Sok a szám, nem leszek vele népszerű, hosszú is a poszt, le is fogom kerekíteni és egyszerűsíteni az egyes tételeket, hogy amennyire ez lehetséges, érthetőbbé váljon miért kiabálunk (akinek nincs kedve végigolvasni, annak elárulom, hogy a megcsonkított iparűzési adóbevétel már a közösségi közlekedés költségeit SEM fedezi).

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

verőce21
Ne kérdezd Kata..., mondjad! Te fekve úgyis el tudsz intézni mindent... :)
csak úgy....
@verőce21: téged nem fekve "intéztek"?! látszik..
csöppöt elkapkodtak. :)
Csizmás Kond
Nem olvastam tovább..." (egy érdekes adat: csak az M3 több utast szállít, mint a MÁV az ország egész területén, a budapesti és az elővárosi közösségi közlekedés 3 millió embert szolgál ). "
Tehát számoljunk...a közlekedési számok a megvett jegyek vagy bérletek adatai nem a távolságé, tehát számszerint természetes hogy egy városi közlekedés sokkal több jegyet értékesít mint egy vonat ...szóval ilyen hazug mesékkel operálni csak a leghülyébbeket szolgálja.
Aki Én
@Csizmás Kond: ...húúúúú, baszdmeg :(
Csizmás Kond
@Aki Én: ...ilyen amikor magadra ismersz...
verőce21
@csak úgy...: (13:04) Te pedig félkész maradtál Tasziló..., ollan belterjes... !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.