Fürjes Balázs inkább a tömegközlekedést kéne fejleszteni, parkolókat, és hidakat építeni, azonban európai bizottsági határozat van arról, hogy be kell vezetni.
(Forrás: 168 óra)
Fürjes Balázs inkább a tömegközlekedést kéne fejleszteni, parkolókat, és hidakat építeni, azonban európai bizottsági határozat van arról, hogy be kell vezetni.
(Forrás: 168 óra)
Aztán most fütyi balázs mégse akar?
Amikor 4 év után megbukott Orbán és újra elkezdték a kivitelezést, addigra már 2-3 szoros áron, jelentős anyagi kárt okozott Orbán ezzel Magyarországnak és Budapestnek!
És mivel nem volt elég pénz a teljes szakaszra, ezért értelmét vesztette a projekt, mert úgy lett volna értelme, ha végigviszik Újpalota és Rákospalota felé. Ezzel Orbán évtizedekre visszavetette a fejlődésben Budapestet!
És pl. mi van a hármas metró meghosszabbításával, te senki, semmi, hazudós kibic csicska?
Egy híd, a Lánchíd tehermentesítésére, nagyjából a régi "Kossuth-híd " helyén, egy az Óbudai sziget északi részén..., egy a Műegyetem déli oldalán, a Bertalan L. u. magasságában, és egy délebbre, a Csepel sziget-Újbuda összekötésére. Akár az Etele út folytatásában...
Ezek új fejlesztési területeket is feltárnának, már ezzel is csökkenne a Belváros forgalmi terhelése.