Néhány órával azután, hogy nyilvánossá vált, hogy július 15-től a MÁV Zrt. lesz a Volánbusz Zrt. tulajdonosi joggyakorlója, Dávid Ilona, a buszos társaság eddigi vezérigazgatója bejelentette távozását.

Menetrendszerű távozás? Azonnal lemondott a Volánbusz-vezér, miután a MÁV átvette a tulajdonosi jogokat.

Dávid Ilona a Facebook-oldalán közölte a döntését.

A rám bízott feladat teljesítése után távozom a Volánbusz Zrt. éléről. 2018 augusztusában a Volán-társaságok újjászervezésére kértek fel, ami a 2019. október 1-jén létrejött integrációval és az azóta eltelt időszakban véghez vitt fejlesztésekkel megvalósult. Az országos vállalat működése hatékonyabbá, átláthatóbbá, eredményesebbé vált, a szolgáltatás színvonala folyamatosan emelkedett.

– írta a távozó vezérigazgatót idézve 24.hu.

Cikk- és címlapkép: MTI/Koszticsák Szilárd

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

jesz
nézzük hová kerül, és mennyiért?
jesz
Vajon jobb lesz-e, képes lesz-e összehangolni az új cég a vonatokhoz csatlakozó buszok indulási idejét? Ne az versenyző orra előtt menjen el a busz, ami több óra múlva jön csak...

Gondolom a menetrendet tervező irodák dolgozói maradnak, csak ezentúl beszélni fognak egymással.
KisGenyo2
@jesz: Szerintem maradnak az irodák és nem fognak beszélni a tervezők. Ez a magyar valóság. ;-)
Eladott Ország
Dávid Ilona :"Jöhet az újabb kihívás!" Ezek a csinovnyikok nem tudnak megbukni. Ameddig a vezetői bérek fontosabbak, mint a beruházások, addig nem nagyon van miről beszélni. A MÁV-nak nem milliókra, hanem milliárdokra van szüksége, amelyet a hatalmas gazdasági siker ellenére sem kíván a kormány beleölni a cégbe, hiszen vélhetően nem tudna annyi pénzt ellopni belőle. Lesz viszont Belgrád-Budapest vasútvonal, amire egyébként szinte semmi szükség nincs, pláne nem annyiért, amennyiért azt Mészáros Lőrincék fel akarják és fel is fogják újítani. De néha például a 900 millió is tétel. Az sem baj, ha le kell hajolni érte. Például amikor a felcsúti disznószerelő informatikai (!) megbízást nyer a MÁV-tól. Nincsenek itt csodák, csak a NER-vérszívók kiszámíthatóan és szégyentelenül összefonódó érdekei vannak. Amikor Homolya Róbert nevezetű alak (MÁV elnök-vezérigazgató) a Lölö által is használt luxusjachtjon piheni ki a fáradalmait, aztán a kölcsönös hála közel milliárdos közpénz üzletben ér össze. Megrohadt itt minden, végérvényesen és visszafordíthatatlanul.
168ora.hu/penz/meszaros-lorinc-cege-900-millios-informatikai-megbizast-nyert-a-mav-tol-a-kozos-pont-egy-luxusjacht-163529

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.