Elég durva lehet a helyzet.

Népszava: teljes kudarcot vallhat az M3-as metró felújítása

Már tavaly novemberben egyértelmű volt, hogy a hármas metró felújítása során a vágányépítés nem fejezhető be az eredeti szerződés szerint, így az erre vonatkozó megállapodást módosítani kell. Az alagútfelújítást végző Swietelsky Vasúttechnika Kft. márciusban küldte el javaslatát, amely a korábbiakhoz képest 17-18 milliárd forinttal magasabb összeget tartalmaz – írja a Népszava.

A BKV 2017 szeptemberében kötött szerződést a Swietelsky Vasúttechnikai Kft.-vel, amely akkor 47,8 milliárd forintért vállalta a munkát. A lap cikke szerint a BKV számított rá, hogy a cég többletköltségeket kíván elszámolni a késés miatt, de ilyen magas összegre nem számítottak. A BKV megpróbálta lefaragni ezt az összeget, még a 8 állomás akadálymentesítésére félretett 5,6 milliárd forintot is felajánlották a folytatásért cserébe, sőt a hírek szerint akár 8 milliárdig is elmentek volna, a fennmaradó további 10 milliárdos különbözetet azonban indokolatlannak tartják, de az osztrák anyavállalat nem enged.

A Népszava emlékeztet, a felújítás ütemtervét a déli szakasz állomásainak kivitelezése során szükségessé vált azbesztmenetesítés, valamint a szerződéskötés után megrendelt kiegészítő munkák – mint például a felvonók beépítése – miatt kellett módosítani. A lap úgy tudja, a BKV alternatív megoldásokat keres, állítólag ezek között az is szerepel, hogy a középső szakasznak nem mindegyik állomását újítják fel.

Forrás: 24 via Népszava

Kép: Pixabay

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
jesz
az biztos, hogy egy (metró)alagút felújítása minden szempontból szemét munka...az egészségre különösen veszélyes, de nem csak az azbeszt miatt, hanem a pályára mérhetelen sok fínom vaspor rakódott le az évtizedek allatt. Nos ebben a környezetben kell dolgoznia a felújítóknak..
Az állandó mesterséges fényről már nem is beszélve...

Szóval, ha adnak magukra, akkor a munkavédelem, és a dolgozók egészségének védelme baromi sok pénzt visz el...ezen nem lehet spórolni(meg sok máson sem)
Qqberci
TaplóPista, most legyen nagy a pofád!!!...
Rockxy
a népszagának is lételeme a negativitás
kisvakond
Ezeket a MARY geciket nem lehetne már kib@szni innen a p.csába ???!!! Minden hozzászólás velük indul ! Mi a Propi walami Prosti futtató lap ?!
rokker33
Majd úgy lesz mint a 4 es metro nál demszkiék idejében! Mindig tolódik tolódik majd míg pár 100 milliárddal többet kell fizetni! Gondolom Karácsonynak ez túl nagy falat.A park építés átépítés bicikli utak valók neki azt talán ciklusa végéig betudja fehezni6!A 3 as metró nem lesz kész az biztos!
advocat
@rokker33: Azért ne feledd, hogy a 4-es metróban az akkori Fidesz kormány közreműködése nem elhanyagolható! a 3-as metró felújítása Tarlósnak sem volt kis falat. A felújított (ócska lefutott szerelvények sikeres eladása a nekünk a Putyin barát Viktornak is köszönhető) metró vétele, drágább volt mint egy új - klímás - vásárlása! Ehhez mit szólsz. Okos véleményedet várva...
advocat
@MaryIU81: Ha egy vállalkozó szellemű megdugná???
rokker33
@advocat: Demszki szerintem be sem akarta fejezni soha! Sok pénz eltűnt a 4es metró építése közben és akkor még a fidesz nem szólhatott bele semmibe!Tarlós nem csak a fidesznek és Orbánnak köszönheti hogy befejeződött hanem magának is!Ha mindig Demszki lenne a mai napig nem épül meg a 4 és metró és a 3-as sem újul meg és teljesen mindegy hogy használt vagy új szerelvény került beépítésre legalább történt valami 9 év alatt!
rokker33
@advocat: Ja és 20 évig volt Főpolgármestere Budapestnek mégsem tudott semmit letenni az asztalra!!
RonaGyuri
@kisvakond: az! ezért like-olja az ócska fityesznyik propagandistákat! =))
Lepényleső
Itt ennyit ér egy megállapodás? Szárt se? Aki aláírta akkor annak annyi is az értéke?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.