Orbán Viktor péntek reggel a Kossuth-rádióban adott interjújában beszélt a korlátozó intézkedésekről, amiről bővebben mi is írtunk.

Orbán inasoknak nevezte a rezidenseket, beleszállt az ellenzék
Fotó: MTI/Kovács Tamás

Arra a kérdésre is válaszolt a kormányfő, hogy a medikusok mennek-e, ha hívják őket – írja a Telex.

Most az a helyzet, hogy a rezidenseket, ők az inasok vagy (…) frissen végzett diplomások és készülnek a szakmájukra, őket már javarészt beoltottuk, és már vezényeltük is, a végzős medikus hallgatók pedg most jönnek sorra az oltásban, és utána, most már van jogszabályi alapja is, és úgy látom, hogy a szívükben-lelkükkben is készen állnak arra, hogy ha menni kell, akkor mennek

Az ellenzék rögtön reagált is miniszterelnöki interjúra.
Szabó Tímea, a Párbeszéd társelnöke Facebook posztjában írta meg véleményét.

Orbán Viktor ma "inasoknak" nevezte a kórházakban dolgozó rezidenseket. Azokat az orvosdiplomásokat, akik éjjel-nappal a kórházakban mentik a betegeket.

- kezdte bejegyzését.

Ehhez nem is tudok mit hozzáfűzni. Csak annyit, hogy én szégyellem magam helyette, pedig nem nekem kellene.

- tette hozzá lezárásként.

Forrás: Telex, Facebook
Címlapkép: MTI/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Fischer Zoltán

158 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Pipás
@Málna: Szégyenkezz csak saját magad miatt.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Pálinkás Pál
szerintem nem sokan sírnánk ha felfordulna ez a patkány..
tudode
Összetéveszti a rezideneseket magával, mert azok a rezidensek akik nem elhivatotttságból vállaják a gyógyítást, azok elmennek más "szakmába" nem úgy, mint a felcsűti nemzetvezető, aki ha nem becsődől ebbern az "állásban" akkor gesztenyét fog árulni az útca sarkán:
.
---- Kétharmad: amekkora lehetőség, akkora felelősség TV2 Napló, 2010. április 19.
www.youtube.com/watch?v=GHIqyxm0ZHo&t=8s
-------------------------
.
Amelyet felesége is alátámasztot, hogy "szakmát" űz az ura
.
----- Lévai Anikó otthon
www.youtube.com/watch?v=Lv6Xu1VUtYw-.
---------------------------
.
Most már saját bőrünkön érzékeljük azt, hogy minden együtt van csak az "lelhivatottság" hiánycikk, de nagyon!

.
tudode
@tudode: .
Ja és az elmaradhatatlan "puska" a papír, miknt az oskolában!
Nessy
Inasok az Orbán körül lebzselő léhűtők. Annak megfelelően kezeli is őket!
Nessy
@tudode: Biztos meg vannak számozva a lapok, hogy tudja melyik következik. Akkor kell keresgélni elmélyült figyelemmel, ha elfelejti melyik is következne a számsorban. Kell csinálni neki egy "szamárvezetőt"!
Málna
Szabó Tímeának pont elég lenne saját maga miatt szégyenkeznie.
human
Egyrészt ez kicsit túlreagálásnak tűnhet az ellenék részérő, pont mint mikor asszonyságnak nevezte a phizert fejlesztő magyar tudós nőt. Szerintem sem a lenézés volt Orbán célja ebben sem, csak próbál a választói nyelvkészletével operálni, próbálja az egyszerű kisember imázst erősíteni.
Másrészt viszont az ellenzék azt teszi amit Orbán maga is tenne ellenzékben (és amit kormányon is tesz az ellenzéket támadva), azaz minden apróságot amibe bele lehet kapaszkodni felhasznál a kritikához.

