Az átfogó vizsgálat összesen 18 sorozathibát állapított meg, a hegesztéssel és az ülésekkel is baj van.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
olkt.hu/wp-content/uploads/2020/01/K%C3%A9pkiv%C3%A1g%C3%A1s-55.png
Orbán és bűnöző bandája a magyar adófizetőkkel fizetteti ki a kötbért, az orosz MWM helyett!
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/121611071_967490080397566_1505201623967429039_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=hr1FelEBNdUAX9ZnPxV&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=2e832373d876475ed9ad9e91ec2a0f3b&oe=5FDA517E
A magyar kormány befürdött a felújított orosz metrókocsikkal. A silány, rozsdásodó, folyton meghibásodó - mégis méregdrága - orosz metró miatt most perben áll a BKK az oroszokkal, akik nem hajlandók kártérítést fizetni. Mi a garancia arra, hogy az orosz technológiával épülő Paks2 atomerőmű nem lesz ugyanolyan silány, mint a “felújított” orosz metrókocsik? A finnek nem véletlenül nem engedik tovább építeni. Kockázat a Duna alacsony vízállása is. Paks2-nek semmi más értelme nincs mit bezsebelni újabb milliárdokat.