A KPI mérése azért nagyon fontos az e-kereskedelemben, mert segítségével folyamatosan mérhetjük egy vállalkozás, cég, vagy startup hatékonyságát, hogyan dolgozik és képes-e elérni a kitűzött célokat. Minden iparágnak megvannak a saját mérőszámai, ezért érdemes a saját vállalatára vonatkozó KPI mérőszámokat meghatároznia. Melyek a legfontosabb e-kereskedelmi KPI-k napjainkban? Tudd meg cikkemből!

Forrás: seohungary.eu
Feltöltő: beyond11
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.