Szóval ez is csak egy hétköznapi politikai kommunikációs harc, ami valójában rohadtul nem sorsdöntő az ország szempontjából, de gumicsontnak jó. A lényeg valójában, hogy a világon a hetedikek vagyunk a járványt legrosszabbul kezelő országok közt és Európában dobogós a helyezésünk a korrupciót illetően. Ezek azok a témák amik mindannyiunk életét meghatározzák.
Csizmás Kond
Mongyuk ma kevesen értik a régebbi kifejezéseket de az inas szó nem sértő hanem inkább dicsérő...mert sok nagyszájúnak éppen az látszik hogy sehol nem inaskodott csak belepottyant egyből valamibe és a pofázáson kívül egyébhez nem ért.
tudode
@Nessy: .
Azért tud ő szabadesésben is órákig előadni, amikor dicsekedik az ÚJ ÁLLAMA létrehozásáról, amikor elismeri azt is, hogy azt csinál amit akar, mert nem akadályozza őkelmét koalaíciós kényszer:
.
------ Jobboldali Olasz Testvérek párttalálkozója, Róma, 2019.09.21.
www.youtube.com/watch?v=cqa63Y-1mAg&t=253s
.
www.youtube.com/watch?v=9MrXq6-Yrs4&t=110s
-------------------------------------
.
Kólintani csak papírból képeSS amikor aszongya amit a hallgatósága akar hallani, papírból akkor, amikor nem mond igazat!
Pipás
@Málna: Szégyenkezz csak saját magad miatt.
fergeteg
Hülye ellenzék !
A bilibe szállna már bele.
fergeteg
Bizony inasok még azok Dr. inasok a maguk területén.
Málna
@Pipás: Semmi értelme nincs annak, amit írtál. Nem én szégyenekezem más miatt, hanem Szabó Tímea. Megvan?
simmering73
Ma pejoratív értelmben használják az inas szót. Mint azt, hogy gangeszparti migráncs.
kissé felnőttem
na akkor orbánc figyelj jól az orvosokat nővéreket elüldözted, akkor most lépj le te is utánuk mert ez már igy sötét verem. aztán a rezidensek mihez értenek a focihoz meg a milliárdos költekezéshez Örülhetnél hogy valakiket tudsz ugráltatni, de megalázni max téged kell mindezért . ostoba és bosszuálló vagy.
Eladott Ország
Orbán, te meg egy büdös bunkó bűnöző szarházi vagy b+! Börtönre érett szarjankó!
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/69529314_1661095004020802_6378025906279022592_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=Pt8swJsySbgAX_HnyzL&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=6f235ec7bad67be8b070055a5610be69&oe=607977FC
Úgy tűnik, hamarosan nem csak ahhoz kell elmenni ebből az országból, hogy egy tudós eljuthasson pályája csúcsára, hanem már ahhoz is, hogy a reménybeli tudós hozzáférjen ahhoz a tanulási lehetőséghez, melyre szüksége van. Nagyon, de nagyon rossz az az irány, amerre ez az ország tart. És sok idő lesz, mire valamennyire helyre lehet hozni a rombolást.
cikicakk55
@sgl: Azok sem Orbánt siratnák,sokkal inkább a pénzt amit általa szerezhettek meg.
verőce21
A "rezidens" még nem kész orvos, sőt a szakvizsgától is messze áll, így nyugodtan és jószívvel nevezhető inasnak.
És mivel aláírták az új eü. szerződést, vezényelhetők, mint a "végzős medikusok" is. Úgy gondolom, hogy jókedvvel, jószívvel teszik amit kell...
Ne rontsa el a kedvüket senki.
RonaGyuri
@verőce21: te tényleg ilyen hülye vagy?? tudom költői a kérdés!
verőce21
@RonaGyuri: (14:01) "te tényleg ilyen hülye vagy?? tudom költői a kérdés!"
csak úgy....
@RonaGyuri: ez nem kérdés!:) @verőce21: az orbán leg butább inasa...
RonaGyuri
@verőce21: mielőtt hülyeségeket irogatsz kattints!!
pl. esem.hu/az-orvoskepzes-ideje-es-menete/
na jó lehet te annyira hülye vagy, hogy még ezt sem vagy lépes felfogni!!! /((
csak úgy....
@verőce21: ha az orbáni szótárban egy reziden "inas" ,akkor te mi lehetsz szerinte? :)
ómió
Miért? Végsősoron "orvosinasok", csak a rezidens rá a "píszí"!
verőce21
@RonaGyuri: Nem jól tudod.
Tájékozódj.
csak úgy....
@ómió: remélem,ha arra kerül a sor,akkor majd egy alig kezdö "inas" gondoskodik rólad,aki még igazából vért sem látott! ki leszel segítve,de majd fogod a kezét ..
csak úgy....
@verőce21: néha nem szar neked,hogy a kettö legokosabb magyar (orbán és shikari) után,te csak a harmadik?
Nyírfa
Ez a monológ így hangzott el? Ilyen összefüggéstelen, töredezett mondatokban? Ennél Kádár is értelmesebben beszélt az utolsó felszólalásában, arról nem is beszélve, hogy az mélyen emberi volt.
Jó lenne tudni, hogy Graz előtt van-e éppen vagy Graz után, csak még hat a szedatívum.
No. Stilisztikailag az inas az asszonyság kulturális megfelelője orbán heloröfi világképében, de egyben ki is jelöli az alanyok helyét a társadalmi hierarchiában.
Hogy szerintem orbán helye hol van, az nem kérdés, annak ellenére sem, hogy az Unióban úgy tudták, a nemzetvezető tud késsel-villával enni. Közben rájöttek, hogy ez fake news volt.
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri, ezt a te ajánlásodból idézem..." Ha egy páciens egy rezidens vagy szakorvosjelölt keze alá kerül, az osztályon dolgozó szakorvos szemmel tartja a gyakornok döntéseit és utasításait, elbírálja azokat a kérdéseket, melyek szakorvosi kompetenciába tartoznak, részt vesz a viziteken, aláírásával hitelesíti a zárójelentést stb.
Ezeknek a gyakorlati éveknek a végeztével lehet letenni a szakvizsgát, ami után már önálló szakorvosnak számít az illető."
...okoskodni tényleg lehet de attól még nem lesz okosabb senki.
Rockxy
igy van!
ezen a szaron kell lovagolni, miközben a dokik telefonon távgyógyítanak, mert a virusok lónagyságúra nőttek.
Qqberci
Csútkány, te szarzsák! Te még ügyvédbojtár se voltál!!!...
RonaGyuri
@Csizmás Kond: az olvasásértési gondjaidon nem tudok segíteni, ha neked ez az inas, akkor te még hülyébb vagy mint mutattad! =))
csak úgy....
@Csizmás Kond: te egy ideális kísérleti majom! :)
gina
Mondja ezt egy elmebeteg ,, nem a kaszárnyában vagyunk, te idióta OV,, ez minden nappal hülyébb lesz, ezen már a pszichiátriai kezelés sem segit,,,
gina
Ja és aki igazi magyar annak nem kell kokárdát kitüznie, te szemét hazaáruló nem is érdemled ezt a zászlót a püttyhedt skizofrén melledre..
ómió
@Szeparepa2: Hagyd abba a bugyogást, szarkupac! Bűzlik a bolsi tetvességed anélkül is Akárcsak a kurva anyádé! Inkább merülj le az efftársi latrinába! Odavaló vagy!
gina
@Csizmás Kond: Te IDIÓTA te vagy a legaljasabb inas OV szektájában, büszke lehetsz rá !!!
ómió
@csak úgy...: Annyi eszed sincs, hogy felfogd: az orvosinas=rezidens!? Ettől lehetsz te "jó efftárs"!
Csizmás Kond
@RonaGyuri: a gyakornokot másképpen hogy neveznéd ?
balos
