Hiába a pszichológiai képzés, hiába a neveléstudomány, a tanárképző főiskolán/egyetemen a hallgató legelőször azt tanulja meg, hogy bár ő az, aki „rangban” a diák fölött áll majd, a gyereknek sokkal több joga van az intézményen belül, mint a tanárnak. A „felettesek” csak a célt adják meg, az eszközt viszont nem. De akkor miről is beszélünk?
Forrás:
szempont.blog.hu
Feltöltő: peppe
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
@charlie: @tsabeeka: akkor meg biztos idegeslennél ha a kölyködet senki nem tanítaná 4.es koráig mert mindenk olyan okos lenne, h nem választaná ezt a pályát.
a tanítóképző aki az alsősokat tanítja, tanárképzők meg most szunnek meg, mivel mostmár ott is a bolognai rendszer szerint működik.
Legtöbben azért mennek egyetemre/főiskolára, mer akkor az egyenlő az irodai munkával, és csak menet közbe jönnek rá, hogy hoppá, ez bizony tanárszak...
Szerintem nagyon nem latod at a mai tanarok eletvitelet. En csak a Mc egyetemi dolgait "ismerem" itt minden tanarnak van min egy mukodo ..'KFT ' Legfrissebb alkotasuk a anyagtanszekeseknek a szlovak oldalon "vasgyarat " varazsolnak, nalunk a regit most zarjak be.
De inkabb beszeljenek a tenyek es inkabb a tanari parkolot kell... Ott olyan autok vannak amiket atlag halandonak soha nem lesz. Aki hitetlen az jarjon utanna...
Új hozzászólás