Jogellenesen akadályozta egy bíró kinevezését, visszaélt a jogával.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

26 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
@Eladott Ország: azért tegyük hozzá, hogy elnézve ezt a bányarémet, hallomásból ismervén a modorát azért Jocót, ha megérteni nem is, de érteni leheti! =))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Eladott Ország
@sgl: ma, 12:23 ◘
- Ondó' Tünde: Bírom az alkotmányod
- Szájer Jocika: Akkor te alkotmánybíró vagy
papaigabor.files.wordpress.com/2019/10/2019.10.31.jpg?w=680
Szájer elérhetetlen a hivatali és magántelefonján is. Biztos most találkozik a Mikulással. Ha már a házigazdával nem partizott.
uploads.disquscdn.com/images/229ddf840e7602fc5d43ad4ba36da3d2d8c37a548842c2207a239e81e9250a88.png?w=800&h=505
RonaGyuri
@Eladott Ország: azért tegyük hozzá, hogy elnézve ezt a bányarémet, hallomásból ismervén a modorát azért Jocót, ha megérteni nem is, de érteni leheti! =))
karma1
Es akkor a nok meg nem is pereltek be a mindennap cserelendo, hando altal meghatarozott szinu bugyiert!
Nyírfa
Már nem védi a Szájer-háló. Alakul ez.
1984
Akit nő létére többször dugnak s*ggbe, mint női nemi szerven, az valószínűleg frusztrált (ami nem természetes, az természetellenes)
Sok frusztrált ember (a saját problémájának a megoldása helyett) előszeretettel másokon vezeti le a frusztrációját, ami egy vezetőnél pl. a hatalmával való visszaélést is jelentheti.
Ezzel az a baj, hogy egy láncreakciót indít el, mert másokat is frusztrálttá tesz, akik megint másokon vezetik le a frusztrációjukat...

Annyira kíváncsi lennék, hogy ha egy hétig az egész világon mindenki csak és kizárólag jót tenne másokkal, akkor csak a jót adva-kapva megértenék-e az emberek, hogy: Jobb adni, mint kapni.
Vagy az aranyszabály: "Mindazt tehát, amit akartok, hogy az emberek megtegyenek veletek, ti is hasonlóképpen tegyétek meg velük"
Vagy legalább azt, hogy rosszat tenni sokkal több energiába kerül (és közben mindenkinek sz*r), mint jót tenni?

Nna mindegy!
karma1
@Nyírfa: Ahogy mondod. Mar senkinek sincs nyugdijas allasa a kormanyban. Kivancsi vagyok nagyon, hogy ki dobja be legkozelebb a torulkozot? (Az allamkincstar igazgatoja mondott fel azonnali hatallyal 2 napja)
karma1
@Nyírfa: Es ha azt is nezzuk, hogy aderre mesterlovesz vigyaz, orban szemelyes jatekszer repulojenek az utjat titkositjak , stb...Hat erdekes napok ele nezunk.
Nyírfa
@karma1: @karma1: És még csak elő sem került az "ördög ügyvédje". Képzeld, ha ő is hozna egy újabb leleplezést.
Sajnálom egyébként, hogy így nevezte magát, mert az igazságosság jegyében járt el, és az nem a sötét oldal sajátossága: ráadásul, ami a nyilvánosság elé került, az nem éppen "angyali".
Mintha mostanában jönne el az ideje annak, amit Gyurcsány fontolgatott. Nem mondom, hogy általa derül fény az eddig eltitkolt bizonyítékokra, amelyek a fideszt teljesen padlóra küldik, de valami lóg a levegőben. Putyin gyengül, a V4-ben szakadások várhatóak, már csak az kellene, hogy Merkel rábólintson a fidesz kiléptetésére az EPP-ből.
Hogy nagyon nagy a baj és a félsz az orbán-berkekben, annak két látványos jele van: az egyik a szolgamód igyekezetük Oroszország és Kína irányában, a másik a közvagyon minden mértéken felüli kisajátítása.
-------------------------------------------------------------------
Az egyébként megengedett, hogy láthatatlanná teszik repülőgépek útvonalát?
Szerintem veszélyezteti a nemzetközi repülésbiztonságot.
karma1
@Nyírfa: Szerintem ez a titkositas mindennek ellene megy - a repulesbiztonsagnak plane. Aki nagyon kis repcsikkel repuldozik, azoknak is MINDIG bejelentesi kotelezettsege van a legkozelebbi repternek, es bar ezek nem erik el a nagy utasszallitok magassagat, de a repterkozeli, letitkositott repulogep komoly gondokat tud okozni. En motoros sarkanyon, ketszemelyes geppel repultem, kommunikacios eszkozunk nem volt, (36 evvel ezelott), de bejelentesi kotelezettsegunk volt, es amikor felszalltunk, foldi szemelyzetnek kellett lenni, ha mas nem, akkor akar egy csaladtag, aki meg tudja mondani, hogy mik a gepem adatai, az en adataim, a felszallas, satobbi ideje. En a MALEV kisrepulos klubjaban voltam, es azert ott nemcsak a rank vonatkozo szabalyokat tanultuk meg - ezek a rendszerek, amirol most letiltatta a gepet, mindenki szamara elerhetoek, es nagyon reszletes adatokat tartalmaznak, rendkivul hasznos, en egyebkent imadom hasznalni - ha hozzank jon valaki, akkor en csak beutom a legitarsasagot, uticelt, felszallasi helyet, es masodpercre tudom, hogy a gep hol tart, milyen magasan repul, mikor hol fog leszallni, vagy miert kesik, ha kesik, milyenek az idojarasi viszonyok, - az osszes adatot ugy lathatod, mintha a gepen ulnel es a fedelzeti monitort lathatnad. A kisgepeknek eleg egy ilyen informaciohalom is, hogy tudja, el tud-e repulni biztonsagosan mondjuk Budaorsrol Esztergomba. Allatira balesetveszelyes lenne nekem egy ilyen geppel talalkozni, mert pl. a sarkanyrepulo nem tud tul gyorsan helyzetet valtoztatni, plane, ha szelesebb, lassubb szarnyakkal repul. De a keskenyszarnyu gyorsabbsarkanyok se eselyesek arra, hogy egy nem jelzett geppel valo talalkozast sikerrel vedjenek ki. Viszont ezzel kicsit megno orban gepenek is a riziko, hogy esetleg egy ilyen varatlan helyzetbe kerulnek. Hat ott is csak a pilotat sajnalnam.
Giovanni Alba
@karma1: ma, 12:41 Mert a bugyiban nincsen semmi rossz :-D
karma1
@Giovanni Alba: Kar, hogy nincs mosolygos emoji-like...:) Cheeky monkey,...:)
balos
Hát ezt még megkellet érnie!Ennél már a lukasztása sem fájt jobban!
Eladott Ország
@CsipkeRózsa: Hogyne. A tánc kell az előjátékhoz.
Nyírfa
@karma1: 13.37

