Vietnámi tulajdonba kerültek, aztán köddél váltak.
Tavaly augusztusban ugyanazon a napon egyszerre három budapesti színház is tulajdonost váltott. Az egymástól látszólag független színházak új tulajdonosai egyaránt a legnépszerűbb vietnami családnevet, a Nguyent viselik (a vietnamiak nagyjából 40 százalékát hívják így). A három színház az elmúlt évek nagy nyertese volt: az állam milliárdokkal támogatta őket, évi sok százmilliós bevételükkel pedig számos olyan ismert színházat is lenyomtak, mint a Centrál, a Katona vagy az Örkény.
Ezt a három színházat azonban jóformán nem ismerte senki sem. Ahogy korábban bemutatta a G7, számos jel szerint – két további színházzal együtt – a tao-rendszer kijátszására hozták őket létre: kiskapukat kihasználva vagy egyenesen több százezres nézőszámokat blöffölve érték el, hogy szert tegyenek sok milliárdos állami támogatásra. A hálózat országosan a leginkább támogatott színházak közé tartozott.
Az öt színház számos ponton kötődött egymáshoz: többségük ugyanarra a címre volt bejegyezve, ugyanaz az ember készítette el beszámolóikat, honlapjaik olykor szó szerint megegyeztek, és mindnyájan kötődtek a színházi élet egyik ismert alakjához, Megyeri Lászlóhoz, akinek kulcsszerepe volt a színházak finanszírozását megreformáló tao-rendszer megalkotásában.
A teljes cikket a G7 oldalán lehet elolvasni.
Forrás: G7
Kép: Pixabay
Jó lenne, ha már az EMEREK-re is fordítanának figyelmet, nem csak osztogatunk-fosztogatunk!!!
Tudom, SENKIT NEM HAGYUNK AZ ÚT SZÉLÉN!
Az még nagyon jó, hogy DÜBÖRÖG A GAZDASÁG!!! Kinek is???:DDD