Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke az ATV-nek nyilatkozva kommentálta a hvg.hu azon cikkét, amely szerint a testület egyebek mellett Sao Paolóba váltott repülőjegyekre, infografikákra és mentális felkészítésekre költött több tízmillió forintot.
Forrás:
hvg.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A mentális felkészültséget igénylő versenyeket olykor távoli helyszíneken rendezték: São Pauló-i repülőjegyekre 18,5 millió forint ment el.
32,7 millió forintot fizettek ki infografikák készítésére a Bakony Balaton Médiának.
A kormánymegrendelésekkel is jól ellátott Nem Land Media és a Lounge összesen 327,5 milliót kaptak reklámozásra. Ugyanebben a kategóriában kapott 209,5 milliót a Kuna Tibor-féle, korábban szintén jó kormányzati kapcsolatokkal rendelkező, mára kegyvesztetté vált Trinity International Communications Kft.
A Századvég Politikai Iskola Alapítvány 20 millióért végzett piackutatást a kamarának.
A 4iG 209 millióért fejlesztett „szakmai megvalósítást támogató informatikai rendszert”.
A Rogán Antal kabinetminiszter digitális aláírásos szabadalmát használó Mobilsign Kft. 7,24 milliót kapott, a korábban a Rogán-közeli Kertész Balázs érdekeltségébe tartozó Hunguard pedig 5,2 milliót IT-auditért.
A Felcsúti Letenyey Lajos Gimnáziumnak is jutott 2,7 millió forint „Pilot pincér és szakács mestervizsgára”.
A kamara szokásos évadnyitó rendezvénye egyre nagyobb szabású rendezvénynek bizonyul, 2015-ben még ötmillió körül kijött, tavaly viszont már 13,3 millióba került – ezen az eseményen szokta megtartani az év eleji gazdasági értékelőjét Orbán Viktor miniszterelnök.