Hallod, megnéztem egy motoros sárkányrepülős videót, még a látványtól is halálfélelmem volt! :)
Ebből ki lehet esni!
No, szóval, jól gondoltam, hogy a repülésbiztonság miatt ezt orbánék nem tehetnék meg. Nem miattuk remélem, hogy nem okoznak balesetet. Egyébként, most, hogy ez kiderült, akár meg is büntethetik. Nem?
karma1
@Nyírfa: Dehogy lehet kiesni - biztonsagi ovvel vagy becsatolva, es kozben szabadon imadkozhatsz is, ha tudsz...:) Nem olyan rossz az. En akkor hagytam abba, amikor egy nemzetkozi versenyen 3 oktato halt meg egy balesetben, es semmi mas nem tortent, mint hogy az egyik gep ket utasa (ket oktato pilota!) nem tartotta be a foldi protokollt - nem jegyeztek be az indulasukat, a gepuk szamat, idopontjat, es egyszerre indultak el egy "rendes", bejelentkezett geppel egyutt a kotelezo iskolakorre. (ami egy teglalap alaku formacio).A ket gep egyszerre indult el, jobbra-balra felszallva, majd mindegyikuk elfordult az ellenkezo iranyba, es amikor a teglalap legmagasabb pontjahoz ertek es rafordultak a leszallovonalra a levegoben osszeakadt a szarnyuk, es mindket gep lezuhant. Egy ilyen balesetben nincs menekulesi lehetoseg, mert elmeletileg ugyan van egy egy alkalomra hasznalhato ejtoernyo, biztonsagi felszereleskent, de itt mar nem volt meg a lehetoseg es a magassag a kiugrasra. Akkor gondoltam azt, hogyha 3 oktato - akikre az ember felnez, es gondolkodas nelkul kovet , mert egyebet sem tehet - ilyen baromsagra kepes, akkor mit tud elhibazni egy "sima" hobby repulos? De repulni nagyon szep es jo, de picit koltseges, de sokat jelent egy sportklub-tagsag. Sajnos, ahogy a MALEV, ugy a sportrepulo szakosztalya is legyengult, megszunt. Pedig nagyon jo fejek voltak koztuk! Engem Pandazis Peter tanitott, meg az oreg Homolya, de Peter inkabb a motor nelkuli, 40 kilos cuccot a hatan cipelo -leugro repulozesnel maradt. (De elment a sivatagba motoros sarkannyal is, arrol is rengeteget meselt).
Azt nem tudom, hogy megbuntetik-e ezert a lepeseert, - mar azt sem tudom elkepzelni, hogy hogy sikerult kiiktatnia magat innen, lehet , hogy nagyon megutne a bokajat, hogyha kiderulne, hogy hogy sikerult, - nem tudom. De mondom, ha a gep lezuhanna, csak a pilotat sajnalnam.
Nyírfa
@karma1: Az imádkozást kásler honfitárs is előszeretettel javasolja, én is folyamodtam hozzá, amikor gyanútlanul beültem a hullámvasút első kocsijába. Akkor még ateista voltam, nem kicsit, ám nagyon, de azt az édesjóistenemcsakeztússzammeg-rimánkodássorozatot nincs az az édesjóisten, amely meg ne hallotta volna. :)

Nem vennék a hátamra 40 kilót. Utálok cipekedni! :) Vásárolni is inkább több fordulóval megyek, így hódolok a gyalogolás örömének, és a súlyok sem húznak le. Amióta az arcomra estem, mert megpakolt szatyrokkal futottam a megállóba érkező járműhöz, és orrom, fogam törtem, különösen irtózom a súlyoktól.
karma1
@Nyírfa: Az elso kocsiba csak azert jo ulni a hullamvasuton, mert siman magad ele tudsz hanyni, viszont ezert kell az utolso kocsiba ulni, mert akkor senki sem hany a Te nyakadba!, hihi,... Azzal egyutt ha hatul ulsz, az meg sokkal remisztobb, mert egyszeruen magad alatt latod az embereket, ugy erzed, mintha eltaposnad oket. Persze ha gyilkos hangulatban vagy, akkor inkabb nem javaslom ezt. (Tudom, Te sosem lennel abban, nem illik Hozzad!)
Nyírfa
@karma1: Van rá esély, hogy én is repülök az után, ami a számon kijön: adunk a szabadesésnek. Sem első kocsi, sem utolsó, részemről mindennemű magaslati tartózkodást befejeztem. :)
szaboria1
Ez a Handó is csak felfele bukott most 12 évre alkotmányjogász lett.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.