A Telex egy nagyon alapos cikkben elemzi, hogy milyen reklámköltéseket hozott a ma este záruló előválasztás. A tiszteletreméltó adatsorban tallóztunk mi is. (...) A YouTube kasszájában ez alatt az egy hónap alatt 85,6 millió forintot, míg a Facebooknál 588,5 milliót hagytak magyar nyelvű politikai reklámokra.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

fűre lépni szabad
Természetesen az ÁSZ a fideszes oldalon mindent rendben talál majd.
Köszönjük Domokos László, Orbán Viktor, vagyis a magyar nép nevében!

Én magyar
Te magyar
Ő magyar

!!! Mi magyharok !!!
Ti magyar
Ők magyar

Meg a kurva anyád (is magyhar)!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.