Svéd Tamás szerint egyértelmű kommunikációra van szükség. Nem lehet leplezni, ha baj van.

(Forrás: Index)

67 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Sámannus
Engem viszont nagyon zavar, hogy tesztek egy raktárban porosodnak. Azt is posztolni kéne, hogy hány ember életét menthették volna meg vele. A lüke tóni pohos a lélegeztetőket vette csőstül és a leggagyibb vakcinát. A komplex védekezéssel adós volt a kormány, és kizárólag egy zárt körben a ner közeli körökben alkalmazhatták maximum.
kijár nekik egy jó kis per a népirtás vádjával.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Pálinkás Pál
te hazug barom...századrésze nem halt meg covidban...úgy látom az orvostársadalom " elitjét " is sittre kell vágni..
sgl
Bazz+ nem a politikusoknak, beszélő fejeknek, médiásoknak kéne ezzel úgy foglalkozni, hogy a választót zavarja a több mint 30 ezer halott amiből kb 22 ezer halott a kormány számlájára irható??
barmok!
Nem tudnak kommunikálni, minden szarra ráugranak, az ellenzéki maradék médiákban megy szarmasszírozás, fontos dolgokról nincs szó, vagy szőr mentén símogatják a semmit.
Idióták!!

Na iylen hatékony a kanapé szavazók mozgósítása, pedig az elnne a feladat
Fidesz és ellenzék elkötelezett szavazóit nem kell piszkálni, elmennek, a billegők,
és bizonytalanokat kell úgy felhergelni, hogy felélljon a zsebében az X és rohanjon szsvazni
bárkire, csak a fidesz ellen!

Nem képesek felfogni ez csak kommunikációval lehet megtenni?
Ha balfaszok hozzá, menjenek tanfolyamra, vagy takarodjanak már, adják át a helyet
újaknak, fiataloknak.
Debil, kretén foshalom.

10 év alatt volt vagy 100 téma amibe egy jól kommunikáló ellenzéknél demokratikus államban a kormány lemond a vezér aki a világon legtöbbet bukta végreeltakarodik, sőt bűntetteivel elszámoltatják.
Tényleg ilyen segghülyék eze??
Gazella
Nos akkor sorold fel melyik vakcina milyen összetételű hatóanyaggal van össze dobva.
Nyakam teszem rá, hogy te sem tudod sved tomcsika...
Neked is tisztában kell lenned azzal, hogy a maszk lófaszt nem ér.
Még valami az egészségügy még jobban rormokban hever és nem is lesz lábra állitva. Se most se késöbb.
csipetke
Azért az röhej,hogy nálunk a kormány kezeli(?) a járványt.Azt üzenték a jónépnek,hogy nem lesz semmiféle szigorítás-korlátozás,és mossanak kezet. Nem nekik kéne elrendelni pl a maszhasználatot legalább belső terekben?Jó lenne,ha a kormány kitakarodna a járványkezelésből,és szakemberekre bízná.A MOK már egy ideje mondogatja a maszhasználatot,de ha az orbán által üzemeltetett operett-törzs nem rendeli el,akkor az emberek le se [email protected]ák.Vajon a kormány mit akar?Újabb 30 ezer halottat?
sgl
@Gazella: kéne tudni a vakcina összetételét?
Ellenben jó párszor találkoztam ennek leírásával.
És???
sgl
1 komment máshonnan:
"Ha a világ legrosszabb járványkezelését sem tudja kommunikációs fegyverként használni az ellenzék és leváltani a fideszmaffiózókat, akkor ezt az ellenzéket nem lehet ellenzéknek nevezni, csak egy szarhalomnak."
Peller Anikó
@Pálinkás Pál: Nekem úgy tűnik téged kellene már sittre vágni.

Senki nem hal meg kovidban. Megfulladnak te gyagyás.
Peller Anikó
@csipetke: A kormányzatunk semmi esetre sem akar ilyet. Ők 300-at akarnak.
Pálinkás Pál
@Peller Anikó: kussolj buzeráns, mondtam már, ne ugass hozzám transzi...mutass 50-et a 30 ezerből aki nem volt súlyos beteg, és csak úgy " megfulladt " a covidtól...
Shikari
Kb ennyien halnak meg influenzában. Akkor minek is a hiszti?
sgl
@csipetke 7h58: kormány kitüntetett pandémia jósának tevékenysége,
miközben a napokban megjelent óriás plakát reklámon: MO működik, a vakcina múködik.

