Az ellenzéki pártelnökök idei utolsó ülésén biztossá vált, hogy az ellenzék közös listán indul majd a 2022-es országgyűlési választásokon – áll a Demokratikus Koalíció, a Jobbik Magyarországért Mozgalom, a Lehet Más a Politika, a Magyar Szocialista Párt, a Momentum Mozgalom és a Párbeszéd Magyarországért Párt közös december 20-i közleményében.

Az ellenzéki pártelnökök idei utolsó ülésén megszületett a döntés: az ellenzék közös listán indul a 2022-es országgyűlési választáson, közölte az összes ellenzéki párt együtt. Egészen pontosan az alábbi pártok:

Demokratikus Koalíció

Jobbik Magyarországért Mozgalom

Lehet Más a Politika

Magyar Szocialista Párt

Momentum Mozgalom

Párbeszéd Magyarországért Párt

A döntés értelmében mind a 106 körzetben közös jelöltekkel, közös miniszterelnök-jelölttel, közös programmal és immár közös listával indulnak majd. Céljuk, hogy megadják a nemzetnek mindazt, amit a rendszerváltáskor megígértek neki:

szabadságot és jólétet.

Az ellenzéki pártelnökök egyben elfogadták a közös listaállítás feltételeit tartalmazó Korszakváltás Garanciái című dokumentumot is, amelyben kinyilvánítják:

szövetségük célja megteremteni a független, élhető és büszke Magyarországot.

Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy a közös listát állító pártok vállalják, csak olyan személyeket indítanak jelöltként, akik nem vettek részt korrupciós bűncselekményben és nem játszottak össze a Fidesszel.

A közös listába tömörülő ellenzék célja, hogy megteremtsék a jólétet és a társadalmi békét, megtisztítsák a közéletet, helyreállítják a jogállamiságot, és a múlttal való szembenézés keretén belül nyilvánosságra hozzák az ügynökaktákat is.

A közös közleményt egyszerre küldték ki az összefogásban résztvevő pártok, és a közösségi média felületeiken is egyszerre posztolták a hírt.

Forrás: telex.hu, 24.hu

Címlapkép: MTI / Koszticsák Szilárd

100 hozzászólásarrow_drop_down_circle

FLETÓ
Hol a hetedik??? 7-en voltak még tavasszal mint a gonoszok! Jaaaaaaaaa, a Jobbik már nem kell?!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Gyurka80
Ezek akarnak összefogni?Ebből a moslékkoalícíóból csak összef@sás lesz!
SystemError
Engem csak az érdekel, hogy akinek sitten a helye az oda is kerüljön. Onnantól, hogy ez működik, a többi is megoldódik..
Peller Anikó
@Hurka: Soros, Koros, Poros, moslék, foslék, faszfék, hurka, gyurka moslék, soros, poros koros, boros, pálinkás jóreggelt idiot.
csak úgy....
@Shikari: már megint a gyerekkel dolgoztatsz? @Gyurka80: remélem zsebpénz ad a fater!
csak úgy....
@sgl: és hétvégente misére megy a mocsok..
Nessy
Majd előkerülnek a pár taggal rendelkező minipártok, hogy "megméressék magukat!" Most hány milliót kapnak majd a kormánytól, elszámolás nélkül??
Nessy
@csak úgy...: és az egész heti kapkodásuk által okozott halálozások, értelmetlen osztogatások, stb. bűneiért penitenciaként el kell mondaniuk két Miatyánkot, és három üdvözlégyet, amit majd a titkárjuk abszolvál helyettük!
Nessy
@sgl: Ahogy legutóbb is megkapták a fidesz lista fénymásolt példányait, majd most is!
Eladott Ország
Csak igy lehet leváltani a maffiaállamot! Egy új élhető demokratikus jogállamot kell kiépíteni és természetesen a (fidesz) bűnözőket bíróság elé kell állítani, vagyonelszámoltatás mellett!
Sámannus
Olvastam a közleményt. A legfontosabb, az ügynöklisták megnyitása! Korábban ezzel maradtak bent a mai bajkeverők.
Ha ez kizárja a jelöltek listájáról a volt ügynököket, akkor a pohosék repülnek mint a takony.
Csizmás Kond
...már volt kitéve ez a szavalóversenyes fotó...
human
Sok sikert kívánok nekik és Magyarországnak!
Peller Anikó
@sgl: 19:04, a minipártoknak nem kell összefogni, ellenkezőleg. Az ő szerepük a széthúzás, eszükben sincs nyerni, ők lenyelik a sokmilliós támogatást és kész. Elillannak. Ők csak azért kellenek, hogy több helyre lehessen ikszelni. Szétzilálás, a fidesznek ez ér sok pénzt. Hasonlóan az itt pénzért kommentelő fírgekhez, futja az eu támogatásból, a fidesznek ez is megéri.
verőce21
"A közös listába tömörülő ellenzék célja, hogy megteremtsék a jólétet és a társadalmi békét...", stb.