@csak úgy...: Szerinted ebben a fosban ami itt van 89 óta ki az értelmes?
csak úgy....
@balos: tudsz ám kérdezni! szerintem a magyarok így szeretik,különben mást elképzelni sem tudok.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: te tényleg nagyon buta vagy, de ne erőlködj; inasnak csak egy elmebeteg retardált barom nevezné! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: ...az egylövetű az egylövetű...amúgy olvass vissza a beírásokban hányan írnak hozzád hasonlóan és érzik magukat műveltnek...ezek vagytok.
RonaGyuri
@RonaGyuri: egyébként a rezidens szinonimái: gyakornok, szakorvosjelölt
RonaGyuri
@RonaGyuri: viszont az inaséi: komornyik, szolga, lakáj, csatlós, cseléd, szolgáló, apród!!!
csak úgy....
@ómió: baxxod tahó,egy tanult kezdöt ne inasozzon egy tanulatlan paraszt!
Pokróc
Kombájnos szántó szélén disznószarban nőtt fel .Ló nézett be az ablakon . Ez talán érthető , elnézhető talán neki ,a választóinak nem .:-((((((((((((((((
csak úgy....
@Csizmás Kond: te nem fideszes ütödött macska,beléd kár a vitamin dús fideszes cica táp...
division
@Szeparepa2: Megint hozod a formádat. Undorító egy féreg vagy. Nekem csak annyit kívántál a mai napon, hogy én is meg a családom is pusztuljon meg az oltástól. Mocskos tetű vagy nagyon.
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Régebb minden szakember inasként kezdte, szakmától függően akár öt évbe is telt amíg a mester felszabadította és elismerést kapott a szakmájában és önállóként dolgozhatott...de aki csak könyvből ismeri a magyart az nincs is ahonnan tudja.
csak úgy....
a magyarul egy kukkot sem beszélö és értö rezidensek ,akik pénzért mentek tanulni magyar egyetemekre,azokkal mi lesz? öket is majd degradálja orbán az inasainak?
justhpeter
@verőce21: Ha annyi eszed lenne amennyi hiányzik, akkor lennél pont féleszű !
RonaGyuri
@Csizmás Kond: te tényleg egy korlátolt barom vagy, annyira hülye, hogy még ezt sem értetted meg! =))
nezelodo
Ezek a kiskamaszos nyegle beszólások célzottak, azoknak a tömegeknek szólnak, (azok szóhasználata), akik a királyi rádió és tv csatornák propagandájából félretájékoztatva választásokkor eldöntik mások gyerekeinek, unokáiknak a sorsát. A saját szerény sorsán úgysem nagyon lehet változtatni. Pillanatnyilag megelégszenek azzal a kiskapuval, hogy a hatalom nem piszkálja őket a falu kocsmájának a nyitvatartása miatt, és némelyik hozzászóláson ez nyomot is hagy.
Csizmás Kond
@RonaGyuri: ...Gyuri, azért mert csak trágárkodva tudod magad kifejezni az is bizonyítja hogy még insnak sem lennél jó...mongyuk a rákosi és kádár korban az ilyenekből lettek titkárok de meg is látszott a rendszeren...
RonaGyuri
@Csizmás Kond: ezek vagytok ti műveletlen paraszt-suttyó fideszesek, mikor egyértelműen bizonyítódik, hogy HAZUDRARL, akkor pofátlankodni kezdetek! =))
Egyébként a titkárok az imádott dagadékodból és a barátaiból lettek!!! =))
kereső
A félművelt tahó, és az ő "polgári" Magyarországa.
Clavigo
@Csizmás Kond: Arról mesélj,,hogy ment ez felétek Romániában...
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri aki náladnál parasztabb az már kollektívelnök...amúgy nézz szét magatok között, gondolod hogy az ország többsége az ilyen balfasz pocsékszájú balfaszokra bukik,...az ilyen őrjöngésetek mellett még a saját anyátok sem fog rátok szavazni vazze...nade én kitérek...
Csizmás Kond
@Clavigo: ...úgy értesültem szart gyűjtenek ...a nagyobb nyer...próbálkozhatnál...
Clavigo
@Csizmás Kond: Nocsak,nocsak...Szarházi obsitos szekus...? A putris Orbán szereti a szőröstalpú fajtádat,,migráncs.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: látom tükörbe kéztél és látod magadat! =)) Ez is a buta paraszt-fideszesek szokása a saját nyomorukat másokra próbálni kenni! =))
De hagyjuk te ilyen vagy, de ettől még az inas és a rezidens két egymással semmilyen módon sem összemérhető dolog! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri én ilyen vagyok és elásnám élve magam ha még csak hasonlítanom kéne is rád...
csak úgy....
@Csizmás Kond: csak csodálkozni tudok rajtad mint nem fideszesen és pártoktól függetlenen...,dorombolj valami szépet! a daciad még müködö képes?
RonaGyuri
@Csizmás Kond: nem jönne össze túl buta vagy hozzá!
de: ettől még tény - még ha te azt hiszed, hogy jobban is tudod (mert a korlátolt félisted ismét bebizonyította, hogy milyen műveletlen) mint at MTA Nyelvtudományi intézete , hogy: az inas és a rezidens nem szinonimák!!! =))
csak úgy....
@Szeparepa2: 18:20 már többször említettem,hogy kontraproduktív vagy! gondolod,hogy egy káromkodó bugris a megoldás orbánra?
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri, te nem csak modortalan hanem vak is vagy...nyomod a hülyeségeidet mint süket az ajtót...hol állítottam hogy én azt hiszem ?...és hogy nehogy ilyen butául vigyen el a vírus íme az inas értelmezése ...hu.wikipedia.org/wiki/Inas
Te jöttél a marhaságaiddal, hogy ezt jelent meg azt jelent mert fogalmad sem volt mi az értelme csak szinonimázol meg öntöd magadból a kanadaimagyarszart...
csak úgy....
@Csizmás Kond: tudok olcsón 1X használatos ásót -lapátot...,cirmi,te a shikarira hasonlítasz a leges leg jobban.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: az inas és a rezidens nem szinonimák!!! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: ...és ki a lószar állította azt ?
csak úgy....
@Csizmás Kond: ne lószarozd orbánt mert még megbánod..
csak úgy....
@Szeparepa2: majd emlékeztetlek,ha arra kerül a sor...
karma1
@human: 12.39-re: Lajkoltalak, de azert nem pontosan ugyanazt latjuk.
orban nincs abban a helyzetben, hogy asszonysagozzon, inasozzon, es egyeb jelzokkel illesse a sajat nepet, mert nem ezert kapta a teljhatalmat!
Ha nem kepes az ertekeket a helyukon kezelni, es megnevezni, akkor nem alkalmas a posztjara! (Bar ezt mar rajta es az ot imado birkakon kivul mindenki tisztan latja!)
Nem neki kell lemenni a "hello rofik" szintjere, hanem fel kell emelni mindenkit egy melto, kozertheto szintre!
Ebbol is latszik, hogy a rombolason kivul a vilagon semmihez sem ert!
karma1
@RonaGyuri: Please, don't feed the troll! Probably he'll be starving to death! Lol...:)
Peller Anikó
@RonaGyuri: Az inas szolga (rágós képviselő vagy mócsingos asszonyság), a rezidens egyetemet végzett orvos (többnyire értelmes) doktor. Pont.

propeller.hu/itthon/3645981-bojar-gabor-orbant-foci-varba-koltozes-erdekli-sajat
terlasz
Az inas jelenkori értelmezése:ipari tanuló.
A rezidens végzett általános orvos, aki szakirányú végzettség megszerzéséért küzd, tanul.
A szintkülönbségek egybemosása szándékos dehonesztálás lehet O. részéről, mert alulmaradt a diktátumával (55oo-an nemet mondtak neki, amit nem tűrhet).
division
@Szeparepa2: Megint sokat vettél be a kábszeredből? Az ember már csak röhögni tud az ilyen agyatlan barmokon mint te vagy.
division
@Csizmás Kond: Azért nem semmi, amilyen stílust megengednek maguknak itt ezek a nyomorultak. Jól tudják, hogy (még) nem lesz következménye.
Clavigo
@division: Rajtad még röhögni sem lehet,,olyan siralmas vagy...
division
@Clavigo: Nyilván neked az a stílus tetszik, amikor Szepa barátod olyanokat ír mint fentebb, vagy amikor lazán beszúrja, hogy pusztuljak meg az oltástól én is családostól. Tény, az ilyen emberek viszik előbbre az országot, vagy mégsem? Nekem nem kellett kiköltöznöm külföldre soha ahhoz hogy jól élhessek, van aki meg kint mosogat. Nagy életcél...
human
@karma1:"mert nem ezert kapta a teljhatalmat" Az én nézőpontom szerint látja, hogy ez a karakter bejön a választóinak és ez (meg a választási csalások) biztosítja a 2/3-ot, szóval nem csak ezért, de ezért is kapta a teljhatalmat. Ilyenkor azért ügyelni kell arra, hogy szétválasszuk a dolgokat. Te nem szavaztál rá, tehát nem mérheted a saját mércéddel és nem támaszthatod vele szemben a saját elvárásaidat. Nézd meg a választóit és látni fogod, hogy ők bizony azt kapják amire megszavazták (ez alól kivétel a 2010-es választás, mert ott tényleg sokan nem azt kapták amire szavaztak).
karma1
@human: Tudod, en nem is szavazok, mint nem otthon elo. Semmilyen jogom sincs nekem eldonteni, hogy otthon ki mekkora szarban eljen (by Hofi).
De en valoban mast varnek el akar egy regnalo, akar egy aspirans ME-tol.
Istenkem, ezzel a vadparaszttal ennyi jutott az otthoniaknak! Fel kell merniuk, hogy kell-e ez nekik jovore is? Ha nem, - lapatra vele!
human
@karma1: Gondolom nyilvánvaló, hogy én is mást várnék el. Akár még a te igényeidhez képest is mást. Nem vagyunk egyformák.
Én itt most csak igyekeztem objektíven megközelíteni a dolgot. Nem túl népszerű, de nem is volt ez célom.
És ha már az én igényeimről van szó miniszterelnök terén én külsőségekben nagyon igénytelen vagyok, de ellenben vannak elvárásaim. Számomra az ideális miniszterelnök nem a fényűző életével tűnik ki és követel ezzel magának tiszteletet, hanem a tetteivel, a példamutató magatartásával és előremutató gondolkodásával. És van egy rossz hírem. Az embereknek általában nem ilyen kell (még itt az ellenzéki oldalon sem).
És akkor bemutatnám az én kedvenc elnökömet. Mujicat, Uruguay volt elnökét. Érdemes végighallgatni ezt a beszédet.
youtu.be/X3ACrhMqqyk
karma1
@human: Ismerem az urat - szuper ember!
Az en igenyeim nem nagyok: bar a Kadar korszakkal nekem meg a szuleimnek semmi bajunk nem volt (soha senki nem volt semmilyen part tagja sem, en sem voltam, plane nem is leszek), - de nem kell a hokedlin krumplilevest evo orszagvezeto sem, a kamubol csoro orban viktor sem, aki folyton elefantfulet csinal a gatyajabol (kihuzza a zsebeit es megmutatja, milyen ures), de Jakab Peter hivatalos oldalan is volt Peternek egy bejegyzese, hogy "most megeszem a vasarnaprol maradt krumplistesztat es indulok a Parlamentbe dolgozni" - mert ez sem nyero! Es nem azert, mert nem tehetne meg - de tole nem ezt varom! (Erdekes modon rengeteg negativ posztot kapott erre - en is igy reagaltam le).
Nem tetszene egy , az ingeit mindennap eldobo berki krisztian sem, mert errol meg automatikusan a herdalas jut eszembe. Es annak sincs letjogosultsaga egy orszagban!
De egy dutertet sem latnek szivesen, aki a fenenagy drogellenessegeben sajatkezuleg lovoldozi le a nyomornegyedekben fetrengo szerencsetlen drogosokat, mert szerinte meg ez a bunozesre az egyeduli megoldas.
En kb. egy olyan megallapodott embert kepzelnek el, mint Gyurcsany - lehet egesz nyugdotan fujolni, a mai napig o az egyetlen ember, aki bevallja, hogy milliardos, es o az egyetlen, aki valos vagyonnyilatkozatot tesz a felesegevel egyutt - viszont o az az ember is, aki a legtobbet jotekonykodja a szocialisan raszoruloknak. Es ugyanezt tette miniszterelnok koraban is - mennyi is volt a fizetese? Es mennyi orbannak? Es mi a kettejuk vagyon- es adobevallasa kozti kozti kulonbseg, na meg a szocialis jotekonykodasra forditott osszegek?
Ha emlekszel ra, karacsony elott Gy.-k adtak egy 2500 forint erteku elelmiszercsomagot, hogy csinaljon belole karacsonyi menut. Es megcsinalta! Mig orban ott all felhulyen es tokreszegen egy hurkatolto mellett, tiborczcal palinkazva - mert ennyire telik neki a "szocialis erzekenysegbol".
Mondom, lehet engem kopkodni, - jo sokan meg is teszik ezen az oldalon
karma1
@human: Folyt.: Itt egeszen mas a leanyzo fekvese: peldaul a kedvenc partom - a nemzeti part - kepviseloinel az egyik szempont a kepviselojelolesnel, hogy az illeto valamiben mar mutasson fel eredmenyt, esetleg vagyont. Lehet az egy jolkereso mernok, vagy tanar, orvos, ugyved - de valamilyen gyakorlati erteke, multja legyen az illetonek! En szemelyesen ismerek orszaggyulesi kepviselot , ittenit, aki farmerbol - jol dolgozo farmerbol, birtokosbol - lett orszaggyulesi kepviselo - 4 gyereket felnevelt, a felesege gyogypedagogus, es ok csinaltak , bovitettek a birtokukat, eron felul meloztak benne. Es amikor eljon a valasztas ideje, akkor persze, hogy egy ilyenre fogok szavazni, akinek az elete nyitott konyv, es kurvara nem irigylem a vagyonat, ami itteni mercervel sem kicsi, de nem is a legnagyobb az orszagban - ugyan kirol mondhatod el ezt a jelenlegi fideszben? Mindenki az egyetemi KISZ titkarsagbol jott, egy perc munka nelkul, vagy ha melozott, akkor eppen a Kadar rendszer szoci kiszolgaloja volt! De letagadja azt is, meg azt is, hogy az apjaik parttitkarok voltak (kover, orban), - nekem EZERT nem hitelesek!
Pipás
@Málna: Pedig elég érthető amit írtam.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: uram atyám. most esett le: te annyira sötét vagy, hogy azt sem tudod a szinonima mit jelent!!! =))
Csizmás Kond
@division: ...pártkonferenciákon civilizálódtak...attól ilyen korlátolt a szókincsük és felfogásuk...
Málna
@Pipás: Nem azt mondtam, hogy nem érthető, hanem hogy nincs értelme. Látom, van némi szövegértelmezési problémád...
ómió
@csak úgy...: Ha tanulatlan paraszt lenne, mint te, akkor benyalna nekik - ahogy te - a meleg szarig!
ómió
@Szeparepa2: Véresbolsi tetü és latrinabúvár mivoltodban, az elmebetegséged mellé, szarkupac, még trippelt is kaptál a kurva anyádtól?
Clavigo
