Annak idején folyamatosan dübörgött a vita arról, hogy kinek jó az, hogy a kormány nem engedélyezi Budapestnek az új metrókocsik megrendelését, csak a régiek oroszországiak felújítását. Az is tény, a főváros akkori fura ura ezt a kormánydöntést is szó nélkül végrehajtatta, mint oly sok mást.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
@kereső: de, miért Orbán, no meg Kövér is jogász!!! =))
Béla333
Karácsony egy számomra ismeretlen okból az ilyen, Tarlósék által elkövetett egyértelmű károkozás, (bűncselekmény?!) ügyben nem tesz semmit!? Illetve szabad elvonulást adott Tarlósnak, kiemelt lelépési díjjal, kitüntetéssel!
Hacsak az ok nem ugyanaz, mint az elmült 30 évben mindig: a politikusi bűnöző elit összezár, kéz-kezet mos:
én nem vizsgáltatom ki a te időszakod bűncselekményeit, ezért majd te se vizsgáld ki az én időszakomban elkövetett ügyeket.
Csak az ország gatyásodik le és néz bambán, a szeme láttára történő ország kifosztásra!
Rockxy
okké hogy kivonták, de mit vontak be helyette?
csak a mozdony jár egyedül?
Béla333
@Rockxy: 16.35
Bevonták a működési engedélyét...Hahahaha
Béla333
És mi a helyzet az E-jegy bevezetésére elpacsizott milliárdokkal? Ezt sem fogjuk sohasem kivizsgálni, megnevezni a felelősöket? Mi a fenét csinál Karácsony? (Illetve mit NEM csinál?):

"E-jegy a budapesti tömegközlekedésben
2004 óta tervezik az elektronikus jegyrendszer bevezetését a budapesti tömegközlekedésben.
2014-ben a német Scheidt&Bachmann cég nyerte el a 14 milliárdos tendert. 2017-ig 800 beléptető kaput, 10 450 érvényesítő automatát és a számítógépes hátteret kellett volna kiépítenie.
A projektre eddig több mint 6 milliárd forintot költöttek el, de máig sincs e-jegy.
2018-ban a több száz beléptetőkapu helyett csak egy tucatnyi állt, azok sem teljes üzemmódban működtek. A 11 ezer jegyérvényesítő készülékből csak néhányat szereltek fel három buszra; csipkártyákból pedig még egyet se adtak ki.
2018 decemberében a BKK szerződést bontott a Scheidt&Bachmann-nal.
2019. január 23-án a projekt elhúzódása miatt Tarlós István menesztette a BKK vezérigazgatóját. A posztra Nemesdy Ervint nevezték ki.
Most az ígérik, hogy 2019-ben először a reptéri buszokra, majd ősztől minden BKV-vonalra mobilon is lehet jegyet venni."
index.hu/aktak/bkv_e-jegy_tomegkozlekedes_budapest_scheidt_bachmann_tarlos_istvan_metro_belepteto_kapu/

Nem aprópénzről beszélünk! Mégegyszer:
"A projektre eddig több mint 6 milliárd forintot költöttek el, de máig sincs e-jegy."

Mekkora magas labda kell még?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.