Ehelyett értendő, a közös listába tömörülő ellenzék célja, hogy beengedjék az összes illegális bevándorlót, Soros akarata szerint...!
Remélem kedves honfitársaim, kiröhögitek ezt a kamuprogrammal induló ellenzéki összefogást!

Ehelyett a kormánykoalíció programja egyetlen szóban összefoglalható: "Folytatjuk!"
Gazella
MSZP?? az hun van?? Vagy az nem ellenzék? Vagy én valamiről lemaradtam?
Peller Anikó
@verőce21: Ezt a hülyeséget hol olvastad? Vagy küldték?
Clavigo
@verőce21: Mit is folytatnak ?? Mesélj...
Ronin2
"a közös listát állító pártok vállalják, csak olyan személyeket indítanak jelöltként, akik nem vettek részt korrupciós bűncselekményben és nem játszottak össze a Fidesszel."

Az Öregisten sem talált 3 igaz embert már anno Szodomában.
Ha valami véletlen/DD/ folytán tényleg találnak maguk között ennyi ma született bárányt,no majd akkor indul be a karaktergyilkos média.
Lehet,hogy nem lesz igaz,de nálunk aki "kabátlopási ügybe" keveredik,azt már semmi nem mossa le róla.
Peller Anikó
@Gazella: Az MSZP?? nem vesz részt a koalícióban. Helyette a Magyar Szocialista Párt indul a közösbe.
csak úgy....
@verőce21: te egy igazi orbántanítvány! :) sorosból,akár már soron kívül is vizsgázhatsz!
mit folytat a fidesz? hisz ettöl fél már mindenki,hogy azt folytatják,amit el sem szabadott volna kezdeni!
FLETÓ
Hol a hetedik??? 7-en voltak még tavasszal mint a gonoszok! Jaaaaaaaaa, a Jobbik már nem kell?!
namihami
A jelek szerint kezd megjönni az eszük (?!).
De azért csak óvatosan. Tudjuk, hogy az Orbán minden pártba régen beépítette az aknaembereit. Nehogy robbantás legyen 2022 tavaszán. És, lehet, hogy a félelmem alaptalan, de én, a többiek helyében, bizony a falnak támasztanám a hátam, ha a Momentummal és főként a Lömöpövel tárgyalok.
---(ne legyen igazam)---
verőce21
Az ellenzéki összefogásra szavaznotok nem kell félnetek jó lesz...!
verőce21
@Horizont: Mert tudsz jobbat...?
Velem megbeszélheted a dógot... :)
Peller Anikó
@verőce21: Háát, a többiek nem fizetnek az biztos :)
csak úgy....
@verőce21: orbánnál még a gyözike show is jobb volt,te bibas!:)
csak úgy....
@Peller Anikó: szerinted a @verőce21: pénzért hülye? sokat nem kereshet a csekély tehetségével..
tudode
Az ellenzéknek nem azon kellene dolgozni, hogy szakértői kormány bírkózzon meg azzal a közjogilag érvénytelen romhalmaz évek alatti eltüntetésével, amelyet az egyeduralkodó maga mögött hagy, ha hagy, kitéve magukat 2002-2010-ig tartó karaktergyilkolásnak, ha nem sikerült kisöpörni a bírkanyájat, ki tudja milyen államadósságot hagyva a piros pacsis pasi maga mögött!
verőce21
@csak úgy...: (21:10) Na, húzzál el a szexmunkás édesanyád ipari résébe!
verőce21
Az ellenzék átvette a nyugati ideált.
Ott ugyanis a kasztrált ”férfi” az új nyugati ideál. Azaz eunuch típusú ”férfi”- és a nem nőies ”asszony”.
Az ilyenekkel lehet felszámolni Európát. :)
csak úgy....
@verőce21: egy tanult,értelmes ember nem anyázik csak egy bunkó sötét paraszt,mint pld. te !
csak úgy....
@verőce21: ugye te még nem jártál nyugaton!? biztosan a deutsch tomi mesélt neked róla.
verőce21
@csak úgy...: (21:43) Milyen szerencse, hogy te elmentél helyettem...! :)
jesz
lendüljünk már túl ezen, és lássuk az összefogás árnyékkormányát..mert amíg a nép nem látja a jövő minisztereit, és a miniszterelnököt, addig csak felesleges gittrágás...

Ja, hogy nincs alkalmas ember egyik pozícióra sem? Vagy félnek, hogy a fidesz nehéztüzérsége még a választások előtt szétlövi az egész bagázst..?

Pofon, és ütésálló, nagy teherbírású emberek kellenek a következő kormányba, akik tisztában lesznek azzal, hogy bárhová is lépnek,
taposóakna van...
Ha a választásokon nem lesz meg az ellenzék kétharmad+1 mandátum többsége, akkor jobb ha bele sem fognak a szájcséplésbe, az csak néphülyítés a büféből.

Sokszor csodálkozom, hogy némely ellenzéki, hogy tudja röhögés nélkül elmondani azt a hagymázas látomást, miszerint országot fognak vezetni...
...ehhez még a mostani hatalomnak lesz néhány meglepő szava..

Szerintem
human
@Horizont: "Hacsak nem csalnak megint. "
Most ez komolyan még kérdés számodra? Számomra csak az a kérdés, hogy dupla akkorát vagy tripla akkorát fognak csalni.
Orbán számára nem létezik B terv. Az a megsemmisüléssel lenne egyenlő.
csak úgy....
@verőce21: még elmenni is másnak kell helyetted? nejed mit szóll a dologhoz? :)
verőce21
@csak úgy...: Majd megbeszélem a vízóraleolvasóval inkább, mint veled. Az értelmesebb mint te...! :)
csak úgy....
@verőce21: már nem a kútról hordjátok a vizet? :) üdv a nagyságos asszonynak és beléd is jó éjt!
verőce21
Rá kell vezetni az embereket -, hogy ezeknek ténylegesen mi lesz a közös programjuk!

Lefeküdni Sorosnak, beengedni a nekünk "járó", 25000 migránst, lakást, szoc.fizetést adni nekik...
verőce21
Nem kell azért rémüldözzetek... Ez a tróger banda soha nem fog választást nyerni! :)
karma1
@Gazella: Magyar Szocialista Part... Ott van az, a 4. a listan, az LMP utan... A Jobbik meg a masodik a DK utan...Minden lenyeges part benne van. Ami viszont nagyon nem tetszik: amilyen szimpi volt nekem az MKKP (Ketfarkuak) ugy nem tetszik a mostani destruktiv viselkedesuk sem - sajnos, ok a fidesznek fognak kedvezni, ugyanugy, mint az arulo mihazank... Pedig a Kutyakban sokkal tobb van, mint gondolnank - de Kovacs Gergo egy kicsit elrugta a pottyost... A 2017 szeptembereben mar-mar megvalosulni latszo osszefogast azzal a megjegyzessel rugta fel, hogy csak nem kepzelik, hogy o beall a kozosbe, amikor o kulon partkent indult, es ugy is akar beerkezni? Aztan persze lattuk, hogy 2 % sem volt a tamogatottsaga 2018-ban, nem hogy 5. De mindenesetre AKKOR - es valoszinu most is - jol szet tudja kurni az egyseget. Sajnos. Pedig az LMP-vel es a zoldekkel osszefogva nem lennenek nyeretlenek
karma1
@FLETÓ: Nezz mar utana a cikkben, a masodik helyen vannak a legerosebb DK mogott... Es a hulye beirasodra meg ra is cuppantak jonehanyan. Ti egyaltalan elolvassatok ezeket a cikkeket?
Gazella
@Peller Anikó: köszi :D Mindig is MSZP-t szoktak firkálgatni a firkászok. Igaz Magyar meg szocialista meg párt :D
Yoda69
Ez egy olyan terv amiért erdemes elmenni és az ellenzekre szavazni bárhol legyen is az ember 2022-ben.
Ez az utolsó esélyünk egy demokratikus úton rugjuk seggbe a diktatort és a sleppjet, hogy utána törvényes keretek között megbuntessuk őket és visszavegyuk azt ami a magyar népet illet.
FLETÓ
@karma1: De akkor hol a hetedik??? Tavasszal még heten (7) voltak?!
adrenalink
@Yoda69: "törvényes keretek között megbüntessük őket" Nem tudom hány éves vagy, de még hiszel a mesékben? Amikor hatalomra került, mindkét oldal megpróbálkozott az elszámoltatással. Egyiknek sem sikerült! Vajh' miért nem? Ahogy nézem a neveket, ezek még mindig ugyanazok... :-((
youtu.be/REW-oezBRTw
FLETÓ
@Horizont: Így igaz! Köszönöm, te figyelmes vagy! Lényeg akkor, hogy az ultra-bal és ultra-jobb együtt az ellenzékben! Fasza!!!
karma1
@FLETÓ: OK, kicsit eros voltam, bocsi, de azt hiszem, a 7. az a Mihazank volt, csak ok az elso adando alkalommal bealltak a fideszbe, "hozzaadodtak" a 133 "bator" buzihoz...:) A +4 fo,. aki a Parlamentben uldogel toluk.
Az MKKP tutira nem fog beallni - szerintem nagyon rosszul csinaljak, mert nagyon sok nyugati allam parlamentjeben vannak ilyen "furcsasagok". Most hirtelen mas nem jut eszembe...:o))))
karma1
@namihami: Azert akarnak mindenkit atvilagitani, hogy ne szaladjanak bele meg egy biro laszlo ugybe. Ettol fuggetlenul peldaul nem tudom elkepzelni, hogy a DK-ban lenne agent provocateur... Kulonben meg egyszeru: meg kell nezni, hogy ki mikor honnan lepett be az elmult 2 evben, es elsosorban ezek kozott kell kutakodni. Mondjuk ez csak az en velemenyem, de valamilyen formaban muszaj az illetonek a part vezetosegeben jelen lenni, kulonben nem tud artani semmikeppen sem a partnak. Mondjuk ezt csak a jozan paraszti esz mondja belolem...:o)))
karma1
@FLETÓ: A Jobbik mar nem ultra jobb: ma a fidesz a legultrabb naci jobb - maga az eredeti Jobbik mar sokkal kozelebb kerult a polgari kozephez - a Vona megprobalta igy nepszerusiteni magukat anno, de a keresztes lorant nem annyira orult ennek , na meg a toroczkai sem - ezert is valtak ki a Jobbikbol
FLETÓ
@karma1: Nem voltál erős! Korrekt vagy mindig! Nekem hiányérzetem van... de most már megvan: a Mi Hazánk... Köszi! El is felejtettem őket!
karma1