@ómió: Beléd is jó reggelt ,,agyalágyult..
RonaGyuri
madarat tolláról; a fideszes vállalkozó, aki jobban tudja mindenkinél, hogy milyenek a matematikusok, és azzal henceg, hogy tucatjával vannak orvosok a környezetében, annak a majomnak gazsulál, aki nem tudja mi a különbség a rezidens és az inas között! =))
ómió
@Clavigo:Üdvözöllek, agyalágyult! Én ómió vagyok!
division
@RonaGyuri: Nem vagyok fideszes vállalkozó, és igen, tudom milyen egy igazi matematikus, egy sem itt írja a trágárkodásait, anyázásait, az inas/rezidens részhez meg azt gondolom nem írtam semmit. Unokahúgom is rezidens, ha már itt tartunk, és jóval tanultabb és okosabb mint a hagyományos értelemben vett inasok voltak, de még nálad is (ez utóbbi mondjuk nem olyan nehezen kivitelezhető) :-)
RonaGyuri
@division: persze mint az imádott Orbánod is te is bukfenc vagy mindet tudsz, ráadásul jobban! =))
igen egyébként ez a gond, mármint, hogy iderondítasz (mocskolódsz), de a lényegtől kussolsz ezerrel. Szegény unokahúgod - persze ha igaz - meg van áldva egy gátlástalan trógerrel, mint te vagy, aki itt ajnározza a korlátolt barmokat, akik ünnepelnek, hogy a rezidensek igen is inasok! =))
Gazella
@verőce21: tévedsz te ostoba! A rezidens folyamatosan szakvizsgákból tesz le vizsgát!
division
@RonaGyuri: A rezidensek nem inasok, nekem nem azzal volt bajom itt sem, hanem azzal, hogy egy-két kedves kolléga csak azért, mert nem szidom ezerrel a Pfizeren kívül az összes vakcinát (mégpedig okkal) a családom halálát kívánta. Magam is írtam már többször, hogy nem így kellene csinálni az oltásrendszert, én másként oldattam volna meg, még az oltási sorrend sem ez lett volna, de ezen én nem tudok változtatni. Azzal meg, hogy megint gátlástalan trógernek neveztél, bizonyítottad ismét hogy ugyanolyan szánalmas senki vagy mint Szepa barátod.
RonaGyuri
@division: Mert egyértelmű, hogy az vagy. Annak nevezlek akinek mutatkozol: aki személyiség lopással gyanúsít ez gátlástalan tróger a butábbakból! Egyébként megint hazudsz mert az említett idióta nem hogy nem barátom, de már többször rá is szóltam. nem úgy mint a te cicuskád aki nem tudja a különbséget és mikor beidéztem neki a szinonima szótár bejegyzéseit mocskolódni kezdett. Te nem rászóltál, hogy butaságot állít, inkább, még biztattad! =))
No ez sem nagyon más! =))
division
@RonaGyuri: Neked egyértelmű, de ez nem baj, itt olyan vagyok mint bárki más, fel kell venni hasonló stílust, itt kint meg egészen más vagyok, nincs olyan ember akivel csak haragban is lennék a környezetemben. Nem vádoltalak volna egyébként lopással, ha nem anyáztál volna, de szerintem ezt már kiveséztük. Csizmásnak nem véletlen írtam amit, nagyon bennem vannak még mindig azok az aljas hozzászólások, amiket itt sokan megengednek maguknak. Tőle például még sosem kaptam hasonlót sem, miért kellene letámadnom? Tudod attól még, hogy egész oldalt le tudnék írni a vakcinákról hiteles forrásból, és ezt meg mertem említeni, felesleges a családom halálát kívánnia bárkinek is. Ez eleve nem a Fideszről szólt, hanem tudományos tényeken alapult, viszont amit magam is elismerek, ez nem Orbánék asztala sajnos.
RonaGyuri
@division: blabla, ami csak hozzátesz ahhoz, hogy egy gátlástalan tróger vagy! =))
RonaGyuri
@division: és képmutató is, hisz azzal kötöttél belém, hogy durván beszélek, s most te teszed sokkal ócskább módon! =)) Persze, csak magadat adod most is, mert egy gátlástalan tróger vagy! =))
division
@RonaGyuri: Provokálsz folyamatosan, anyáztál már az elején, gátlástalan trógernek neveztél, én mégis próbáltam veled értelmesen beszélni. Még te vagy felháborodva, hogy már nem tűröm tovább? Remélem belegebednek a magadfajták a következő választás utáni időszakba, hacsak addig a vírus el nem viszi a férgesét.
RonaGyuri
@division: Te és az értelem? Fényévekre vannak egymástól! Te is csak egy ócska műveletlen paraszt-suttyó vagy, mint a fityesznyikek általában és így persze egy gátlástalan tróger is vagy!! =))
voltmárjobbis
Az asszonyság után itt a közjószág: mit gondol Orbán Viktor a gyerekekről?
Mindenen túlment: "A gyermek egy közjószág "
hvg.hu/elet/20210205_Orban_Viktor_hazassag_gyerekek_kozjoszag
Ilyen idióta miniszterelnöke van Mo.-nak. Paraszt.
RonaGyuri
@voltmárjobbis: igen ezek a műveletlen paraszt-suttyók ilyenek. Sajnos a létezőben a komcsik ilyen kádereket gyártottak,. ilyenekre cserélték le az európai polgárokat! =))
Csizmás Kond
A beszállásról jutott eszembe...megy a cigány az úton, meglát egy bárányt az út szélén legelni, elkapja és bele a szekérbe majd hajt tovább...meglátja a rendőr és megkérdi hogy került a bárány a szekérbe, mire a cigány hát instálom ez csak egy stoppos...megláttam az út szélén, kérdeztem beszáll-e és mondta beee...
division
@RonaGyuri: Ne legyél büszke arra hogy egy tahó paraszt vagy, aki úgy vett diplomát annak idején az Ecserin, bár lehet, tényleg lediplomáztál némi komcsi segítséggel az átkosban egy kettes alával:-) Családod (már ha van) nem szégyell?
RonaGyuri
@division: látod milyen ocsmány tróger vagy, pedig csak kattintgatnod kellene - talán nem véletlen, hogy nem teszed, mert meghaladja a képességeidet - és rájönnél, hogy most is HAZUDSZ, sőt RÁGALMAZOL!!
Persze ez minden amire képes vagy! Gondolkodás helyett ott van neked az imádott retardált dagadt törpéd, bár leginkább a hájas alfele, amit élvezettel lefetyelsz! =))
S mindez csak újra okadatolja, hogy persze egy gátlástalan tróger is vagy!!
voltmárjobbis
@RonaGyuri: ma 18:49
"a komcsik ilyen kádereket gyártottak"
És sajnos Soros is ezekre, mint orbán pazarolta a pénzét
RonaGyuri
@voltmárjobbis: igen ebben van valami, de az a nagy különbség, hogy ő csak pénzelt, de Rákosiék és Kádárék még a maradék értelmiségieket nyúzta is! =))
Úgy hívták, hogy értelmiségi vérfrissítés! De ezek közül is a legrosszabb a paraszt-káder képző, amit Pozsgai és Horvát elvtársak rittyentettek, Bibó nevének meggyalázásával!!
Namely
"Orbán Viktor ma „inasoknak” nevezte a kórházakban dolgozó rezidenseket. Azokat az orvosdiplomásokat, akik éjjel-nappal a kórházakban mentik a betegeket. Nyilván azért hívta így őket, mert az orvosok felügyelete alatt dolgoznak. "
Nem azért, hanem mert, ahogyan az inasok is régen, a mesterek tanítványai. Ahogyan a cipész, ékszerész, stb szakmában is.
Ez miért nem világos a fenti hölgynek?
1. Mert életében nem dolgozott.
2. Szabó Tímea egy igazi snowflake, aki egyetlen dologhoz ért, hogyan kell mindenen (szavakon, mozdulatokon, tréfákon, megjegyzéseken, akkor is, ha nem nekik szánták) vérig sértődni. Komolyan gondolja? Aligha. Ez egy politikai csellfogás. Ha valódi mondanivaló nincs, akkor jön el a "rasszista, antiszemita, náci, köcsög, stb" "érv" a politikai majom részéről.

