Balatonmáriafürdőn, pár éve nagy öröm volt, mikor megtudták, hogy nemcsak felújítják az egyetlen megállót, hanem létesítenek egy másikat is. Ám a vonat sajnos jóformán egyiknél sem áll meg – számol be a 24.hu.
Fotó: Instagram / @mavcsoport.hu
Balatonmáriafürdőn érdekesen alakul a tömegközlekedés. A Népszavának nyilatkozott helybeli, aki ha Fonyódra menne reggel dolgozni, akkor az ellenkező irányba kénytelen felszállni a vonatra, majd Balatonszentgyörgyön átszállva tud csak beérni a munkahelyére. Így 11 kilométer és 13 perc helyett, 35 kilométert és 45 percet utazik. Ráadásul visszafelé csak a távolsági busz opció – írja a 24.hu.
A két megállóhely felújítására, kialakítására a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tájékoztatása szerint összesen 512 millió forintot költöttek a hullámtelepi állomásépület felújítása nélkül. Csak épp nem igazán lehet használni közlekedésre, alig van olyan vonat ugyanis, amely megállna itt – fogalmaz a lap.
Az itt élők, ha Budapest – Fonyód, Siófok, Székesfehérvár – irányába akarnak utazni, akkor menetrend szerint csak hajnali 4 óra 51 perckor áll meg vonat a két balatoni megállóhelyen. Az ellenkező irányba sem sokkal jobb a helyzet, ugyanis a háromnegyed hetes vagy az egy órával későbbi járat után nincs több vonat – tudta meg a Népszava.hu.
A déli vasút rekonstrukciója során a Mészáros Lőrinc-féle R-Kord Kft., a V-Híd Zrt. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. alkotta Déli Part 2016 Konzorcium az eredeti, 53 milliárd forintos árnál közel 36 százalékkal drágábban, 72,4 milliárdért újította fel Szántód és Balatonszentgyörgy között a Balaton déli vasútját.
A település polgármestere kérte a vasúttársaságot, hogy sűrítsék a menetrendet, azonban erre csak annyi választ kapott, miszerint
főszezonon kívül kevés az utas, s olyan feszes Fonyód és Balatonszentgyörgy között a menetrend – mely nyárra majd még bővül –, hogy nem fér bele még egy megállás.
Forrás: 24.hu, Népszava.hu
Címlapkép: Instagram / @mavcsoport.hu
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/159156938_2803758823286404_2026063783114437356_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-3&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=iNu3bwvyRmYAX_IeDcm&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=74e823a22e10a70ebcabafdf3dd9c0dd&oe=609314F8
A korrupció nagymestere
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/162736716_4102121849818943_8263200049403283675_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=Kgx4CPkumg8AX_yXktz&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=15c561231c7f4bcc208edfb82d7e8c29&oe=609237C0
Orbán Viktor élt túl sokat meghalt túl későn.
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/167472354_214754097104402_3261368206886147731_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-3&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=d86B2Ox0JOkAX-cDS-a&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=6c337b429d51d8ad91bdd84a40cc5742&oe=609068C1
Takarodj a francba te mocskos patkány.
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/161736454_120131000127188_7114528391206078490_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_ohc=WESPZuvjH7AAX-XRDho&_nc_oc=AQmpDS0CO3jz29Prx6OYQtVg97gyURLl3jfLGuIBz6D40bT9KAu4aolrDjjuHlxFjMk&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=5558049b10ad2a25d2263105addcf9ae&oe=60933112