Lássuk :

Merkelyiádák 1,5 év alatt ami a HVG-n megjelent a szívsebésztől a pandémiáról.
A Semmelweis Egyetem rektora, Merkely Béla szerint a 65 éven felülieknek kifejezetten javasolt maszkot viselnük, amikor elhagyják otthonaikat. (2020 április)
A járvány gyakorlatilag megszűnt a Semmelweis Egyetem rektora szerint, de a járványveszély nem múlt el.(2020. május)
Merkely: Ősszel újabb kihívással kell szembenézni (szintén május)
Merkely: A járvány második hulláma kisebb lesz, mint az első (2020. június)
Merkely: Az influenzával szemben a Covid-19 el fog tűnni (2020 június)
Merkely szerint zárt térben újra maszkot kellene hordani (ez már július)
Merkely: Az országot nem lehet még egyszer úgy lezárni, mint tavasszal (még mindig)
Merkely: A második hullám küszöbén vagyunk (augusztus)
Merkely Béla: Százezer fertőzött lehet Magyarországon (szeptember)
Merkely Béla: A járvány platón van (december)
Merkely Béla: A második hullámban a lakosság 20 százaléka is megfertőződhetett (december)
Merkely: Biztos vagyok abban, hogy a koronavírus kiszorul a hétköznapokból (december)
Merkely: Egyre többen vannak lélegeztetőgépen, szomorú, hogy sokan nem mennek el az oltásra (2021 március)
Merkely: Másfél hónap van még a járványból, utána jelentősen csökkenni fognak a számok (március)
Merkely: 5 millió embert kell beoltani, hogy a járvány ne térjen vissza szeptemberben (április)
Merkely: Eddig minden vizsgált Sinopharmmal oltottnál találtak antitestet (május)
Merkely Béla szerint megúsztuk a negyedik hullámot (június)
Merkely Béla szerint a negyedik hullám az oltatlanok hulláma lesz (és ez a cikk)
Merkely: hosszú lesz a negyedik hullám (21.09.07)
- indokolt volt a tizensokezer lélegeztetõgép beszerzése.. ..300 mrd pocsékba ment.
- az a baj, hogy az emberek késõn mennek be a kórházba! "

...Ha nem viszik betegen...
sgl
a törvény értelmében CSAK A KORMÁNY FELADATA A JÁRVÁNY KEZELÉS.

Csakhogy szétkúrták az ANTSZ-t, nem kezeltek semmit a bajt meg áttolták az önkormányzatokra, csak sajnos megint a kommunikáció: nem tudták és tudják a szart visszgyíűrni.

A fideszhúgyagyu meg beveszi: az ellenzék hibázott a világbajnok halálozási adat miattuk van a kormány rendben.
Nagy szart!

Ezek TÖMEGGYILKOSOK, a pandémiát is lopásra használták fel, mások élete nem érdekelte őket.
Ágykiürítés, alkalmatlan lélegeztető gépek vétele, 5500 eü dolgozó elzavarása, össze-vissza pofázás, képzetlen alkalmatlan tiszti főorvos és EMMI vezető, ... stb.

Az ellenzék a világ legrosszabbul kezelt pandémia kezelését sem tudja maga javára fordítani, sőt, a kormány dicsekszik pofátlanul milyen sikeresek voltak, eu-ban legjobbak.
sgl
@sgl: most látrom a vége lemaradt:
itt-e:

"...Ha nem viszik betegen már nehezen mennek be!
- a maszk most kevésbé hatékony, tán nem is indokolt, hisz ivásnyi, evésnyi idő alatt is meg lehet fertőződni...haljunk szomjan-éhen!
...És ez a sötét alak egyik legmagasabb magyar tudományos kitüntetést kapott.
Kásler tezsvére netán??

