Annak ellenére, hogy a Külgazdasági és Külügyminisztériumnak van egy 17 fős sajtóosztálya, Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert külön sajtós stáb segíti a HVG forrása szerint.
Közvetlenül Szijjártó Péternek is dolgozik egy tíz emberből álló sajtós stáb, amelyben fotós, vágó és több operatőr is van. Valószínűleg ennek köszönhető, hogy a miniszterek közül Szijjártó jelenléte a legerősebb a közösségi médiában: a tavaly tavasszal még csak nyolcvanezer fős követői tábort néhány hónap alatt sikerült több mint kétszázezresre feltornásznia.
Nyilván nem is az a célja egyik miniszternek sem, hogy Orbánt beelőzzék ezen a terepen, ám jól látható: éles különbségek vannak egy-egy kormánytag személyes miniszteri brandjének építésében. A koronavírus első hullámát egy-egy miniszter éppúgy kihasználta, mint maga a kormányfő, aki főként tavasszal több fontos döntést a saját Facebook-csatornáján jelentett be – így téve megkerülhetetlenné azt a platformot.
-írja a HVG.
Mint a cikkből kiderül még 2020-ban a kabinetben egyébként személyi operatőrként dolgozó Kodák Adrián 2020-ban bruttó 7,7 millió forintért szerződött a tárcával „külügyminisztériumi és diplomáciai események dokumentálására”, de vettek fel embereket szerkesztői feladatokra és kommunikációs tanácsadásra is.
Forrás:HVG
Kép:Facebook
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás