Műszaki hiba miatt több vonat is elmaradt, köztük a december 13-tól közlekedő Helikon Interrégió-járat is.

A Mávinform a Facebook-oldalán tette közzé hétfőn reggel 5:53-kor, hogy a

hétfő reggel a Nyugati pályaudvarról 5:38-kor Monorra és a Monorról 6:37-kor a Nyugati pályaudvarra induló S50-es járat (2730-as és 2749-es vonat) műszaki hiba miatt nem közlekedik.

Nem sikerült hiba nélkül az év utolsó hétfője a MÁV-nál

Fotó, címlapkép: Illusztráció/pixabay.com CCO

6:14-kor a következő jelentés került fel a Facebookra:

Hétfő hajnalban a Fehérgyarmatról 4:06-kor Debrecenbe indult személyvonat (6339-es vonat) műszaki hiba miatt csak Nyírgelséig közlekedett. Az utasokat Nyírgelsétől Debrecenig a Kraszna IC (IC 639) szállítja, ezen a szakaszon minden állomáson és megállóhelyen megáll.

7:17-kor pedig ez a jelentés került fel a Facebookra:

Hétfő reggel a Kaposvárról Győrbe 6 órakor indult Helikon Interrégió vonat (9690-es vonat) Várda megállóhelyen meghibásodott. A műszaki hibás motorvonatot egy másik motorvonat vontatja majd el, várhatóan 8 óráig Kaposfüred és Osztopán között szünetel a közlekedés.

Vonatpótló busz közlekedik a 7:05-kor Kaposvárról Felsőmocsoládra induló 38342-es számú és a 7:50-kor Felsőmocsoládról Kaposvárra induló 38347-es számú személyvonat helyett. A közút vonalvezetése miatt mindkét vonat helyett két buszt indítanak, az egyik a Kaposvár-Répáspuszta-Mernye, a másik a Kaposvár- Kaposfüred- Somogyaszaló-Mernye-Felsőmocsolád útvonalon közlekedik.

A Fonyódról 5:52-kor Kaposvárra indult 8849-es személyvonat Osztopán állomáson várakozásra kényszerül, várhatóan másfél-két órás késéssel közlekedik majd tovább Kaposvár felé.

A szerelvényfordulók miatt a Kaposvár-Fonyód vonalon hétfő délelőtt jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Lepényleső
Vajon mi indokolta volna elütnie a többi 51-től?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.