Napokban egy kompetens szakértő mondta: elismert szívsebésznek talán nem kéne belepofáznia olyanba amihez hülye.
PONT."
Eladott Ország
A fidesz-kormány a világelső halálozási adatok ellenére is győzelmi ódákat zeng.
➡ Az egész világon nincs még egy ország, ahol népességarányosan olyan magas lenne a halálozás, mint nálunk.
❗A kormány ennek ellenére nagyon ügyel arra, hogy megrendültségnek, együttérzésnek a szikráját se mutassa. A kormány ünnepelteti magát és elvárja, hogy az emberek hálásak legyenek nekik.
Ha mi legyőztük a járványt, akkor miért kellett meghosszabbítani a veszélyhelyzetet?
Mert hogy Magyarország háborút indított a vírus ellen, és, hát a háborúnak vannak járulékos veszteségei. A kormány legalább is így látja. Nem látja be, hogy a halál esetek nagy része a kormány késedelmes, rossz intézkedései miatt következett be. Nem látja be a kormány, hogy az emberek, a kisvállalkozók miatta mentek tönkre, a szegények miattuk lettek még szegényebbek.
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/188663392_1755777594586668_3598356220935927557_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=haVqtGpBY8IAX8usjW6&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=83cd3ceb49a79597eaada129982e675f&oe=616CA27F
Gulyás: Kedvezőek a Magyarországi halálozási adatok. Bármilyen haláleset lehet kedvező? Csapnak is partit megint a kedvező számok megünneplésére. Mihez képest kedvező!?
scontent.fbud10-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/129424423_1627641084066987_8379470738373438687_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=6TADRljS8RcAX-ReWS8&_nc_ht=scontent.fbud10-1.fna&oh=55dc80a9ac589e796eb4470a4e4513c0&oe=616A9B8F
Peller Anikó
@sgl: Jó, de nem könnyű találni olyan férget aki némileg értelmes is (nem nagyon) és képes eladni a szakmáját a gecik szócsövének érdekében.

A másik mókus meg állatorvos. A krásler meg kapirgáló, nyilván azért koszos a körme is.

Ezek vannak, szegény ember vízzel főz. Olyat nem engedhetnek oda aki megmondja az igazat.

