A Budapest-Belgrád vasút felújítása a magyar állam legdrágább vasúti beruházása lenne, szakértői becslések szerint 3,6-4 milliárd forint körüli kilométer-árral, holott nem építésről, hanem felújításról van szó - hívja fel a figyelmet közleményében Szél Bernadett független országgyűlési képviselő, aki bejelentette: feljelentést tett a kínai hitelből és kisebb részben hazai költségvetési forrásból megvalósítandó beruházással kapcsolatban.

Forrás: napi.hu
Feltöltő: peterkelemen
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

peterkelemen
Orbán további 700 milliárddal adósította el a magyarokat. Ez mi ha nem hazaárulás?
Qqberci
Minden beruházás nulladik lépése a ROI, Return Of Investment, a megtérülési mutató kiszámítása. Ha ez az érték kedvezőtlen, akkor a beruházást nem szabad elindítani - hacsak nem intézményesített lopásról van szó...
justhpeter
@Qqberci: Ha viszont kell a haveroknak, akkor muszáj !
kissé felnőttem
@Qqberci: de erre 1400 évet irtak hogy tán addigra sem térül meg ez olyan cigány lova, hogy ez nekimegy a falnak olyan bátor ló pedig csak vak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.