Drámai következményei lehetnek, ha a gyerek már kisiskolás korában lemarad. A legutóbbi PISA-felmérés eredményei szerint a magyar diákok negyede nem igazán érti, amit olvas. A kezdetben még jó eséllyel visszafordítható nehézség olyan negatív spirálba taszíthatja a gyerekeket, amelyben az önbizalom sérülése és a romló iskolai teljesítmény akár egy életre kedvüket szegheti a tanulástól, és a felnőttkori boldogulásukat is komolyan veszélyezteti. Hogyan lehetne másként?
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Azert mert ez a cel. A fideSSnek nem okos gyerekekre van szukseg, hanem rabszolgakra es szavazo robotokra.
Bezzeg a sajat kolkeiket maganiskolakba, vagy epp kulfoldre jaratjak, hogy majd ok uralkodjanak a felnovo rabszolga tarsadalom folott.
nem csak a jelenségnek, de kialakulásának és a következményeinek is egyaránt
Orvosi értelemben talán túlzásnak tűnik, de a PISA tesztek is arra utalnak, hogy lényegében népbetegség. A post „MIÉRT NEM ÉRTI A MAGYAR, AMIT OLVAS?” maga az iskola, az oktatás oldalától vizsgálja a dolgokat, de sajnos két meghatározó tényezőt kifelejt. A családot és tágabb környezetet benne meghatározó módón a médiát. Ami számos rongáló hatással van a szövegértésre; kezdve attól, hogy a TV-ben képpel ellentétes szöveget nyomatnak, egészen addig, hogy manapság az érvényesülés feltétele a hit! Jobban kell hinni annak amit mondanak, mint a saját szemünknek! =))
Új hozzászólás