@Pál: maga is jobban jár ha kapál.
Nessy
Nálunk Nincs járványveszély! Nem kell a kormánynak így választás előtt népszerűtlen intézkedést hozni. Aki megbetegszik, esetleg bele is hal, az saját hibás probléma! De tessék nyugodtan kóricálni a világban, itthon buliba, vadászati kiállításra menni, semmire és senkire nem kell oda figyelni!
Nálunk Van járványveszély, ezért a vészhelyzet meghosszabbításra kerül! Rendeleti egyszemélyes kormányzás, vita nélküli két nap alatt elfogadott törvények, néha visszamenőleges hatállyal!
Na, tisztelt hívek, most van, vagy nincs járványveszély???.
Horizont
@Gazella: 7:58
Jesszusom miért is kéne tudnunk a vakcina összetételét???
Miért írsz ilyen butaságot? Írd ki, hogy te nem oltatsz. Aki akar meg oltasson. És ennyi.
karma1
@Pálinkás Pál: Mondjuk a stilusod megint nem a jo iranyba mozdult el: akkor vegyel elo egy plajbaszt, es huzzal le az 50-bol mindjart 3-at - raadasul MINDEGYIKUK egeszseges ferfi, nem dohanyoztak, nem pialtak, ketto ebbol meg szabadido-sportolt is. A legidosebb 48 eves volt, egy 21 eves kislanyt hagyott maga utan. Es a tobbieket is rendesen siratja a feleseguk, gyerekeik. A 48 evesnel olyan gyorsan jott a kor, hogy meg csak korhazba se jutott, lelegeztetore sem - valoban megfulladt, 40 fokos laz kisereteben, 2 nap alatt. Akkor meg hirbol sem volt szo semmilyen oltasrol sem - tavaly a 2. hullamban hunytak el. Szoval szerintem a 30 000-bol meg biztosan van 47 eset, akik betegek sem voltak, es probafekvesre se jartak me'g a Kerepesibe...:(
Pálinkás Pál
@karma1: ezt mindig elmondod?...képzeld szoktak emberek fiatalon is hirtelen meghalni...ja..és te biztosan tudod hogy covidban halt meg,mi?...főleg hogy egy olyan kórházban halt meg, amelyiket érdekeltté tették a covid halálesetekben...de tételezzük fel,igazad van..és,?...
sgl
@Peller Anikó: és ezek vannak hatalmon, ők szórják az igét.
Gazemberek!
kereső
Főtitkár úr! Ne tessék összekeverni a szezont a fazonnal. A magyarokat igenis "zavarja" a 30 + ezer halott, a kórházakból kidobott betegek sorsa, az ellátatlanok végelláthatatlan sora. Akit/akiket ez nem zavar az a kormány és az állampárt. És ők nem egyenlőek a "magyarok"-kal. De ha már igy szóba hozta, a MOK-ot sem zavarta eddig különösebben az egészségügyi kormányzat betegekkel szembeni embertelen intézkedéseinek sorozata. Úgyhogy hátrébb az agarakkal- , mert a" magyarok"érdekeit éppen Önök tudnák képviselni, ha nem csak az orvosbárók érdekeit néznék.
karma1
@Pálinkás Pál: @Pálinkás Pál: irtelen nem covidban. SZOVEGERTES: NEM korhazban halt meg, (egyebkent egyikuk sem ) , mert varniuk kellett a mentore, aki leveszi a mintat. Hat tutira nem isiaszban halt meg 2 nap alatt, ez szinte biztos. Egy jarvany kozepen, tudod, hogyha valaki produkalja a jarvanyos betegseg OSSZES szimptomajat, akkor 99.99 %-ig biztos, hogy a jarvanyba halt bele.Tudod, ha valami ugy jar, mint egy kacsa, ugy nez ki, mint egy kacsa, akkor AZ kacsa!
Pálinkás Pál
@karma1: legalább még 20 betegséget mondok ezekkel a szimptómákkal, rögtön ott a sima influenza...
Sámannus
Engem viszont nagyon zavar, hogy tesztek egy raktárban porosodnak. Azt is posztolni kéne, hogy hány ember életét menthették volna meg vele. A lüke tóni pohos a lélegeztetőket vette csőstül és a leggagyibb vakcinát. A komplex védekezéssel adós volt a kormány, és kizárólag egy zárt körben a ner közeli körökben alkalmazhatták maximum.
kijár nekik egy jó kis per a népirtás vádjával.
Nessy
@csipetke: Mit akar a kormány? A vészhelyzet politikai fenntartását, aminek az égisze alatt Orbán azt csinálhat amit akar, természetesen minden felelősséget másra hárítva! A halottak, csak járulékos veszteség! A népszerűség, hatalom lényegesebb!
Nessy
@Pálinkás Pál: És legalább húsz tünet van, ami egysíkú beszűkült tudatállapotra utal!
lusta
@Sámannus: Nem egy, nem kettő porosodik ott. Minden tesztnek van egy felhasználási ideje. Na most az nagyon érdekelne, meddig lehet ezeket a teszteket felhasználni, és ki a felelős a teszttek jövőbeni kidobásáért?
karma1
@Pálinkás Pál: Latom, bevetted ma is a "valakibe ma belekotok" tablettat... Majd kialszod... Koszi, en mar voltam 6 eve covidos (SARS-2) az OSSZES tunetevel es mai napig tarto szovodmenyevel - az ellensegemnek sem kivanom a tizedet se! De te ugy kurod el a sajat eletedet, ahogy akarod. Nalunk 5. hete legmentesen le van zarva Auckland, masfel millio ember, es ezalatt az ido alatt 3 megbetegedettbol 1014 beteg lett a leggondosabb tesztelesek, oltasok, es rendkivul szigoruan vett karantenok ELLENERE! Es NEM idosek betegszenek meg a delta varianstol, hanem nagyobbreszt diakok, fiatalok. Olyan gyors es pontos kontaktkutatas van, amit otthon el sem tudtok kepzelni! Itt csak Pfizerrel oltanak, mar a lakosok tobb mint 67 %-a mindket oltason tul van: most mar a 0-100 evesekig mindenki megkaphatja az oltast, aki teljesen egeszseges, az is! Mire az a nehany eszement kulfoldi,- aki szinten tagadja a betegseget, de szepen behurcolja majd a vadaszkiallitasra, - idod se lesz felkapni a fejed, olyan gyorsan meg fogsz fertozodni a coviddal - mert ez a varians masodpercek alatt kepes bejutni a szervezetedbe. Az en csaladom otthon, meg a barataim mindannyian megkaptak mar a ket Pfizeruket - ok max. megkapjak a metegseget, de vagy enyhelefolyasu lesz naluk, vagy teljesen tunetmentes - de ami a lenyeg, hogy nem kerulnek be egyetlen korhaznak becezett kivegzoegysegbe se!
En SENKIT nem beszelek ra az oltasra - mindenki maga tudja eldonteni, hogy mit akar a hatralevo eleteben - nalunk mar megmondtak, hogy el akarjak erni legalabb a 95 %-os atoltottsagot, es attol kezdve MINDENt teljesen szabadda tesznek, mert akkor mar nem lesz halalos kimenetele a covidnak, "csak" olyan, mint egy atlagos influenzanak. Ezzel pedig mindenki megnyugodott - ujranyit a teljes gazdasag jovo januartol, mert december vegeig akarjak az osszes oltast elvegezni. Ilyen egyszeru az elet.
Pálinkás Pál
@Nessy: jellemezted magad..?a ti világotokban másfél éve csak a covid betegség létezik..hiába a busz üti el..tavaly fertőzött volt, akkor covidban halt meg..fájnak az izületeid?..covid...allergiás orrfolyásod van...? covid...
Pálinkás Pál
@karma1: Új Zéland a birkatartásáról volt híres..most hirtelen 5.2 millióval több birkátok lesz...mellesleg nem láttalak itt 6 éve rikácsolni a covid miatt...elfogadtátok sima flunak, mert az is..
Nessy
@Pálinkás Pál:Legyen neked a te hited szerint!
Pálinkás Pál
@Nessy: vallást ti csináltok belőle...már freskót is csináltatok a rákkeltő gyógyszert gyártó cég alelnökének!
karma1
@Pálinkás Pál: hat eve ezen a neven nem is voltal itt. Egyebkent meg mit "rikacsoljak" (sic! irott anyagban!) egy influenza miatt? A legtobb covidos is egy nagyon pocsek influenzanak elte meg - a szovodmenyek nalam is csak kb. 4 eve jottek elo...
Kar, hogy nem ertetted meg a kommentem lenyeget - es azt sem ertem, hogy megint miert ugrasz nekem?
A sajat frusztraciodat neked kell megoldanod, nem nekem. En a helyedben inkabb melyen elgondolkodnek bizonyos dolgokrol.
Ja, es Isten ments, hogy beoltasd magad! Akkor lehet, hogy tul hosszu eletu lennel, es akkor meg tobb alkalmad lenne hulyesegeket irogatni nekem...:)
Gazella
@karma1: 6 éve nem is volt covid sars...
Pálinkás Pál
@karma1: no látod..hangomat nem hallanád, ha nem erőltetnétek az oltást, zsarolnátok vele az embereket, mint valami ócska nácik..jut eszembe...hogy van az hogy az erősen átoltott országokban hullanak az emberek, főleg az oltott idősek?...erre majd mit fogtok kitalálni?...mert végtelenségig nem titkolhatjátok..!
karma1
@lusta: Ne kerdezd: senki mas nem felelos erte, EGYEDUL orban viktor! Az o bolintasa nelkul fingani se lehet meg a legnagyobb fidesz fannak sem, mert a foni nem engedi meg! MINDEN felelosseg az ove, mivel teljhatalma van! Tudod, ez Minosz kiraly atka: barmit megerint, az mind arannya valik: igy sem enni, sem inni nem tud. Hat orbannal ez egy picit barnasabbra sikerult: nala minden szarra valik, viszont o is azt hitte, hogy a teljhatalommal majd mindent eler. Hat elert sokmindent, amit akart, de bizony a kozben felmerult oriasi hianyossagokert, rossz jarvanykezelesert is neki kell vallalnia a felelosseget, sem kaslert, sem sintersanyat sem mast nem tehet erte felelosse! Illetve tehetne, de akkor erosen fogjak emlekeztetni arra, hogy megsem mas, hanem csak o felel MINDENERT!
karma1
@Gazella: De volt,... A SARS-2 (amibol egy feherjemolekula hozzaadasaval keletkezett a covid-19) tobb mint 80 eve kering mar az emberiseg koreben - a spanyolnatha utan maradt itt a Foldon - szoval ez nem egy ujkeletu nyavalya, csak a kinaiak eppen egy kicsit "besegitettek" a mutacio letrejottebe.
Nessy
@Peller Anikó: Van, aki ha valamit a fejébe vesz, kőbaltával nem vered ki onnan! Rá kell hagyni, és akkor nyugton marad.
Peller Anikó
@Gizella okos tojás: Severe Acute Respiratory Syndrome, SARS.

2002 novembere és 2003 júliusa közt egy csaknem világméretű SARS-járvány az Egészségügyi Világszervezet (WHO) adatai alapján 8096 ismert megbetegedést okozott. A betegek 9,6 százaléka, 774 ember meghalt. 2003 elején a Kína Kuangtung tartományából indult járvány hetek alatt szétterjedt és a világ 37 országában okozott megbetegedéseket.

hu.wikipedia.org/wiki/SARS
karma1
@Pálinkás Pál: hanyszor irjam meg le, hogy egyaltalan nem erdekel, hogy ki oltatja be magat es ki nem? Az, hogy a sajat csaladom es barataim, szeretteim biztonsagban vannak, nekem ennyi eleg - ezen felul mindenki ugy betegszik meg es ugy hal meg, ahogy akar, elvegre felnott emberek vagyunk, es altalaban mindenki felelos a sajat tetteiert - elsosorban maganak es a szeretteinek. Most MEGINT leirom, mint fentebb is: Isten mentsen, hogy beoltasd magad, nehogy meg 120 eves korodban is acsarogj velem, igy eleg vilagos voltam?...:)))))
lusta
@karma1: Na a franciák kőkeményen léptek. Elgondolkodtató. Ha valaki tagadja az aoltás szükségességét, értelmét, akkor pl. ne szálljon vonattra, metróra, buszra, villamosra, trolira, menjen gyalog.
karma1
@lusta: Nalunk nem dolgozhatnak oltas nelkul a hataron dolgozok, repteri munkasok, azok, akik a kotelezo karantenban dolgoznak, mint kiszolgalo szemelyzet, tomegkozlekedesi eszkozok vezetoi, rendorok , egeszsegugyi dolgozok, tanarok, es erdekes modon senki nem tiltakozik ez ellen, mert megertettuk, hogy csak igy lehet lecsokkenteni a megbetegedeseket es megvedeni az emberi eletet! Itt osszesen egyetlen 92 eves neni halt meg az oltastol, de neki mar annyi mellekbetegsege volt, hogy barmelyik nap magatol is meghalhatott volna. Ezzel egyutt nekunk az egesz 18 honapos jarvanyossag alatt OSSZESEN 27 halottunk volt. A deltaba meg senki sem halt meg, 3 ember van csak intenziven az 574 beteg kozul.
kereső
@lusta: Tegyük hozzá, hogy a franciák a mai napig hordják a maszkot kötelezően sok-sok helyen (főleg zért térben, tömegközlekedési eszközön,nem volt enyhités a harmadik hullám után!!) a "green pass"-t sok bevásárlóközpont is ellenőrzi- most kezdik feloldani, hogy csökken a beteg száma.
Peller Anikó
@karma1: ezen azért finomítanék, nem fehérjemolekulát adtak hozzá, hanem a vírus egy azaz egy fehérjemolekulájába toldottak be 4 aminosavat (= +12 bázispárt az RNS kódba). Pontosabban 2 x 2 aminosavat és ezzel egy vágási pontot létesítettek a tüskefehérjén, amivel alkalmassá vált az emberi szervezet megtámadására.

A spanyolnáthához nincs köze mert az valóban egy influenzavírus (A tipusu) ami egy madárinfluenza (vagy sertés?) és egy emberinfluenza keveredésével alakulhatott ki. Mindenesetre a madárinfluenzától csak néhány aminosavban különbözik.

A SARS egy egészen másfajta vírus, nincs köze az influenzához. A hatásuk lehet némileg hasonló, de a koronavírus egy másik faj.
karma1
@Peller Anikó: OK. Nem azt mondtam, hogy a spanyolnathabol jott, hanem hogy UTANA. Nagy kulonbseg! A tobbi nem relevant , csak finomitas - minek mentem volna bele reszletekbe - olyan ez, mintha a steak keszites gyonyoreirol es fortelyairol tartanek eloadast egy vegannak. Ugyse akarja magat beoltatni, - kar a gozert. Az en esetemet nagyjabol a SARS-2 -nek irtak le (bar sosem volt semmifele teszt rola, sot, az orvos SEMMIT nem adott, mivel virusra antibiotikumot nem adhat, - oszt jonapot. Maradjunk annyiban, hogy amin en keresztulmentem - akarmi is volt az - hajszalpontosan ugyanazokkal a szimptomakkal, mellekhatasokkal es szovodmenyekkel zajlott le, es amit itt az orvosok "common cold"-nak hataroztak meg.
Sámannus
@lusta: A fertőzötteknél elmaradt a korai kezelés lehetősége. Amikor a kormány idős betegek elhalálozására hivatkozott elmulasztotta megmondani, hogy milyen védekezési lehetőség lett volna.
A betegek nagy részénél még hatékony lehetett volna favipiravirhez hasonló korai stádiumban hatékony szerek alkalmazásával. A nyugati világban, ezért volt hatékonyabb a védekezés. Nem a lélegeztető biznisz. Amivel a védekezés pénzügyi háterét lehetetlenítette el a kormány.
A lélegeztető gépek már a reménytelen esetekben került alkalmazásra, hatástalanul.
Ma pedig álságosan tolják a kórházak eladósodásáról szólómantrákat, ami a gyógyításban került kiadásra. szemben a háromszáz milliórdos pincékben porosodó eszközökről. Lehetne kampányolni ezzel is STOP ORBÁN, STOP SZÍJJÁRTÓ STOP KÁSLER, STOP SEMILYEN...
karma1
Egyebkent meg mit csinaljanak a magyarok? Menjenek az utcara tomott sorokban, es mondjak azt, hogy kasler takarodj? Covid, takarodj? Akkor el fog menni mindeketto?
Nagyon gyerekes ez az uriember - az atlagmagyar egyenlore szenved, gyaszol, es persze retteg attol, hogy elkapja a betegseget, vagy eppen ontudatlanul kizd a betegseggel, napont 400-500 fovel is gyarapodva.
Kar az embereket okolni, - foleg ugy, hogy az orvosok legfobb fonoke sem kepes elerni azt, hogy ne azt a buzi orosz es kinai szart akarjak belenyomni a nepbe, mert eppen azzal tudott mutyizni a kakadu. hanem legalabb valamelyik jominosegu nyugati vakcinat. Amig se a tesztelest, se a kontaktkutatast, sem az oltas-aktivitast nem tudjak felturbozni, addig nincs joga az atlagpolgarokat sommasan elintezni.
Sámannus
@karma1: mennyé előválasztani, és vegyük el a kedvét ennek az ocsmány társaságnak.
karma1
@Sámannus: Dragam, ha tehetnem, mennek, hidd el! A rokonsagom, barataim mind elmennek, es mindannyian Dobrevre szavaznak.Egyszer az elveimmel is szembemegy az, hogy mas orszagbol szavazzak, masodszor pedig technikailag is kivihetetlen: nincs lakcimkartyamn, otthoni iranyitoszamom - csak egy nyaralom Velencen. De az meg nem allando lakas, csak tulajdon. Hidd el, most az egyszer megszivja a puhos, meglatod!
magyar1
Az ellenzéket nem zavarja, hogy a migránsokkal jött a sok betegség?
magyar1
Arra lennék kíváncsi Afganisztánban mennyi covid halott lehet?
kereső
@Nessy: Természetesen most még indokoltabb a vészhelyzet fenntartása, hogy a kormány/orbán és állampárt hatékonyabban és gyorsabban tudjon reagálni- itt van ugyebár az 1600 milliárd elkölthető deviza kötvénykibocsájtás/hitel. Ezt minél hamarább el kell költeni, hátha jövőre tényleg beüt a krach- és az örökös miniszterelnök kénytelen lesz zebrát "játszani".
Málna
@csipetke: A járvány messze nem csak egészségügyi kérdés, így egyértelmű, hogy a kormány kezeli, természetesen szakemberek segítségével.
Málna
@Nessy: Drága Nessy, nincsenek két nap alatt elfogadott, vita nélküli törvények. Soha nem fogod megérteni.
Málna
@karma1: 11:13 Ezt is rosszul tudod, már rég van elég Pfizerünk, mindenki kaphat belőle. Tehát ha az oltatlanok között elharapódzik a negyedik hullám, az kizárólag az ő hibájuk lesz.
Shikari
Túlliheget, hiszterizált és rendesen dezinformatív az egész!
csipetke
@Málna: 12:25 A kormány,azaz orbán,(merthogy egyszemélyben ő a kormány)ezerrel tolják az oltást. A szakemberek pedig azt,hogy nemcsak az oltás segít a védekezésben,hanem maszkhasználat,távolságtartás,stb. A kormány kizárólag az oltást preferálja,semmi szigorítás, mindent szabad, és úgy néz ki,hogy a lovak közé dobták a gyeplőt,és ismét [email protected]ák,hogy mi lesz a jónéppel.Majd az egészségügy megoldja,mint eddig. Csakhogy ott már egyre kevesebben vannak. Nincs itt mit szépíteni,nálunk volt a leggyalázatosabb járványkezelés. Egy megoldás lenne csak,a kormány,azaz orbán takarodjon ki a járványkezelésnek mondott töketlenkedéseikből, és bízza már végre szakemberekre a dolgot. Nyilván nem a megroggyant,belassult Káslerre,és nyunyó nénire.Az ilyen emberek csak a pénzt viszik,hasznuk semmi,illetve Kásler idióta nyilatkozataival mindenki kitörölheti. Majd ha vége lesz a vadászati izéének, majd akkor szigorítanak,de lehet,hogy akkor már késő lesz
Emmersson71
Svéd Tamás!

