámoltunk róla, halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt 2019. július 7-én 6 óra 28 perckor, a 1401-es számú úton Győrújfalu belterületén. Eddig tisztázatlan okok és körülmények között egy autó fának csapódott. A balesetben egy ember olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette, további négy utast a mentők kórházba vittek.

(police.hu)

14 hozzászólásarrow_drop_down_circle

jesz
Majd most jönnek a megmondók, hogy haha..hát persze hogy a szar papírszuzuki...
...ezt megelőzendő szólok, hogy a szuzuki nem vonat, fa, kamion, és hülyebiztos autókat gyárt, hanem sima közlekedési eszközöket..pont úgy, mint a többi autógyár...

Igazam van, vagy igazam?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
jesz
Majd most jönnek a megmondók, hogy haha..hát persze hogy a szar papírszuzuki...
...ezt megelőzendő szólok, hogy a szuzuki nem vonat, fa, kamion, és hülyebiztos autókat gyárt, hanem sima közlekedési eszközöket..pont úgy, mint a többi autógyár...

Igazam van, vagy igazam?
Pálinkás Pál
@jesz: Azért lássuk be ...ha egy mi autónk...meg egy kategóriájának megfelelő ütközik...általában a suzu tréler,a másikon egy-két horpadás...és ezek tények...
kokopelli
@jesz: ...egy kis Swift-el jártam melózni cca napi 70km-t!! Anno még volt "normálbenzin"!
Háromhengeres cca 1000 cm3! Háromszázezernél odaadtam a kissebbik srácnak, és ő is még
három évig nyúzta! Az egészet javítás nélkül,ill. csak az elkopótt alkatrészek cseréjével! Jöttek
az ismerősök és nem értették miért! Ő dóguk volt!
rokker33
@kokopelli: Nah de azért napi 70 km nem is olyan sok és igen ezt tudja a suzuki,hogy kopó alkatrészen kívül más nem megy tönkre!!DE ha komolyabb baleset ér akkor már csak a tűzoltók tudnak kiszedni belőle! Én soha nem vennék nem kényelmes nem biztonságos sosem volt az.Mikor haver Suzukijának rátenyereltem a motorháztetőjére az behorpadt!!Csak vakartam a fejem,hogy ezt a valamit az útra merik engedik és vannak olyan emberek akik nyugodt szívvel beleülnek !
papa.49
Egyszer volt alkalmam az esztergomi gyárban arrébb tenni egy ehhez a kocsihoz való ,,tűzfal,, lemezekkel megrakott raklapot, a targoncás szerint 100 db. kipréselt lemez volt rajta, és a raklappal együtt nem volt több 60 kg. nál !!!
Ez elmond mindent meg a kocsi üzemkész súlya 6-700 kg, ebből adódik a kicsi fogyasztás is !!!
De ez igaz akármelyik másik ilyen kisautóra !!!
vacsi
A gyorshajtást, a közlekedési szabályok megszegését, és legfőképpen a halálos balesetek okozását büntetni kellene, meg jelenleg nem ez a helyzet! Ugye, itt van most ez a Ricsi is... Meg a Rezes lány, aki bosszúból 4 ember szörnyű tűzhalálát okozta, meg a Szentendrei úti két halálos áldozatot követelő szabályszegés, meg a műkörmös - egyiknél sem komoly a számonkérés!stb.
jesz
@Pálinkás Pál: nem ezt kérdeztem..a méltatlan vitát elkerülendő, nem sorolom a suzukinál is gyengébb karosszériájú, de mégis népszerű kisautók listáját...mint már írtam valahol, az általunk ismert esztergomi suzukik ugyanolyan karosszériával jelentek meg az USA-ban, csak japánból szállították, automata övvel, váltóval, és harminc lóerővel többel...és láss csodát...nem tört ki háború..
Nekem(és még vagy néhány tucat embernek) volt ilyen papírsuzukim, amit az amcsiknak gyártottak...
jesz
@kokopelli: nos eladtam a hét évig nyúzott automata ezresemet, nemrég láttam a keresőben, hogy a manapság is forgalomban van.
jesz
Érdemes gúglizni az új suzuki Jimnyt...japában gyártják, ott egy évet várnak rá, itt tíz hónapot...7-8 milláért kisautó..

de nem is erről szól a hír...a gyártó nem nagysebességű favágásra javasolja hajnalban ötszeméllyel...
kokopelli
@jesz: Én 2-szer 35km-es napi útra vettem,olyan időpontban használva,amikor még
közlekedés sem volt az országúton! T.k. harmadik autó volt nálunk!Egy nyuszin kívűl
semmit sem ütöttem el,mivel az időpontjaim majdhogynem közlekedés nélküliek voltak!
A 4,5 ill. 5,0 liter normál kárpótolt mindenért!
Pálinkás Pál
@jesz: Hogyne..persze hogy van gyengébb karosszéria...ezért írtam hogy katagória beli!!! Mellesleg én is hajtottam belőle 1.6 sedan-t...ami 94 lovas...ugyanakkoira súllyal...ment mint a golyó,csak erősen figyeltem hogy kartondoboznál keményebb tárgy ne legyen "ütközőzónában"!!!
terlasz
Szerintem, felesleges arról vitatkozni, hogy az ilyen autók karosszériája mit bír ki, mert komoly gyorshajtás esete foroghatott fenn. Ez önmagában még nem baleseti tényező, de az ittas vezetés vagy a tapasztalatlan bohóckodás, esetleg valami balhé az utasok között már megteszi a hatását...
jesz
@Pálinkás Pál: húú...az 1.6 szedán volt a kedvencem...igaz azt a nejem vezette, mert automata volt. Szerintem az egy marhajól sikerült kisautó volt...
kokopelli
@terlasz: igaz,mert,ha egy ütközésnél pár karosszéria "sebet" kap a járgány,de én a szélvédőve-
fennragadok a fán,vagy a falon,akkor nem tudom meg soha,hogy milyen jó is volt a járgányom! (;-))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.