Fürjes Balázs inkább a tömegközlekedést kéne fejleszteni, parkolókat, és hidakat építeni, azonban európai bizottsági határozat van arról, hogy be kell vezetni.

(Forrás: 168 óra)

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

voltmárjobbis
Pajtásod tarlós:Tarlós István úgy fogalmazott az ATV Híradójának, hogy „nem ördögtől való” a dugódíj bevezetése, aminek egyelőre vannak törvényi akadályai, ezeket azonban egy parlamenti döntéssel akár meg is lehet szüntetni.
Aztán most fütyi balázs mégse akar?
Szeparepa2
Szegény ratyijoci már Pesten sem dughat formás szőrös seggeket, csak pénzért..?
lemming
A gazdád leállította a 4-es metró építését, amikor hatalomra került.
Amikor 4 év után megbukott Orbán és újra elkezdték a kivitelezést, addigra már 2-3 szoros áron, jelentős anyagi kárt okozott Orbán ezzel Magyarországnak és Budapestnek!
És mivel nem volt elég pénz a teljes szakaszra, ezért értelmét vesztette a projekt, mert úgy lett volna értelme, ha végigviszik Újpalota és Rákospalota felé. Ezzel Orbán évtizedekre visszavetette a fejlődésben Budapestet!

És pl. mi van a hármas metró meghosszabbításával, te senki, semmi, hazudós kibic csicska?
verőce21
3-4 új híd kellene Budapesten, enyhülne a zsúfoltság a Belvárosban.
Egy híd, a Lánchíd tehermentesítésére, nagyjából a régi "Kossuth-híd " helyén, egy az Óbudai sziget északi részén..., egy a Műegyetem déli oldalán, a Bertalan L. u. magasságában, és egy délebbre, a Csepel sziget-Újbuda összekötésére. Akár az Etele út folytatásában...
Ezek új fejlesztési területeket is feltárnának, már ezzel is csökkenne a Belváros forgalmi terhelése.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok

Itthon - 2021. March 4., 19:32
Eltűnik Budapest ikonikus épülete