@FLETÓ: Eddig is a kedvenceim koze tartoztal, csak nem ertettem, miert nem latod a Jobbikot? (Igaz , a nevukben mar nincs benne a "part"...:o)) En sajnos nem tudom elfelejteni a mihazankat - a minisegevel az egyik legnagyobb szarkevero. En meg nagyon tartok attol, hogy az lmp sem valtozott meg igazan, csak lett nekik egy olyan uj vezetoseguk, akik megelegeltek, hogy Hadhazy es Szel mogott ok allandoan masodhegedusok legyenek - szoval veluk elegge szormenten kell banni.
A Momentumtol rettegek - a "fegyo"r" (fekete-gyor andras) nem mas, mint orban 2.0 verzio, aki azert veri a mellet, hogy ok meg nem toltak el semmit, meg ok a fiatalok, akiknek kell a palya, es az ifjutorokok gatlastalansagaval az agyatlan eloszor az ellenzeki sorstarsainak ment neki, es nem orbannak. Amikor megvolt a Nolimpia, egy ujsagiro azt kerdezte tole, hogy akkor most keszulnek a 2018-as valasztasokra? Mire fegyor azt mondta, hogy egyaltalan nem, nem akarjak megdonteni orbant - ok 2022-re gyurnak. Szoval taktikazik - ket honappal ezelott meg nekiment GYurcsanynak, oriasi csinnadrattaval (gondolom orban kapott egy rohogogorcsot azt latva, hogy egy taknyos kolyok fennhejazoan nekimegy Gyurcsanynak), amikor az o, fegyor eszevel tudnia kene, hogyha BARMI, de tenyleg BARMI tortenik az ellenzeki osszefogas oldalan, annak semmikeppen nem szabad kiszivarognia a fideszesek fele, nehogy fel tudjanak ra keszulni, vagy nehogy azt lassak orbanek, hogy egy hajszalnyi kis repedes is lehetseges az ellenzeki oldalon. Mert ugye mi szinte soha nem hallunk egyetlen esetrol se - amirol meg hallottunk, azzal a bugyuta ellenzek semmit sem tudott kezdeni! kaleta, szajer, borkai, dejcstompika - mind-mind oriasi lehetosegek voltak az ellenzeknek - egyikkel sem eltek! Es ezt mar nem lehet ujra meglovagolni - elmult a pillanat! Sajnos , az ellenzekben nincsenek jo - es foleg gatlastalan - sajto'sok, media szakemberek, akiknek pont ez lenne a dolga.
Jozefina
Így karácsony környékén ez jó hír!!! Közben orbán még valószínűíthető, hogy sok aljasságot fog elkövetn, hogy az összefogást megakadályozza!!! Hajrá Összefogás, Hajrá Magyarország! Boldog Karácsonyt!!!
Manhattan
@Gazella: Keresed az MSZP-t? Ott van leírva! Magyar Szocialista Párt.
FLETÓ
@karma1: Ha lehetne, Gyurcsányt kiradíroznám a történelemkönyvből! Hagytam volna Medgyessyt 2002-2006 végig, s utána rögtön Bajnai 2006-2010 !!! jobban állna a baloldal!
karma1
@FLETÓ: Meg tudnalak gyozni az ellenkezojerol - meg volnal lepodve, hogy miert es hogyan!? De ez hosszabb...:o)) Bajnai az nem mas, mint egy tisztesseges adminisztrator, nagyon jo szivvel, raadasul ertelmes - ez mind igaz - de nem egy karizmatikus egyeniseg! Medgyesi szegenyke nem volt kepes egyetlen normalis beszedet sem mondani - de meg mindig a leheto legjobb volt a Horn utani felhozatalbol.
csak úgy....
"A vádirat szerint a Boldog Istvánhoz köthető elkövetői kör hivatali helyzetével, befolyásával visszaélve, jogellenesen befolyásolta a megyei Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) pályázati eredményeit, majd elérték a kivitelezők irányított kiválasztását is. Mindezekért a vállalkozóktól jogtalan anyagi előnyt kértek és tőlük 2019 májusában 20 millió forintot kaptak." :)
FLETÓ
@karma1: Hát! Ha így állunk, akkor úgy néz ki, kicsi a választék! Talán nem kéne külön miniszterelnök, köztársasági elnök, hanem csak EGY ELNÖK!
verőce21
Adóemelést szeretnél? Unod a családi adókedvezményt? Szavazz az ellenzék közös listájára!
Clavigo
@Shikari: Semjén apád is bozgor,,te faszfej.. Miért nem dicsekedtél ezzel ,eddig te román gumicsizmabetét ?
verőce21
El szeretnél tartani, lakást és választójogot adni 700 ezer afrikai illegális bevándorlónak? Szavazz a liberális/kommunista népfront listájára!
karma1
@FLETÓ: Valoban, nincs is minden orszagban igy, mert a koztarsasagi elnoki cim egy eleg ures dolog - csak reprezentalni kell, de ugye nalunk ez mar schmittel meg aderrel is teljesen kiuresedett. (Persze oriasi fizetesert).
FLETÓ
@Eladott Ország: Téged ki kérdezett, Misi?!
FLETÓ
@karma1: A karizmatikus Gyurcsánnyal kapcsolatban még annyit, hogy a kirohanásával (öszödi beszéd), a saját támogatóit tette tönkre... Tisztességes polgármesterek százainak karrierjét dobta a kukába, illetve húzta le a budin önkormányzati képviselők ezreit akkor! Tálcán adta át Orbánnak a hatalmat "apró" lépésekben! Ahelyett hogy másokat okolt, tükörbe nézett volna és ELKÚRTUK helyett ELKÚRTAM... önkritikával kérhette volna a támogatói segítségét 2006. május 26-án!!! "Hozzuk rendbe együtt!" vagy "Segítsetek rendbe hozni" lett volna helyénvaló! Persze, hogy ősszel már fordult a kocka, s azóta küszködnek a becsületes baloldali politikusok!
Peller Anikó
@FLETÓ: "Segítsetek rendbe hozni"

