Körülbelül 2500 milliárd forintot költöttek a magyarok ételre 17 ezer üzletben, derült ki egy friss felmérésből.

Kiderült, mire költik a legtöbb pénzt a magyarok

Ezek a számok 7 százalékkal haladják meg a 2018-as összesített éves forgalmat – közölte a Nielsen piackutató. A bolttípusok körül őrzi vezető szerepét a diszkont, derült ki a Nielsen 100 élelmiszer- és 80 háztartási vegyiáru és szépségápolási kategóriát monitorozó kiskereskedelmi indexéből.

Az elemzés szerint tavaly csak az élelmiszerekre 2000 milliárd forintot költöttek a vásárlók, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Értékben változatlan a legnépszerűbb kategóriák sorrendje: vezet a feldolgozott hús, a sör és a sajt, az utóbbi két kategória átlag felett nőtt. Az értékesített élelmiszerek 70 százaléka gyártói márkás.

A háztartási vegyi áruk és testápolási termékek növekedési üteme 6 százalék volt, értékük meghaladta a 470 milliárd forintot. A diszkont 27 százalékkal őrzi vezető szerepét a bolttípusok között.

Forrás: Blikk

Kép: MTI

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nessy
Forintban számolva a növekedés? Mert akkor nincs kiszűrve az inflációs hatás. Érték - ár - volumen index együttes számítása ami a valós tényeket mutatná!
kissé felnőttem
A 2500 milliárdnak a 27 %-át vond le és ADD ide nekem mert ezt álombácsi elvarázsolja stadionná akár
ez 675 milliárd vigan élnék akár a favágó hali hali hó tehát ennyit a számokról az ennyi ment élelmiszerre akkor simán megvezettek? vagy hazudtak? vagy mindkettő Aki ezt idetette az nem gondolkodik?
ja szép nagy szám ? ( van tudom )

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.