(Jegyzet: ha valaki nem ismerné a fogalmat. "Snowflake" is a slang term for a person, implying that they have an inflated sense of uniqueness, an unwarranted sense of entitlement, or are overly-emotional, easily offended, and unable to deal with opposing opinions.) Esélyes, hogy sokan magukra ismerhetnek itt (Horizont, Eladott ország, Nyírfa(???))
division
@RonaGyuri: Te vagy aki rágalmaz, vagy nem veszed észre? Ezt csinálod nagy matematikus létedre, vajon mit szólnának ehhez a volt évfolyamtársaid ha látnák? Gondolom egy sem csinálja ezt itt, legalábbis akiből lett valami. Mondjuk nagyon bátor (vagy inkább hülye?) vagy, ha a saját képeddel meg neveddel írogatsz, nem félsz hogy valami bajod eshet egyszer? :-) Diktatúrában(?) ez így megy, te okostojás. A következő Fidesz győzelem után nem biztos hogy érdemes lesz folytatni az efféle aljaskodást.
mzper x
Veszek egy "szájat" a bűvészboltban és egy szájjal verem agyon Orbán Viktort - egy nagyokat mondó szájjal.
Ez az ember BIZTOS, hogy nem ágyban és párnák közt fog elhalálozni.

Nem engedem. Igen, én egyedül ezt nem engedhetem meg.
Vilagbol Kiabrandult Mosofazek
@mzper x: ne szájjal verd agyon, hanem egy gumibottal! De sokáig tartson!
gina
@fergeteg: Fergetegesen hülye proli vagy, a szádból csak fekália folyik mint az uradéból repedtsarkú nulla
Málna
@division: Én is kérdeztem már Gyuri bá'-tól, hogyhogy nem szégyelli magát ezért a prosztó stílusért. Családtagja, ismerőse bármikor láthatja.
division
@Málna: Ráadásul matematikus, azért ezt se felejtsük el, és milyen művelt, csak olvasd el a linken. Kár, hogy ez itt nem látszik:-)
epa.niif.hu/00800/00843/author/grona/page/6/index.html
division
@gina: Azért nézz szét jobban szerintem kik azok, akik leginkább trágárkodnak itt folyamatosan. Most például éppen te.
Málna
@division: Így múlik el a világ dicsősége...:-)
RonaGyuri
@Málna: @division: Igen, ezek vagytok ti, Orbán bigott korlátolt birkái!! =))
Annyi ideig dresszíroztátok magatokat totális szövegértelmezési hiátusokban, hogy mára már értelmi fogyatékossá váltatok! =))
szaboria1
2021.03.20-án kaptuk meg az első oltást Kiskunhalason le a kalappal az eü. személyzet előtt.
Nagyon flottul ment. Látszik rá jöttek az emberek ha betartják az időpontra való érkezést akkor nincs tumultus.
silber13
@division: Rettetően kiváncsi vagyok, mikor fejeződik be itt egymás alpári mocskolás,sértegetése.
karma1
@human: Nekem korulbelul egy Olof Palme-tipusu vezeto lenne a megfelelo, vagy Justin Trudeau... Aki azert lett olyan, amilyen, mert az edesapja nyomdokait akarja kovetni. Elvei vannak, szaktanacsadokkal veszi korul magat, mindenkit meghallgat, es csak azutan dont,. Nem kerkedik a kepessegeivel, de nem is hokedlin eszi a maradek krumplistesztat. A kulso megjelenese is mindig elegans, nett, rendezett - ezt tukrozi az egesz kormanyzasa is - es nem hiszem, hogy arrol lenne hires, hogy fel Kanadat a stromanja nevere iratta volna. De a sajatjara sem.
Az viszont kifejezetten irritalo, hogy egy mint kulso megjeleneseben, mint politizalasaban (es egyaltalan: a "kormanyzasaban") a kb. 1.5 milliora olvadt birkainak a szamara leadott musorban megis 10 millio emberrel takarodzik, "mimagyarozik" - engem EZ zavar, de nagyon. Ha hiszed, ha nem rengeteg itteni baratom van, es eszmeletlenul sokan vannak, akik voltak mar Magyarorszagon - igaz, 25-30 eve - de akik miattam is kovetik a magyarorszagi esemenyeket, hogyha talizunk, el tudjak mondani az elmenyeiket, velemenyuket. 20 evvel ezelott ez csak kedves kivancsiskodas volt - mara atment SAJNALATBA, es megnyugtatnak, hogy nagyon jol dontottem, hogy idejottem - nem kell egy hulye alatt sinylodnom otthon! Hat en pedig itteni magyarkent, (elsosarban MAGYARKENT) kikerem magamnak azt, hogy az en nevemben is nyilatkozik (mint a hulye antall jozsef a 15 millio magyar miniszterelnoke), mert en akkor sem valasztanam meg ot, ha szavazhatnek ra. A sajnalat, egyutterzes nekem nem egy kellemes erzes - inkabb buszke lennek, mint magyar, nem pedig egy szegyenkezo, de szerencses bevandorlo!
Addig, amig en tevolegesen es anyagilag segitek otthoni magyarokat, mert muszaj, - addig valami nagyon nem mukodik otthon, valami nagyon rossz! Ezen kell valtoztatni, es talan sokkal elobb, mint 13 honap mulva!
Csizmás Kond
@division: Ha rákeresel Róna Györgyre találsz matematikust akinek 1968-ban jelentek meg valami füzetei több társával együtt, viszont ha 1946-ban született mint ahogy a kanadai hírlaphoz leadott önéletrajzában írja akkor kétlem hogy huszonkét évesen közreműködött volna matematikusként ilyen kiadásokhoz mint professzor...nála vagy a leves nem egyenes vagy a tányér görbe...
kokopelli
@RonaGyuri: Érdemes vitázni? Ha az Orbán mondja nekik,akkor kétszer kettő,az ~3,99!
RonaGyuri
@Csizmás Kond: Látod kezded kapizsgálni! Annyira nem vagyok matematikus, hogy igen 68 végéig már (67-ben már dolgoztam az MTA Matematikai kutatóintézetében) egy féltucat cikkem jelent meg a nemzetközi matematikai folyóiratokban és túl voltam már 3 nemzetközi konferencián tartott előadásomon! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri én nem hiszem, hogy egy első -másodéves egyetemista egy kiadott füzetek vezető matematikusaként legyen feltüntetve...a többit ne is érdemes vitatni.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: hinni a templomban és a Fidesz párttaggyűlésen szokás, ezek tények! =))
Hogy megértsd ahhoz nagyon buta vagy! Főleg mert magatokból indulsz ki, szaros ócska MSZMP-s káder paraszt-suttyókból! =))
kokopelli
a Német Gyula Pistike kommentelő (feljebb) a "tanúlni" ill."kitanúlni"-jával oktat!...mert "aki nem tuggya asz
"taniccsa"!??? (;-)
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Látod a suttyózás az megy ha azt mondod hogy abból doktoráltál semmi bizonyítás nélkül elhihető.
A füzetek tartalmában egyetlen tétel szerepel Róna György néven, éspedig " Egy tétel a trigonometrikus interpolációról" .Namostmár ahhoz hogy te azt elsőévesként leírd, a legjobb esetben is csak átmásolni tudtad volna mert azt még te nem tanulhattad...tehát a suttyózáson kívül hazudni is jól tudsz.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: az hogy te mennyire buta vagy azt jól okadatolja, hogy az elemi számtannak os gondjaid vannak: 1968-ban már IV. éves voltam!
Egyébként az említett cikkem (nem az volt az első) az egyetlen magyarnyelvű!! =))
Ettől még persze egy kukkot sem értesz belőle. Tudom ezt sem érted, de a szalmai folyóiratokban szakemberek dolgoznak, és szakterületi konzulensek, nekik nem az volt a meglátása, hogy másoltam volna! Persze a fajtádnál ez a szokás még a szaros dolgozataikban is!
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri te valami csodagyerek lehettél...'46-ban születtél és 22 évesen már negyedéves voltál ...amúgy a füzetek megalkotása és kiadása a legszűkebb időben is úgy három év, és ha figyelembe vesszük hogy nem csak magyar szerzői vannak és közel húszan müködtek közre akkor mégtöbb...hazudsz Gyuri.
...szerintem te valahol egy államigazdaság malacszámlálójaként sajátíthattad el ezt a választékos pajtaintelligenciát...
Málna
@RonaGyuri: És ilyen szép kezdet után mi történt veled, Gyuri bácsi? Mitől zuhantál így meg?
RonaGyuri
@Csizmás Kond: ismét bebizonyítottad hogy nem csak buta vagy, de egy mocskos tróger is! Tudom neked ez is magas, csak hogy égesselek (mindenkinek világos legyen mennyire korlátolt vagy)
64-ben érettségizem ; 64-65-ben voltam első éves, 65-66-ban másod, 66-67-ben harmad és 67-68-ban NEGYED éves! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: ...kifelejtetted a katonaságot...
RonaGyuri
@Csizmás Kond: Látod ezt sem jól tudod a jobbakat nem vitték el egyetem előtt!! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri, a munkásparaszt sikeres egyetemijelölteket kötelezően bevitték
hu.wikipedia.org/wiki/Sorkatonai_szolg%C3%A1lat_Magyarorsz%C3%A1gon
ebből idézve..." Az érettségi után sikeres felsőoktatási felvételit tett sorköteleseket általában azonnal behívták egyéves szolgálati időre. Így felsőfokú tanulmányaikat csak egy évvel később kezdhették meg, viszont hamarabb szereltek le. E rövidített szolgálatot töltő fiatalokat hivatalosan előfelvételisnek, a szlengben táposnak[8] nevezték. A fennmaradó időt a felsőfokú tanulmányok elvégzését követően, általában tartalékos tiszthelyettesi iskolai hallgatóként töltötték le. Ennek a gyakorlatnak az oka máig vitatott, a legvalószínűbb ok az lehetett, hogy a potenciális politikai ellenfelet jelentő értelmiségiek felé egyébként is régről gyökerező ellenszenvvel viseltető hatalom ezzel igyekezett kellően érzékeltetni az erőviszonyokat. Ezt támasztja alá a „táposokkal” szemben tanúsított, a többi kopaszhoz képest még kirívóbban megalázó bánásmód, és az a gyakorlat is, hogy az ilyen katonákat szinte mindig első lépcsős, távoli, szigorú és nehéz kiképzést és szolgálatot jelentő alakulatokhoz helyezték."
...és tudhatnád hogy a hazug embert hamarább utolérik mint a sánta kutyát.
mzper x
Asszonyság.. közjószág,. inasok..