Ok, engedd meg, hogy segítsek. Nem ő tette tönkre a saját támogatóit, mert az öszödi beszéd egy nagyonis tisztességes, kissé allegorikus megfogalmazásban tárta fel a saját párttársai körében a pillanatnyi helyzetet. Az Eu a választásokig adott haladékot és a szocik nem is számítottak igazán győzelemre, ami az ölükbe esett.

Már előző decemberben lehetett ezt tudni, hogy megszorítások kellenek / lesznek. Ezzel persze nem kampányoltak a szocik, de kérdezem én a fidesz talán ezzel kampányolt?

Egy ilyen helyzetben született a gyurcsány beszéd és erre vonatkozott a hazudtunk éjjel nappal satöbbi.

Valójában ő csak az öszödi beszéd kezelését baszta el, hagyta, hogy a fidesz a fejére borítsa a szart, ebben profik, na meg a hazudozásban. A gyurcsány meg egy naiva. Meg se fordult a fejében, hogy ilyen cigány módon kibasszanak vele.

Szóval a támogatóit az aljas árulói és a fidesz tették tönkre, a főkolompos hölgy vagy tölgy most is a fideszben élvezi a méltatlan jutalmát milliós fizetésért.

A tölgy silly (butabolondhülyeostoba) de a gyurcsány is silly kissé (naiva) csak ő nem kati.
pécsi
@Peller Anikó: a szemkilovető vezér tönkretette az országot ,az IMF-nek kiárusította. Kórházakat zárt be, kivont 600 milliárdot az egészségűgyből.Bevezette a vizitdíjat, napidíjat, a várólistákat! Sok kiváló szakember akkor indult el külföldre! Persze őkelme ebben is segitett, " el lehet menni.." Ezt a fazont akarjátok? Normális ember nem akarhatja, hogy még egyszer pályára kerüljön!/ persze bájos neje sem!/
tudode
Hajrá!
.
De úgy, hogy írmagja nem maradjon a hulladékkomandóból, menjenek kapálni, amihez talán értenek is!
karma1
@pécsi: Jezusom, de sotet vagy! Hat neked mar elismetelni sem erdemes tetelesen a valaszomat ennyi okorsegre, mert ugyse ertened meg!
karma1
@FLETÓ: Ha jol tudom, akkor az oszodi beszed idejen Gyurcsany az mszp elnoke vagy fotitkara vagy mije volt, es tartott egy kizarolag BELSO hasznalatra szant beszedet, - amit aztan a szili katalin nevu kurva kiszivarogtatott, es persze nem az egeszet, hanem amikor Gyurcsany a parttarsainak mondta, hogy ok KOMPLETTEN, mint part nem vezettek helyesen az ellenzeket - nem volt jo a kommunikacio, meg semmi sem! Azert ne feledjuk, hogy akkor kik voltak az mszp-ben - ahhoz, hogy ujra hiteles partkent lephessenek fel, nagyon meg kellett volna nekik tisztulni - nem tettek, viszont a fidesz rettenetesen orult annak, amit szili kiszivarogtatott, es amiert a fidesztol meg is kapta a Judaspenzt, a kurvajo allasat, hatalmas berezessel. Hat persze, hogy megutaltak Gyurcsanyt a sajat partjaban is - mert ki az, aki szivesen nez bele egy tukorbe, amikor tudja, hogy az arca pattanasos, a teste kover es ormotlan, es a belseje sincs rendben? Gyurcsanynak nem volt mas lehetosege, hogy megmutassa, hogyan kene tisztessegesen politizalni, es erre alapitotta meg a sajat partjat, a sajat elvei alapjan - es az ido ot igazolta! Abban igazad van, hogy nagyon naivan tette ezt - talan nem szabad lett volna neki vezeto politikusnak menni, az ido azonban az eltelt 9 evben MINDENBEN megmutatta, hogy helyes volt a dontese! Varolistak mindig voltak a korhazakban, foleg azert, mert a buta emberek mindig a professzorral akartak muttetni magukat, holott professzorral SOHA nem szabad - mert o mar attol professzor, hogy a szakmajat inkabb elvi sikon ismeri, mint a napi gyakorlatbol, hiszen a professzorra valashoz egy csomo publikacio kell, megismertetni a sajat munkassagat, ami inkabb egy on-propaganda, mint napi operativ gyakorlat. (Mindig olyanhoz kell menni, aki naponta mondjuk 3-4 specifikus mutetet csinal, es mondjuk egy heten 5 napon keresztul, mert ok tudjak igazan a profi vegrehajtast. En egy ilyen orvosnak koszonhetem, hogy kivalo munkat vegzett egy sulyos daganatommal).
karma1
@FLETÓ: Folyt.: Kiragadott konteokkal manipulal a fidesz - es tulajdonkeppen Gyurcsanynal kezdte el ezt a mocskos karaktergyilkolaszasat - es ahogy @Peller Aniko: irja, rosszul adott valaszt Gyurcsany a fidesz mocskolodasaira. Amit pedig Gyurcsany mondott szinten, az "el lehet menni az orszagbol" - hat az is egy kiszakitott mondat volt, (es ezaltal teljesen mast jelentett, mint amit valojaban), hogy ezt azoknak a morgo nagyvallalkozoknak mondta, akik felhanytorgattak Gyurcsanynak, hogy miert kell kulonbozo adokat megfizetni, es erre Gyurcsany elkuldte oket Szlovakiaba, akik akkoriban meg messze Magyarorszag mogott alltak gazdasagilag, es akkor valoban nem volt nekik annyi adojuk, de a nyugdijrendszeruk is pocsek volt, es sokkal tobb volt a kerdojel a gazdasagukban, mint a recesszio utani Magyarorszagon. Egyebkent ez pont Demjannak szolt, mert o volt a leghangosabb ebben. Ez is egy kiragadott szoveg volt! A vizitdij bevezetese sem volt ordogtol valo, mert minden normalis orszagban kell fizetni egy bizonyos osszeget akkor, ha orvoshoz megyunk. A TB-bol nem ment eleg penz a