Bár már az indulás előtt két órával a reptéren voltak, mégis lemaradt a gépről több tucat budapesti utas – írja az Airportal.
Fotó: MTI/Kovács Tamás
A portál úgy tudja, az utasok egyszerűen nem kerültek sorra a check-in, illetve poggyászfeladó pultoknál.
A Wizz Air belső vizsgálatra hivatkozva azt közölte, a földi kiszolgáló cég felelős a történtekért. A légitársaság ugyanakkor teljes felelősséget vállal a történtekért, de megjegyzik, nagy terhet rónak rájuk a folyamatosan változó járványügyi korlátozások és annak az ellenőrzése, hogy az utasok ezeknek megfelelnek-e.
Az érintett utasok, amennyiben igénylik, térítésmentesen átfoglalhatják a jegyüket egy másik járatra, vagy visszatérítik számukra a jegyár 100 százalékát. Ezen felül 250 eurós kompenzációban is részesülnek.
Forrás: Airportal
Címlapkép: MTI/Kovács Tamás
A legjobb az lenne, ha ott is maradnának, legalább az angol változatot kevesebb veszélyforrás hozhatja be.