Bérletidíj-tartozás miatt kedden lefalaztatta a budapesti Árkádban a Freshland étterem bejáratát a bevásárlóközpont üzemeltetését és bérbeadását végző ECE Budapest Kft. Azóta a franchise-hálózatnak a győri Árkádban lévő étterme is hasonló sorsra jutott – tudta meg a 24.hu.

Ádám Ákos, az étteremhálózat egyik társtulajdonosa a 24.hu-nak elmondta:

a bérbeadóval a folyamatban lévő tárgyalások megszakadtak, és az üzletház a felmondási időt sem megvárva, meglehetősen méltánytalan körülmények között záratta be az éttermet

A bezárt egységekben készpénz, romlandó áru és a dolgozók jelenléti íve is bennmaradt, amihez nem tudunk hozzájutni, így az alkalmazottak kifizetését is megnehezítették.

A járványhelyzet miatt nehéz helyzetbe jutott étteremlánc képviselője elmondta, hogy nyolc éttermet üzemeltetnek, és a legtöbb plázával sikerült megállapodniuk, vagy jelenleg is tárgyalnak a helyiségek tulajdonosaival.

Bár az Árkád vezetőivel hosszú ideje igyekeztek méltányos eljárást kérve megállapodni, ez nem sikerült.

Olyan feltételeket támasztottak, amelyeket képtelenek voltunk teljesíteni, a mi ajánlatunkat pedig nem fogadták el. Azóta sem állnak velünk szóba

– nyilatkozta Ádám Ákos, aki a Bevásárlóközpontok Bérlőinek Érdekvédelmi Egyesülete vendéglátói tagozatának a tagja. „Az egyesületben is a kölcsönös megállapodás hívei vagyunk, abban hiszünk, hogy a nehéz helyzetben lévő bérlők jövőjét egy mindenki számára megnyugtató és a bérlőket nem ellehetetlenítő megoldással lehetne biztosítani” – közölte, hozzátéve, hogy ehhez segítségre van szüksége az ágazatnak.

Az egyesület már korábban összeállított egy javaslatcsomagot, ebben arra kérik a döntéshozókat, hogy a bértámogatások mellett a vészhelyzet idejére a bérleti szerződésekre díjemelési és felmondási moratóriumot biztosítsanak.

A ECE Kft. csütörtökön azt írta a lapnak, hogy a Freshlandot üzemeltető céggel többször felvették a kapcsolatot, és fizetéskönnyítő megoldásokat kínáltak fel neki, de a vállalkozás az erre vonatkozó megállapodást nem kötötte meg. Miután azonban tetemes kintlévőséget halmozott fel, részben már a pandémia kirobbanása előtt, kénytelenek voltak szerződésszegés okán a kontraktust felmondani.

Kedves Vásárlóink és Sorstársaink! Sajnálattal tudatjuk veletek, hogy a mai napon, 2021.02.02-án a győri és a budapesti...

Közzétette: Freshland – 2021. február 2., kedd

Forrás: 24.hu

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Lepényleső
Hol van az 1 G állam,akinek segítenie kellene hasonlókon is a bajban?
Talán minden erre szánt pénz otthon és a haveroknál a csíkos szatyorban?
cirip
A járvány előtti időkben sem volt soha sorállás a pultnál sajnos. Az emberek többsége jobban szereti a KFC, Burger King kajákat...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.