betegellatasba, egeszsegugybe - ha ezt a rendszert mindennapossa lehetett volna tenni, akkor most nem itt tartana az egeszsegugyi rendszer. De orban ellenzekben is, hatalomban is csak destruktiv tud lenni, - a rombolason kivul semmihez sem ert. Ezert elrohant bearulni az EU-nal, otthon meg nepszavazast eroszakolt ki ezugyben, oriasi ellenpropagandaval. Az aranyhal-emlekezetu magyar mar csak a csunya Fletora emlekszik, meg a 300 forintos vizitdijra, - amit a legszegenyebb retegnek meg sem kelle volna fizetnie ! - , es lazan elmegy amellett a teny mellett, hogy most akkor is penzt kernek toled, ha nincs nalad a TAJ kartyad, mert nem hiszik el, hogy benne vagy a rendszerben. Es hallottam arrol is, hogy meg a vervetelert is kulon fizettetni akar a fidesz. (aminek TELJESEN ingyenes alapellatasnak kene lennie! ) Es meg sorolhatnam. De egy biztos: orbant senki mas nem tudja megfosatni, kizarolag Gyurcsany!
FLETÓ
@karma1: Helyes volt a döntése?! Aha! Amikor elvette Dobrev Klárit! Az talán helyes volt, de csak neki. Mert ha ezt nem teszi, akkor ő most egy 1115. senkiházi a pártjában, de a párt még élne!
FLETÓ
@Peller Anikó: Elb@szta, nem kicsit, nagyon!!! Ezt nem tette volna se Medgyessy, se Bajnai!
Peller Anikó
@FLETÓ: Most is él csak döglődik. A szocik belelustultak, belebutultak a hatalomba, az MSZP javíthatatlan, lejárt az idejük. Ezért szakadt le róluk gyurcsány és hatetszik hanem most ők az ellenzék megkerülhetetlen vezető ereje. Te felakadtál a fidesz által kommunikált öszödi beszéden, de ha olvastad volna magad is akkor most nem ez lenne a neved. A neved a te bizonyítványod.
karma1
@FLETÓ: Tiszteletben tartom a velemenyedet - hisz kulonbozoek vagyunk - de azt nem hinnem, hogy az mszp-t neki kellett volna elvinnie a hatan. Vagyis azt is allitod, hogy amig a partjaban volt, az MUKODOTT! Tehat mar akkor is szemely szerint o valamit csinalt, hiszen nem veletlenul valasztottak meg partelnoknek! Bizony, van az ugy neha, hogy a partnak az egesz ideologiaja rossz, vagy ha az nem rossz, akkor a tagsaggal van baj - tudod, mint a kuplerajban! Azert a legutobbi tortenelmunkben lattuk mar, hogy milyen az, amikor egy part ontokonlovi magat, mert a tagjai nem tul nagy lumenek, de azt vegkepp nem hinnem, hogy Dobrev Klarat politikai celzattal vette volna felesegul. Klara asszony csinalta a maga dolgat, egyetemi tanar volt mar ekkor, benne volt a sajat szakmajaban, de szerintem nem ez hozta lazba Fletot, ha ranezett Klarara. Nem is attol indult be, hogy a felesege Apro-unoka - ez meg me'g nagyobb baromsag lenne - kepzeld el, amint megnosulsz/ferjhez mesz valakihez, mert tiszteled a nagyszuleit - ugye, azert ez egy kicsit meredek dolog?
Az mszp-ben mindig is voltak ambivalens erzelmu politikusok, akik a Kadar rendszer utan nem talaltak a helyuket, es meg is akartak maradni egymas kozelsegeben, de a multjukat megsem vallalhattak fol nyiltan. Es hat a fidesz is arrol hires, hogy "ezek ugyanazok" - lassuk be. Most kepzeld el, hogy van ket part, ami tulajdonkeppen egy torol fakad, de kulon ideologiat kell kialakitaniuk, es nem tudjak, hogy hogyan egyesuljenek, hogy kozben ne deruljon ki az sem, hogy ok bizony nagyon is egyet gondolnak? Mikozben a fidesz kitalalja sajat magat, es megvalasztja orbant, mint a "mi meg nem b@sztunk el semmit" kepviselo szemelyet, a szinten erkolcsileg felhulla mszp meg egy artatlan emberrel akarja elvitetni a balhet. Persze, hogy az mszp kisomfordal Fleto mogul es elarulja ot, mert micsoda dolog kijelenteni, hogy loptunk, csaltunk, hazudtunk? Mert jo hogy igy van, de minek errol beszelni?
karma1
@FLETÓ: Allitom, hogyha az oszodi beszed nem szivarog ki, es Gyurcsany meg egy darabig partelnok, akkor is elobb-utobb toresre kerult volna a sor, mert Gyurcsanynak ez a fajta hazugsag es csalas nem fert bele a politikai portfoliojaba, akarmilyen nev alatt is politizalt volna.
Az mszp-ben a mai napig vannak fideszes alvo ugynokok, akik a megfelelo pillanatra varnak, hogy aztan a fideszhez partolhassanak. Ugyanigy voltak az lmp-be es a jobbikba is beepitett embereik - ok ezt a sajat politikajuk alapjanak tartjak, valamint az "oszd meg es uralkodj"!-ot is.
A baj kizarolag ott lesz a valasztasoknal, hogy az ellenzek megprobal mindent torvenyesen jogi keretek kozott tenni, demokratikus alapokon, amig orban az osszes aljas trukkjet fo-maffiozohoz kepest be fogja vetni, neheztuzersegkent, mindenfele averzio nelkul - es nincs senki sem, aki a szarosjellemu sajat taborabol meg merne neki mondani, hogy vitya, eddig es ne tovabb!
FLETÓ
@Peller Anikó: Ne ítélj, hogy ne ítéltess!
FLETÓ
@karma1: Az őszinteség = felelősség!
legott
"A populizmus a gazdasági, pénzügyi és életmódbeli globalizmus ellen létrejött nemzetállami reakció, amely a létjogosultságát a nacionalizmussal, a vallási értékekkel, az elit-ellenességgel és a hatékony cselekvésre való képességgel igazolta.

