A cikkben megvizsgáljuk a Lidl weboldalát keresőoptimalizálás szemszögből, hogy kiderüljön miért nem szereti a Google a Lidl húsgolyót. Ha megvizsgáljuk a svéd húsgolyó kifejezésre a Google első oldalán található honlapokat, akkor azt láthatjuk, hogy a zömében receptek szerepelnek ott és csak a 10. helyen, tehát épphogy bejutva az első oldalra, találjuk az Ikea oldalát. Bármennyire kitartóan keressük is, az első 100-ban se fogjuk találni a Lidl oldalát, egészen egyszerűen azért, mert nagyon sok keresőoptimalizálási elvet figyelmen kívül hagynak, így viszont havonta akár sok ezer internetező elől marad rejtve az oldaluk. Pedig minél ismertebb egy cég, annál könnyebb lenne a keresőoptimalizálás segítségével növelni a forgalmát, bevételét.

Feltöltő: Fabbro9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.