SEO vs PPC Ez az egyik olyan kérdés, amelyet gyakran feltesznek a marketing szakemberek. Vagyis azt, hogy a marketingre szánt büdzsét keresőoptimalizálásra fordítsuk, vagy PPC-re, illetve tanácsosabb lenne a kettő között felosztani. Erre az egyszerű kérdésre nincs egyszerű válasz, mivel nagyon sokféle tényezőtől függ, beleértve:   Mik az üzleti céljaid Milyen marketing költségvetés és

Feltöltő: maximumbusiness
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.