De a koronavírus által megfertőzött 2020-as év leleplezte a populista politika felelőtlenségét és impotenciáját. A populisták által fetisizált nemzeti önzésre fittyet hányt a világméretű járvány.

Fehéren-feketén kiderült, hogy a nemzeti elkülönülés erőltetése nemcsak lehetetlen feladat, de őrültség is egy kölcsönös függési rendszerben működő világban"

magyar-gyaur.blog.hu/2020/12/22/2020_a_rothado_populizmus_eve

Már mindenki mindenkit lefasisztáz, ami jól mutatja a zavart a fejekben, de ez az egy mondat egyből helyreteszi a terminológiát: "a populizmus a demokráciához igazított fasizmus"

"Add tovább!" - Varga "hazudós" Judit igazságügyi miniszternek, hogy ő is tudja, miért fasiszta. (hogy miért alkalmatlan a posztjára és arra, hogy egy országot ebben a minőségben képviseljen, az egy másik kérdés, amit csak nagyon sok szőkenős viccell lehetne megértetni vele - talán)
Peller Anikó
@FLETÓ: Segítek megfogalmazni egy hasznos választ:

köszönöm anikó, hogy rávilágítotál, mondom totál sötétségemre és valóban inkább el kelletet vona olvasni a beszédet mívelőtt hülyét csinálok magamból.