Anyádat ne zavarja, ha bezavarod neki a lompost..te gyökér!
Azután beszélj általánosságban!

Te FÉREG!!!
karma1
@Pálinkás Pál: Baromira felreertetted Nessyt, latszik, mennyire elvakult vagy! Nessynek eszebe nem jutott a vallas - annyit uzent neked csupan, hogy "higgy, amit akarsz az egesz jarvanyrol", koszoni, o kilep a veled valo vitatkozasbol, mert mintha galambbal sakkozna. Igy vagyok vele en is, most leirom harmadszor is: marhara nem erdekel, hogy te vagy a szeretteid mikent NEM oltatjak be magukat, mert te, a rendkivul okos es tajekozott nem akarsz resztvenni mindenfele hamisitott statisztikakban es nem akarsz rabszolgaja lenni Bill Gates chipjeinek sem, meg hasonlo erveiddel sem...
Csak legalabb tanulnal meg egy picit szoveget ertelmezni, es nem vagdalkozni, meg vallasra utalni, amikor Nessy egy vilagos uzenetet kuld neked. Nincs veled semmi baj, csak neha beporogsz, es vagdalkozol vakon magad korul, senkit nem kimelve! Tudod, neha magat a vagdalkozot is megvagja am a kard! Szoval csak ovatosan, nehogy te legyel a kovetkezo!
karma1
@Pálinkás Pál: 10.15-re: Most olvastam a statisztikankat: itt legeloszor az idosotthonokban elo embereket oltottak be, mint veszelyeztetetteket - kb. februartol - es csak most, kb. 2 hete hunyt el EGYETLEN beteg a Pfizer allitolagos mellekhatasakent, de az elhunyt kismillio masik alapbetegseggel kuzdott, es 90+-os volt. Ha valaki kb. 4 millio beoltott kozul EGYEDUL hal meg az oltastol (a covidban is OSSZESEN csak 27-en hunytak el tavaly marcius ota!), akkor az egy merhetetlenul alacsony ratio.
Akkor mit is titkolunk?
Pálinkás Pál
@karma1: te tényleg..?...értelmezed amit írtál? milyen meglepő hogy az aggok házában hullanak az emberek...amíg az úgynevezett " covid halottak " átlag életkora 76 év...addig semmiféle hisztire nem látok okot, a természet teszi a dolgát, mint évmilliók óta...
lusta
@karma1: @Pálinkás Pál: Mégis minek oltsák be magukat a zemberek? Azt látják, hallják, hogy nem kell ide semmilyen korlátozás, hiszen lehet vadászati kiállításra, kongresszusi dzsemborikra, meccsekre járni maszk, oltás, meg fertőtlenítés meg enélkül, meg anélkül járni. Számára mindez azt jelenti,hogy itt bizony nincs veszély. Igaz 30 ezren meghaltak, de haltak meg már többen is, ezért ne is foglalkozzunk vele, ne is beszéljünk róla. Spongyát rá.
Málna
@lusta: Azért oltsák be magukat, hogy ne is legyen korlátozás ill. a saját egészségük, életük érdekében. Döbbenetes, hogy ezt még mindig magyarázni kell.
karma1
@lusta: Igy van, ahogy mondod...:o))))) A Karmellaba idomitott virusok jarnak, ugye, akik tudjak, hogy meg szijjaspetyarol sem szabad a fo"nire ugrani, mert az nekik tiltott terulet, hihi,...
Tudom, orban basi fel kezzel tud megallitani egy vonatot, ugye?...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.