1600 milliárd forint a vételárajánlat, csak az nem világos, hogy a teljes összeget az adófizetők állják-e.
Fotó: pixabay.com
Sosem látott veszteségeket szenvedtek el a légügyi bizniszben érdekelt vállalatok a Covid-járvány első évében, írja 24.hu.
Ilyen körülmények között startolt rá a magyar kormány a Budapest Airport visszavételére, és mint a hivatalos közlésekből kiderült, nem tágít a tervtől, magánbefektetőkkel vagy nélkülük, de még idén megveszi a repülőteret.
A jelek szerint mindenáron, legalábbis egy éve 3 milliárd euró körüli ajánlatot tettek, néhány hónapja 4 milliárddal próbálkoztak, majd ezt is felsrófolták, így már 4,44 milliárd eurónál (1600 milliárd forintnál) tartanak.
Az biztos volt az első pillanattól, hogy a magyar állam többségi, tehát legalább 51 százalékos tulajdonrészt akar megszerezni, de nincs kizárva, hogy végül ennél is többet vesz meg. A helyzet tehát az, hogy árajánlat van, de az
még nem egyértelmű, hogy a 4,44 milliárd eurós vételár teljes egészében a költségvetését terheli, vagy egy részét az Indotek–Mol páros állja.
Forrás: 24.hu
Címlapkép: pixabay.com
13 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ez bűncselekmény.
Ezért meg kell fizetnie Orbánnak (letöltendőben!)
.
Mit ér egy repülőgépgyár repLŐTÉR nélkül.
.
Azt írja az újság, hogy
.
-----Csehországban vásárolt repülőgépgyárat Orbán Viktor tanácsadója
hvg.hu/kkv/20200617_tombor_repulo_repulogyar_csehorszag
--------------------
.
Annál is inkább, mert
.
----- Repülőtér épülhet Felcsút mellett
444.hu/2021/03/24/repuloter-epulhet-felcsut-mellett
---------------
.
LogiKUS!
mint tudjuk, a kíbicnek semmi sem drága..
már csak a reptér megközelítése, és onnan be a városba az egyetlen apró gond...
...na az fog még sokba kerülni..
Új hozzászólás