Szívesen.
FLETÓ
@Peller Anikó: Nem emlékszem, hogy valaha megbántottalak! Ha mégis, utólag kérek elnézést! Nem azért mert közeleg a Karácsony, hanem mert ember vagyok, s az év minden napján ugyanúgy érzek, viselkedek!
(Ne érts félre, engem nem zavar, hogy te masculine (phallic woman) vagy, s otthon te hordod a nadrágot!)
karma1
@FLETÓ: 07.21-re: Bizony , az oszinteseg felelosseg - nagyon jol mondtad. Es akkor maradjunk is meg ennel a kijelentesednel, mert bizony a mai politikai eletben egyedul Gyurcsany vallalja es vallalta a multban is a tetteiert a felelosseget - ezt senki sem csinalta sem elotte, sem utana! Na, pont ezt nem birja megemeszteni a puhos - az o hazug vilagaban egyetlen igaz ember se fer bele, mert torzulna a kep...:o(((
FLETÓ
@karma1: Értem én! Feri mondta nemrég azt, hogy ha 2022-ben nyernek, akkor KÁOSZ lesz itt!
Yoda69
@adrenalink: Azert van uj nev is, a Momentum eleg eros lett az utobbi idoben, nem fogjak hagyni hogy orbanek buntetlenul eltunjenek a kodben a bukasuk utan. Persz tudom hogy azt a tobb ezer milliardot nem lehet mind visszaszerezni amit elloptak, de meg kell probalni. Persze ehhez elobb le kell oket valtani. :)
adrenalink
@Yoda69: Nem FeGyőr a legélesebb kés az ellenzéki oldalon! Gyurcsány reggelire megeszi. Addig amíg a Gyurcsány-Dobrev hp uralja az ellenzéket sok jóra nem számíthatunk... :-((
karma1
@FLETÓ: MINDENKEPPEN kaosz lesz, es nem kicsi! Az ellenzeknek arra kell gyurnia, hogy minel kisebb legyen ez a kaosz,minel rovidebb ideig tartson, hiszen az alapkatyvaszba epp most vettek bele, (ill. hagytak ki), hogy a katonasag bevetheto legyen a polgari lakossag ellen. Tehat ha orban sarokba szoritottnak fogja magat erezni, gondolkodas nelkul fog a nep koze lovetni. Ehhez pedig egy olyan szemelyiseg kell ellensulyozasra, aki kepes fellepni ez ellen. orban nem fogja egykonnyen adni az osszeharacsolt vagyonat, a felepitett legvarat... Lehet, hogy 5-6 evvel ezelott talan me'g meg lehetett volna uszni barmilyen fegyveres konfliktus nelkul - mara mar egyre inkabb ugy nez ki, hogy nem.
legott
@FLETÓ: A hetedik te magad légy, faszszopó!
Yoda69
@adrenalink: Meglatjuk. Sok alternatíva nincs. Vagy marad a fideSS es az ország par éven belül kilep az Unióból, amit O1G mar belengetett, vagy jön a 6 parti koalíciós kormány. Tény hogy a DK a legerősebb ellenzéki part, de ok is jól tudjak a másik 5 part nélkül esély sincs a fideSS leváltására. Kompromisszumot kötöttek, es a nevüket adtak az új összefogáshoz. Ha ezekután ezt az alkut felrúgják, az a part örökre a süllyesztőbe kerül, mert az embereknek mar nagyon elegük van a maffia fideSSbol.
FLETÓ
@legott: Kultúra?! Előkerültél? Kár volt!
karma1
@FLETÓ: Aranyom, teljesen felesleges a celozgatas! Te is nagyon jol tudod, hogy ez a "szemkilovetes" egy ocska fideszpropaganda volt...:o))) Hogyha GyF TENYLEG lovetett volna, akkor a kubatov-fele extrem focidrukkerek mar nem elnenek.
Egyebkent meselj, mikor lattal Te a "szemkilovetotol" ekkora fegyverkezest? Csak ugy kerdem, mert ezek szerint Te sokkal tobbet tudsz, mint en...:o)))
Eladott Ország
@pécsi: Hazánkban az eutanázia az eutanázia magyar neve várólista!
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/67898896_659928617825486_5017234061924499456_o.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=CZ3uoN6G5m4AX89gt-o&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=2d7de9fc64824e5417e843b93f635c99&oe=5FFC845E
300 forintos vizitdíjért népszavazást tartottak a fidesz miatt, most sok kórházi parkolóban 3000 forintért sem lehet parkolni óránkét.
FLETÓ
@karma1: ... és szlovákul kommunikáltak a fegyveresek!
karma1
@FLETÓ: Ez komoly? En mar akkor nem voltam otthon,... Semmi kozelebbit nem tudok, csak az irasos dokumentumokat lattam, olvastam.
FLETÓ
@karma1: Ja, azért vagy száműzetésben???
karma1
@FLETÓ: Nem tudtam rohogos smileyt kuldeni, pedig szivem szerint azt tettem volna ide!...:o)))))
Nem uzettem el otthonrol senki altal, - bar az elso orban kormany alatt gyuttem el... Nem politikai okokbol, hanem a sajat akaratom es elhatarozasom szerint. Ja, es egyaltalan nem terveztem "for good", csak max. 2-3 ev kulfoldi munkat...:) De nem bantam meg egyaltalan, SOT!...:)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.