Hétfőtől szünetel a személyes ügyintézés a közműszolgáltatóknál a koronavírus terjedésének megakadályozására tett kormányzati intézkedésekkel összhangban.

Nem lesz ügyfélfogadás a közműszolgáltatóknál
Fotó: MTI/ Marjai János

Hétfőtől március 22-ig felfüggesztik a személyes ügyintézést, és digitális platformokon (online, telefonon, illetve e-mailben) várják a megkereséseket – erről tájékoztatta a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), az ELMŰ-ÉMÁSZ energiacég, az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., az E.ON Hungária Csoport és a Fővárosi Vízművek is szombaton az MTI-t.

A Fővárosi Vízművek azt közölte, ebben az időszakban is elérhető az ügyfélszolgálat a megszokott telefonos és online felületeken: az ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu oldalon, az okostelefonokra letölthető Otthon+ applikáción keresztül, a 06/80-200-777-es zöldszámon, illetve a mobilhálózatokból szintén díjmentesen hívható 06/1-450-2777-es telefonszámon. Az esetleges csőtöréseket változatlanul a 06/80-247-247-es telefonszámon lehet bejelenteni.

Tudatták azt is, a társaság ismét életbe léptetett számos belső, a munkatársait és munkafolyamatait érintő védelmi szabályt, így kiemelt óvintézkedésekkel biztosítja a szolgáltatási területén élő mintegy 2 millió lakos ellátását egészséges, tiszta ivóvízzel. Hangsúlyozták: a szolgáltatás zavartalan.

Az E.ON vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják és csökkentik a korábban tervezett, áramszünettel járó hálózati beavatkozásokat. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására – emelték ki a közleményben.

A MEKH tájékoztatása szerint az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek villanyszámlájuk egyenlegét továbbra is feltölthetik az élelmiszerboltokban és az újságosoknál. Arra kérik a fogyasztókat, hogy a várhatóan megnövekvő telefonos forgalomra tekintettel az ügyfélszolgálatokat csak sürgős és valóban fontos esetekben hívják, és lehetőség szerint használják a szolgáltatók online felületeit.

A szolgáltatók munkatársai az egészségvédelmi előírások maximális betartása mellett a fogyasztók ingatlanjaiban továbbra is elvégezhetik a mérőórák leolvasását és a halaszthatatlan karbantartásokat – írták.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ azt közölte, hogy mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, csökkentik a tervezett üzemszünetek számát. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg. Az energiacég elsődleges célja továbbra is, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja – áll a közleményben.

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. a megszokott digitális platformok mellett az MVM Next Áramapp nevű applikáció használatát ajánlja ügyfeleiknek.

Azt írták, az MVM Csoport április 7-ig önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállal a lakossági ügyfélkörben az otthoni munkavégzés és tanulás megkönnyítése érdekében. A villamosenergia- és földgázhálózat biztonságos üzemeltetéséhez szükséges munkákat a társaságok a megfelelő védelmi intézkedések betartásával továbbra is ellátják – írta a közműszolgáltató.

Forrás: MTI

Címlapkép: MTI/ Marjai János

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Gratulalok! Meg mindig tel van, gaz- es aramfuggo idoszak. Telefon? Internet? Eltort fonyomocso? Beazas?
Ennel okosabb dolgot nem is talalhatott volna ki a puhos - teljes osszhangban van ez a jarvany alatt kirugott orvosok, - apolokeval!
Mondom, csak gratulalni tudok ennyi eszhez!
verőce21
És hála legyen a közműszolgáltatóknak mondva, nagyszerűen működik így is az ügyintézés.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.