degradál: "Leértékel; a szóban forgó dolog, személy jelentőségét, értékét, eredeti szerepköre vagy használati körét kisebbíti, lealacsonyítja."

Ez Orbán valódi énje, ő így gondol az emberekre valójában.

Aki azt hiszi, hogy Orbánban az a legdurvább, hogy mit mond vagy mit tesz, az nem ismeri Orbán gondolatait - na az az igazi sötétség!
GeoCravker
Mondjuk az inas annak idején a céh-hierarchia alján állt.
Az orvosi hierarchia alján a rezidens van. Egyébként az élet úgy hozta, hogy egy időben elég sokszor kellett éjszakai ügyeletet, sürgősségit meglátogatni. Nem igazán sok kórházigazgató vagy egyéb orvosbáró rohangált ott. De még osztályvezető főorvos is csak díszügyeletesként. Mert az osztályos orvosok szintjére már az sem ereszkedett le általában.
Ergo: a szóhasználaton lehet vitatkozni, a helyzeten alig.

De még ebben az esetben is. Elég sanyarú lehet az ellenzék kommunikációs állapota, ha ez és Tállay elírása az oltottakról, illetve esetleg a "Mészáros Lőrinc ma kivel feküdt le" szerintük olyan pont, amin meg lehet fogni bárkit is érdemben.
mzper x
@GeoCravker: Te tényleg próbálod megmagyarázni az őrületet?

Hű bakker, te nagyon hívő szektatag lehetsz.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: szellemi képességeid még annál is gyengébbek nem csak az inas és a rezidens okoz neked gondot, de olvasás értési gondjaid is vannak: "Az érettségi után sikeres felsőoktatási felvételit tett sorköteleseket ÁLTALÁBAN azonnal behívták egyéves szolgálati időre"!
A jobbak, akik kitűntetéssel érettségiztek, full-pontos felvételiük volt és több tucat kiváló eredményt értek el a tanulmányi versenyeken, NEM! =))
kokopelli
@mzper x: remélem,hogy jön még az is,hogy a Zorbán még a "tanonc" orvosokról is fog beszélni! (;-))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: ...Gyuri... kár erőltetni...egy nótárius hazudozó vagy, van aki beveszi de én nem, és be is bizonyítottam amit mégnagyobb baromságokkal próbálsz elhazudni. Katona mindenki kellett legyen aki nem volt rokkant vagy buggyant mindenkit bevittek főleg azokat akik felsőbb iskolába felvételiztek, tudom mert én is voltam.
Az ugyan megtörténhet hogy nem volt ki neked mint a négy és ezért nem voltál katona de akkor a matek is dől...
ja és fullpont...a stílusod alapján ...hogy is mondjam ...neked pont ott nincs...hazudsz Gyuri...és minél tovább erőlteted annál jobban belekavarodsz, mert egyáltalán nem volt fullpontos megszabadulás...az általában meg azt jelenti hogy történtek halasztások bizonyos esetekben, pl családfentartás, betegség, friss házasság de csak max egy két évre tolódott ki a behívás.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: tényleg kár erőltetni, mert te sajnos egy korlátolt tudatlan barom vagy!
kokopelli
@RonaGyuri: Én Börgöndön voltam a "tan-században" 10 hónapig,majd tiszthelyettesként szétdobtak bennünket
a harci egységekhez a tanultakat "széthinteni",ill.a kiképzés müszaki részénél segíteni ! 23,5 hónap volt pár hó-
nappal a technikum után! A (friss) diplomások századánál is mi voltunk a tiszthelyettesek ill. a szakaszparancsno-
kok !
division
@Csizmás Kond: Rendesen lebuktattad Gyurinkat, gratulálok:-) Nem véletlen parasztozik, trógerezik itt folyton (plusz anyáz), egy igazán művelt ember nem így reagál, bár a kor sok esetben változtat ezen:-)) Védekezik mint egy sarokba szorított állat, közben meg lehord mindennek. Mindjárt újra támad, majd figyeld meg, én is kapok biztosan:-)))) Egyébként van ilyen néven dalszövegíró is.
division
@silber13: Majd ha "művelt" barátaink leállítják magukat, de erre nem sok esély van.
kokopelli
@mzper x
szerintem az Orbán nagy ismeretét bekalkulálva előjön ő még a "tanonc"-al is!Lehet,hogy ő először
" jogész-tanonc" volt?
silber13
@division: Igazad lehet, de ez mindkét oldalra érvényes.
GeoCravker
@mzper x: Erre tárjünk vissza azt követően, hogy olvasni is megtanultál.
division
@silber13: Ahogy mondod. Mindenesetre sokaknak az már indok önmagában a mocskolódásra ha valaki Fidesz párti.
karma1
@RonaGyuri: De mennyire hogy nem vittek be az egyetemistakat az egyetem elott! Ugyanigy volt az unokabatyammal is, aki aztan annyira orvos lett, hogy a halalaig rektorhelyettes volt a SOTE-n! Dehat ezt egy romaniai szorostalpu a budos eletben nem fogja megerteni - hagyd a fenebe! Nem Neked kell bizonyitani, hogy megvan a legmagasabb vegzettseged, hanem hagyni kell a fenebe, hogy a sajat kis godreben tapicskolhasson. I told you already, don't feed the troll! ...:o)))))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.